با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید

دره برفی کامچاتکا یکی از محبوب‌ترین و در عینِ حال، متفاوت‌ترین مناطق گردشگری روسیه برای انجام تفریحات زمستانی است. با تور مجازی به این دره زیبا سفر خواهیم کرد. دره برفی کامچاتکا (Snow Valley) در روسیه، یکی از زیباترین نقاط کره زمین محسوب می‌شود که همواره مورد توجه عکاسان و گردشگران قرار داشته است. آب‌فشان‌ها،

کد خبر : 7966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۸:۵۶
با تور مجازی به دره برفی کامچاتکا سفر کنید


دره برفی کامچاتکا یکی از محبوب‌ترین و در عینِ حال، متفاوت‌ترین مناطق گردشگری روسیه برای انجام تفریحات زمستانی است. با تور مجازی به این دره زیبا سفر خواهیم کرد.

دره برفی کامچاتکا (Snow Valley) در روسیه، یکی از زیباترین نقاط کره زمین محسوب می‌شود که همواره مورد توجه عکاسان و گردشگران قرار داشته است. آب‌فشان‌ها، آتشفشان‌ها، جنگل‌های بکر و جانوران وحشی کمیاب، از شگفتی‌های این منطقه به شمار می‌روند. گردشگران برای بازدید از دره برفی به کمک راهنمایان محلی احتیاج دارند. این منطقه که بخشی از پارک و ذخیرگاه ملی کامچاتکا محسوب می‌شود، از پایگاهی برای ورزش‌های زمستانی برخوردار است که علاقه‌مندان بسیاری را به‌خود جذب می‌کند. با ما همراه شوید تا در تازه‌ترین قسمت از تورهای مجازی، به دره برفی کامچاتکا سفر کنیم.

انجام ورزش‌های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد، در دره برفی کامچاتکا بسیار منحصربه‌فرد است؛ زیرا مکان‌های اندکی در جهان وجود دارند که منظره‌ای از بیابان‌های بکر و دامنه‌های آتشفشانی را در امتداد اقیانوس، در اختیار گردشگران قرار دهند.

دره برفی، طیف گسترده‌ای از تفریحات را به گردشگران عرضه می‌کند که از جمله آن می‌توان به هلی اسکی و بازدید از آتشفشان‌ها اشاره کرد. مجموعه اقامتی بی‌نظیر در کنار رود پاراتونکا در دره برفی قرار دارد که که توسط کوه‌ها و آتشفشان‌های متعدد احاطه شده است. به‌دلیل موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، بیشترین میزان بارش برف در این دره انجام می‌شود. پوشش برف در مناطق مسطح چهار متر، در دامنه‌های آتشفشانی هشت متر و در دره‌ها تا ۱۵ متر نیز می‌رسد.

محوطه پایگاه ورزش‌های زمستانی دارای یک استخر روباز و چشمه‌های آبگرم است. مسیر اسکی مناسب، تله‌کابین، پارکینگ و محل فرود هلی‌کوپتر نیز از دیگر امکانات این مجموعه است. همچنین گردشگران می‌توانند از اتاق‌های راحت و دنج این مجموعه در سطح‌های اقتصادی تا VIP استفاده کنند.

هلی‌اسکی، هلی‌بوردینگ، اسکی با کمک اتومبیل برفی، گشت‌وگذار با خودروی برفی، ماهیگیری، رفتینگ، کوه‌پیمایی و سایر فعالیت‌های فضای باز در دره‌ برفی کامچاتکا امکان‌پذیر است. شما نیز با استفاده از پنجره‌ای که در ابتدای این مطلب قرار داده شده است، می‌توانید از این منطقه شگفت‌انگیز دیدن کنید. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری به اشتراک می‌گذارد. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مندید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.