برای هرگونه واکنش آماده هستیم

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه درباره تحرکات اخیر در منطقه با بیان این که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یارانش است، تصریح کرد: در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.  سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل

کد خبر : 1108
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
برای هرگونه واکنش آماده هستیم


خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه درباره تحرکات اخیر در منطقه با بیان این که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یارانش است، تصریح کرد: در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

فرمانده کل سپاه: برای هرگونه واکنش آماده هستیم

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به پرسشی درباره تحرکات اخیر دشمنان در منطقه اظهار کرد: به هر شکل تحرکات دشمن رفتاری مربوط به خود است اما ما معتقدیم که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یارانش است که یک بغض فشرده‌ای را میان جوانان غیر جوانان جهان اسلام ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه «این بغض فشرده مثل یک کابوس همیشه آمریکایی‌ها را رنج می ‌دهد و آنها برای نجات از این کابوس خطرناکی که احساس می‌کنند دست به یک سلسله تحرکاتی می‌زنند» تصریح کرد: در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا امروز جمهوری اسلامی ایران از اینکه شاید ترامپ حمله یا اشتباهی علیه ایران انجام دهد، نگرانی دارد؟ تاکید کرد: ایران هیچ نگرانی ندارد و ما برای دفاع از استقلال خود، منافع حیاتی و دستاوردهای انقلاب بزرگ‌مان آماده هستیم و این آمادگی را ظرف ۴۱ ساله گذشته ایجاد کردیم.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: امروز برای رویارویی با هر قدرتی، هیچ مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم ما حرف‌های نهایی خود را در میدان نبرد با دشمنان‌مان خواهیم زد.

وی با تاکید بر استمرار راه شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، شعله‌های مقاومت برافروخته‌تر از گذشته شد و جوانان جهان اسلام امروز هم برای بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه و شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها، هم برای گرفتن انتقام خون شهیدان و هم برای آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت افزایی آمریکایی‌ها مصمم‌تر از گذشته هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقاومت جریان دارد و هیچ چیزی متوقف نشده است، گفت: امروز به خاطر خون شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و شهدای جریان مقاومت، جریان، موج، جوشش و رویش‌های جدیدی به وجود آمده و سلیمانی های بیشماری در جهان اسلام رشد کرده‌اند و قدرت جهان اسلام در حال افزایش است؛ در این شرایط دشمنان باید به فکر خود باشند و از منطقه خارج شوند.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.