بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

برترین‌ها: خوشبختانه امروزه ایمپلنت دندان، روبه‌رو شدن با مشکلات بی دندانی را بسیار آسان کرده است. از دست دادن یک یا چند دندان، مشکلی است که برای بسیاری از انسان‌ها سخت و حتی غیرقابل تحمل است، اما به دلایل متعدد احتمال روبرو شدن با عارضه‌ی بی دندانی وجود دارد. مشکلی که تا چندی پیش راهی

کد خبر : 11191
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۰۵
بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟


برترین‌ها: خوشبختانه امروزه ایمپلنت دندان، روبه‌رو شدن با مشکلات بی دندانی را بسیار آسان کرده است. از دست دادن یک یا چند دندان، مشکلی است که برای بسیاری از انسان‌ها سخت و حتی غیرقابل تحمل است، اما به دلایل متعدد احتمال روبرو شدن با عارضه‌ی بی دندانی وجود دارد. مشکلی که تا چندی پیش راهی جز استفاده از دندان‌های مصنوعی نداشت. این دندان‌ها به دلیل شکل ظاهری و مشکلات دیگری که داشت، رضایت مریض را جلب نمی‌کرد.

جهت مشاوره رایگان با دکتر محمد خدابخشی کلیک کنید.

ایمپلنت دندان بهترین روش کاشت دندان است. اگر فردی دندان خود را از دست بدهد ایمپلنت دندان یا فیکسچر در اندازه همان ریشه به جای آن قرار داده می‌شود. فیکسچر‌ها قطعاتی در اندازه دندان طبیعی می‌باشند. فیکسچر‌ها توسط ابزار بسیار دقیقی کنترل می‌گردند و توسط دستگاه‌های بسیار دقیق ساخته می‌شود.

ایمپلنت دندان از دو قسمت مهم تشکیل می‌شود: قسمتی که داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و اصطلاحاً Fixture نامیده می‌شود و قسمتی تاجی که بالای لثه قرار می‌گیرد که Abutment خوانده می‌شود روی Abutment پروتز یا روکش ایمپلنت قرار می‌گیرد.

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

مشاوره تخصصی ۰۹۰۳۴۵۷۷۷۱۰

مزایای ایمپلنت دندان

ظاهر بهتر: ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی راحت‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. از آنجایی که ایمپلنت‌ها به استخوان فک وصل می‌شود، دائمی هستند و در نهایت هیچ کس متوجه ایمپلنت دندان شما نخواهد شد.

حرف‌زدن بهتر: دندان مصنوعی ممکن است در دهان شما جابه جا شود، گشاد شود و حتی گفتار شما را با مشکل مواجه کند. در عوض ایمپلنت دندان جایگزین دندان واقعی شما می‌شود و در طول روز نیاز به هیچ گونه تنظیمی ندارد.

راحتی بیش‌تر: زمانی که به دندان‌های ایمپلنت شده عادت کنید، جزئی از خودتان به نظر خواهند رسید.

غذا خوردن راحت‌تر: دیگر نگران خوردن غذا‌های مورد علاقه خود نباشید. از آنجایی که دندان‌های ایمپلنت شده به فک شما متصل می‌شود، مثل دندان‌های طبیعی به نظر می‌رسند.

سایر دندان‌ها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند: برای حمایت از سایر دندان‌ها، باید در کنار آن‌ها یک بریج دندان یا همان پل حفاظتی (bridge) دندان کار گذاشت. با این حال دندان‌های ایمپلنت شده تاثیری روی دندان‌های طبیعی نمی‌گذارد و سلامت کلی دهان و دندان شما را بهبود می‌بخشد. به علاوه مسواک کردن دندان‌های ایمپلنت شده خیلی راحت‌تر است.

دوام زیادی خواهند داشت: اگر از آن‌ها به خوبی مراقبت کنیم، دوام زیادی خواهند داشت.

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

انواع ایمپلنت بر اساس برند کشور سازنده

یکی از سردرگمی‌های بیماران برای انتخاب نوع ایمپلنت خود، تنوع بالا در برند و انواع آن است که تاثیر چشمگیری بر روی قیمت تمام شده می‌گذارد. اینکه انواع ایمپلنت چه تفاوت‌هایی با هم دارد، سوال اکثر بیماران است. برای اینکه بهترین نتیجه را از درمان ایمپلنت خود ببینید، بهتر است قبل از شروع با انواع آن آشنایی نسبی پیدا کنید.

ایمپلنت کره‌ای

اکثر ایمپلنت‌های داخل کشور کره‌ای هستند.

ایمپلنت‌های اروپایی

تعداد اندکی از این برند در کشور ما موجود می‌باشد. این نوع ایمپلنت‌ها از همه گران‌تر هستند و بیشتر توسط کشور‌های ایتالیا و آلمان و فرانسه ساخته می‌شوند.

ایمپلنت آمریکایی

اکثرا تحت لیسانس کمپانی‌های معتبر امریکایی نظارت و در کشور کره جنوبی تولید و بسته بندی می‌شوند و علت این امر نیز محدودیت‌های ارتباطی بین دو کشور می‌باشد که تامین قطعات را از کشور امریکا مشکل ساخته است.

ایمپلنت سوئیسی

از جمله برند ایمپلنت sic به علت کیفیت و تکنولوژی بالای ساخت در کنار قیمت مناسب آن‌ها بسیار متداول می‌باشد.

کشور سازنده ایمپلنت تنها فاکتور مداخله کننده در کیفیت آن محسوب نمی‌شود. ایمپلنت‌های کره‌ای خود به چندین گروه تقسیم می‌شوند.

بسیاری از ایمپلنت‌های اروپایی هم در بازار وجود دارند که قیمت و کیفیت آن‌ها حتی کمتر از محصولات کره‌ای است.

تشخیص ایمپلنت مناسب و آگاهی از کیفیت برند‌های مختلف برای مریض امری دشوار است و لازم است حتما از نوع برند و معتبر بودن آن آگاهی حاصل گردد. در صورتی که بهترین برند ایمپلنت هم توسط فردی غیر متخصص برای شما مورد استفاده قرار گیرد ممکن است عواقب ناخوشایندی را برای شما به همراه داشته باشد. پس اینکه کدام متخصص را انتخاب کنید، اولین و مهم‌ترین نکته است.

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

مشاوره مستقیم با دکتر محمد خدابخشی  ۰۹۱۲۳۰۱۲۴۶۵

آیا ایمپلنت دندان همیشه موفق است؟

درصد موفقیت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بیماران مختلف متفاوت است. حتی این مسئله در مورد ایمپلنت فک بالا و پایین نیز تفاوت دارد. به طور متوسط میزان موفقیت ایمپلنت دندان ۹۵% گزارش شده است. بهترین حالت قرار دادن ایمپلنت قرار دادن ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان است.

در صورتی که دندان از دست رفته، عفونی نباشد و مقدار زیادی استخوان در اثر عفونت از دست نرفته باشد، شانس زیادی برای برای جایگزینی همزمان ایمپلنت دندان وجود دارد. در مورد دندان‌هایی خلفی که معمولاً چند ریشه هستند و مخصوصاً اولین دندان‌های خلفی بزرگ که دو یا سه ریشه است، جایگزین همزمان دندان کشیده و ایمپلنت معمولاً مقدور نیست و بهتر است حدود ۶ هفته صبر کرد.

معمولاً پس از کشیدن دندان، مقداری تحلیل استخوان اتفاق می‌افتد، دندانپزشک تا حد امکان سعی می‌کند بلافاصله پس از کشیدن دندان اگر شرایط فراهم باشد، ایمپلنت را در حفره‌ی دندان کشیده شده جایگزین کند.

هزینه ایمپلنت دندان

هزینه خدمات دندانپزشکی و قیمت ایمپلنت دندان همیشه نسبت به سایر خدمات پزشکی بیشتر بوده و علت آن نیز مسئولیت کاری بالایی که بر دوش دندانپزشک است و همچنین مواد و متریال گران قیمتی است که باید استفاده شود. هزینه ایمپلنت دندان باتوجه به برند و نوع جراحی و متریال استفاده شده و متخصص مربوطه متفاوت خواهد بود.

در ادامه، ویدیویی از ایلمپلنت دندان را مشاهده می‌کنید:

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی
بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

دکتر محمد خدابخشی

مدیریت و دندانپزشک کاشت دندان بدون جراحی
جراح و دندانپزشک
فلوشیپ لیزر از دانشگاه آخن آلمان
فلوشیپ ایمپلنت سیستم‌های مختلف
پیشرو در ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت‌های یک روزه

بهترین ایمپلنت دندان؛ ایمپلنت کره‌ای یا ایمپلنت سوئیسی؟

همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

 



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.