برنامه پذیرش مهاجر کانادا برای سال 2025 🍁

پیش بینی کانادا برای جذب مهاجر تا سال 2025 در تلاش برای کاهش نیاز شدید به نیروی کار در کانادا، دولت لیبرال فدرال برنامه هایی را برای افزایش چشمگیر مهاجرانی که وارد کانادا می شوند، طراحی کرده است. کانادا تا سال 2025 حدود 500,000 مهاجر می پذیرد. انتشار رسمی جزئیات برنامه سطوح مهاجرت به کانادا

کد خبر : 281500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
برنامه پذیرش مهاجر کانادا برای سال 2025 🍁


پیش بینی کانادا برای جذب مهاجر تا سال 2025

در تلاش برای کاهش نیاز شدید به نیروی کار در کانادا، دولت لیبرال فدرال برنامه هایی را برای افزایش چشمگیر مهاجرانی که وارد کانادا می شوند، طراحی کرده است. کانادا تا سال 2025 حدود 500,000 مهاجر می پذیرد.

انتشار رسمی جزئیات برنامه سطوح مهاجرت به کانادا برای سه سال آینده از 2023 الی 2024 را نشان می دهد. هدف این طرح در سال 2023 تعداد 465,000 نفر اعلام شده و سال 2024 را برای 485,000 تازه وارد گردیده است. جذب نیم میلیون مهاجر اخیراً اعلام شده که امیدها و انتظارات جدیدی را برای مهاجران و کارفرمایان کانادایی به ارمغان می آورد.

در حالی که سازمان های صنعتی و سایرین عموماً از برنامه پذیرش مهاجر کانادا برای سال 2025 حمایت می کنند، با این حال نگرانی هایی در مورد این طرح وجود دارد.

رسیدگی به درخواست ها در سال 2020 به دلیل بسته شدن مرزها و سایر محدودیت های سفر برای اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) چالش برانگیز بود. با این وجود، کانادا در سال 2021 از هدف خود برای مهاجرت فراتر رفت و 405,000 نفر بیشتر از هر زمان دیگری مقیم دائمی پذیرفت.

اهداف مهاجرتی کانادا

مهاجرت اقتصادی

میزان مهاجرانی که کانادا امیدوار است هر ساله بپذیرد توسط برنامه سطوح مهاجرت تعیین می شود. رشد اقتصاد، اتحاد مجدد خانواده ها، و ایجاد پناهگاه برای پناهندگان از جمله اهداف مهاجرت کانادا هستند.

روز سه شنبه، شان فریزر، وزیر مهاجرت کانادا، از استراتژی جدید این کشور برای برنامه پذیرش مهاجر کانادا برای سال 2025 رونمایی نمود. در کنار اهداف معتدل تر برای اعضای خانواده و پناهندگان، تمرکز زیادی بر پذیرش ساکنان دائمی بیشتر با مهارت ها و تجربه های شغلی لازم دارد.

فریزر به کانادین پرس گفت: “هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. این یک افزایش گسترده در مهاجرت اقتصادی به کانادا است. تمرکزی که در این طرح برای سطوح مهاجرت دیده ایم تاکنون بر هیچ مهاجرت اقتصادی ندیده ایم.”

پر کردن 1 میلیون شغل در کانادا

در این طرح اکثر تازه واردان به عنوان “مهاجران اقتصادی” طبقه بندی می شوند، که پیش بینی می شود تقریباً یک میلیون موقعیت خالی را پر کنند که اکنون در بخش های مختلف اقتصادی گسترش یافته است. هدف سال 2025، رده مهارت های عالی فدرال را 114,000 نفر و هدف نامزدی استانی را 117,000 نفر قرار می دهد که نشان دهنده تعهد سیاست گذاران برای پر کردن 1 میلیون شغل در کانادا است که در حال حاضر موجود است.

فریزر گفت: «درست زمانی که مهاجرت تقریباً کل رشد نیروی کار ما را تشکیل می دهد، یک میلیون شغل در اقتصاد کانادا وجود دارد. اگر از مهاجرت استقبال نکنیم، نمی توانیم پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برسانیم.”

وی همچنین بر خطرات درازمدت عدم پذیرش مهاجران تاکید کرد چراکه جمعیت کارگری کانادا همچنان در حال پیر شدن است و افراد کمتری را برای حمایت نه تنها از سالمندان، بلکه خدمات عمومی مهم مانند بیمارستان ها و مدارس باقی می گذارد.

به گفته فریزر، با اسکان مهاجران در محله هایی که قبلاً فضایی برای تازه واردان وجود دارد، و با گسترش کمک های دولتی و خدمات اسکان، استراتژی جدید همچنین تضمین می کند که مهاجران می توانند به راحتی در جوامع محلی ادغام شوند. بنابراین، مهاجرت اقتصادی نه تنها بر مشاغل در کانادا تأثیر می گذارد، بلکه بر مسکن و کیفیت زندگی نیز تأثیر می گذارد.

طرح تجدید نظر شده همچنین افزایش جزئی در تعداد اعضای خانواده که در کانادا پذیرفته می شوند را خواستار شده است، حتی اگر اکثریت گسترش مورد انتظار مهاجرت در سه سال آینده بر تقویت اقتصاد متمرکز شود.

استراتژی ها و اهداف جدید مهاجرت نه تنها محیطی خوشایند برای مهاجران از سراسر جهان ایجاد می کند، بلکه به کارفرمایان کانادایی اطمینان می دهد که مشاغل در کانادا مطمئناً پر خواهند شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.