بسته شدن نزولی روزانه USD/CAD به زیر 1.2580 می تواند قابل توجه باشد

USD/CAD در روز سه‌شنبه در میان ضعف دلار به زیر 1.2580 بسته شد. این می تواند دری را برای نزول های بیشتری برای آینده قابل پیش بینی باز کند. USD/CAD در روز سه‌شنبه به دلیل ادامه روند بهبود و افزایش قیمت نفت و با ذوب شدن دلار آمریکا، چرخه جدیدی به پایین‌ترین سطح خود می‌کرد.

کد خبر : 154527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۷:۰۶
بسته شدن نزولی روزانه USD/CAD به زیر 1.2580 می تواند قابل توجه باشد


  • USD/CAD در روز سه‌شنبه در میان ضعف دلار به زیر 1.2580 بسته شد.
  • این می تواند دری را برای نزول های بیشتری برای آینده قابل پیش بینی باز کند.

USD/CAD در روز سه‌شنبه به دلیل ادامه روند بهبود و افزایش قیمت نفت و با ذوب شدن دلار آمریکا، چرخه جدیدی به پایین‌ترین سطح خود می‌کرد. علیرغم تمایل به کاهش سریع تر تسهیلات کمی و سرعت بیشتر افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو، این چنین بود. در زمان نوشتن این مقاله، USD/CAD در 1.2570 معامله می شود و بالاتر از پایین ترین سطح یک شبه 1.2567 تثبیت می شود.

فدرال رزرو با تورم مقابله خواهد کرد

به سرمایه گذاران اطمینان داده شد که فدرال رزرو با تورم مقابله خواهد کرد که منجر به بازگشت سهام یک شبه و معکوس کردن روند نزولی اخیر شد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در شهادتی توضیح داد که فدرال رزرو برای حفظ ثبات قیمت ها آماده است سیاست های پولی را سخت تر کند.

پاول اظهار داشت: “اگر شاهد ادامه تورم در نرخ های بالاتر از حد انتظار باشیم، نرخ های بهره را افزایش خواهیم داد… از ابزارهای خود برای بازگرداندن تورم استفاده خواهیم کرد.”

تحلیلگران در بانک ANZ توضیح دادند که این رئیس انتظار دارد فشارهای طرف عرضه تا حدودی کاهش یابد، اما گفت که اگر این اتفاق نیفتد، این خطر وجود دارد که تورم ریشه‌دارتر شود و بنابراین فدرال رزرو باید واکنش نشان دهد. او همچنین گفت که انتظار دارد تاثیر اقتصادی نوع Omicron کوتاه مدت باشد.»

این موضوع مشترک بین بانک هاست که در حال پیشی گرفتن از تقاضا برای دلار است. سرمایه‌گذاران تمایل دارند به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر حرکت کنند و شروع تورم یک امتیاز مثبت برای بخش کالایی نیز محسوب می‌شود. کالاها در مواجهه با تورمی که Loonie به عنوان یک پروکسی برای آن معامله می کند، عملکرد خوبی دارند. به عنوان مثال، نفت به دلایلی که در اینجا ذکر شد، در حال افزایش است.

بانک ملی کانادا امروز در یادداشتی اعلام کرد: «شاخص قیمت کالاهای بانک مرکزی کانادا برای 26 کالای تولید شده در کشورمان و فروخته شده در بازارهای جهانی در اوایل سه ماهه اول 2022 به دلار کانادا به بالاترین سطح خود رسیده است. این برای تراز تجاری، سود، ایجاد شغل و دلار کانادا خوب است.»

در مجموع، تحلیلگران این بانک افزودند: «افزایش قیمت کالاها، مازاد حساب جاری، بازار کار قوی و اختلاف نرخ بهره مثبت، دلیل افزایش ارزش دلار کانادا است».

اصول اساسی با چشم انداز فنی زیر مرتبط است:

تحلیل فنی USD/CAD

قیمت زیر یقه شکل گیری سر و شانه بسته شد. پیش‌بینی می‌شود که باقی ماندن حمایت قدیمی بین اینجا و 1.2650 (61.8% ناحیه اصلاح فیبوناچی) باقی بماند و منجر به ادامه روند نزولی برای روزهای آینده شود که 1.2490 را روی نقشه قرار می‌دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.