با بالن و کارت های تماس، اولین پرواز اسرائیل-قطر به جام جهانی می رود

هیجان مسافران عمدتاً از این بود که می‌توانستند با این سهولت شگفت‌انگیز در تورنمنت فوتبال – که اسرائیل واجد شرایط آن نبود – شرکت کنند. اما تعدادی نیز ابراز امیدواری کردند که ارتباطات موقت بدون توقف راه را برای تنش‌زدایی کامل‌تر بین امارت خلیج فارس و اسرائیل باز کند. برای آنها کارت های تماس برای

کد خبر : 283426
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
با بالن و کارت های تماس، اولین پرواز اسرائیل-قطر به جام جهانی می رود


هیجان مسافران عمدتاً از این بود که می‌توانستند با این سهولت شگفت‌انگیز در تورنمنت فوتبال – که اسرائیل واجد شرایط آن نبود – شرکت کنند. اما تعدادی نیز ابراز امیدواری کردند که ارتباطات موقت بدون توقف راه را برای تنش‌زدایی کامل‌تر بین امارت خلیج فارس و اسرائیل باز کند.

برای آنها کارت های تماس برای یک هیئت کنسولی با احتیاط اسرائیل صادر شد که برای ارائه پشتیبانی اضطراری فرستاده شده بود – یادآور وضعیت نیمه به رسمیت شناخته شده فعلی آنها در قطر، که نزدیک به ایران است و میزبان رهبران حماس فلسطینی بوده است.

ساگی اشکویتز که به همراه سه دوستش برای دومین جام جهانی خود پرواز می کرد، گفت: “چند نگرانی وجود داشت، نمی توانم آن را انکار کنم.”

اما در نهایت، ایده تماشای (لیونل مهاجم آرژانتینی) مسی برای آخرین بار، همراه با این ایده که در واقع داریم تاریخ سازی می کنیم، بر همه نگرانی ها غلبه کرد و ما خوشحالیم که بخشی از آن هستیم.

حداقل 10000 اسرائیلی در مسابقات یک ماهه پیش بینی می شوند که بیشتر آنها از کشورهای ثالث می آیند. در ابتدا به کسانی که سوار هواپیمای TUS Airways در فرودگاه بن گوریون می شدند، گفته شده بود که توقف کوتاهی در قبرس خواهند داشت.

اما آنها به لطف قراردادی که هفته گذشته توسط فیفا اعلام شد که به فلسطینی ها و همچنین اسرائیلی ها اجازه پرواز مستقیم را می دهد، آنها یک ارتباط بدون توقف سه ساعته داشتند.

در حالی که مسافران روز یکشنبه شامل یهودیان و عرب های اسرائیلی بودند، هیچ کس از سرزمین های فلسطینی نبود. به گفته گابریل میزراهی، مدیر عامل عامل فروش بلیط تیکتیک، این به دلیل رزرو پرواز در ماه مه بود، زمانی که مشتریان فلسطینی او مسیرهای غیرمستقیم را از طریق اردن همسایه ترجیح دادند.

میزراهی گفت که تاکنون شش پرواز دیگر از تل آویو به دوحه برای جام جهانی تایید شده است. او گفت که بلیط های رفت و برگشت را نمی توان جداگانه خریداری کرد – وسیله ای برای اطمینان از اینکه کسانی که به عقب پرواز می کنند همان مسافرانی هستند که توسط نیروهای امنیتی بن گوریون ترخیص شده اند.

حداقل دو تن از هواداران گفتند که در مسابقاتی شرکت خواهند کرد که در آن دشمنان سرسخت اسرائیل، ایران بازی می‌کردند.

شلومی لاکاش در حالی که کلاه بیسبالی به سر داشت که رنگ آن سبز اسلامی – به شوخی کمک می‌کند به او کمک کند، گفت: «من می‌روم در ورزشگاه ایرانی بنشینم.» «خدا با من است».

ریاض زیادنا، یکی از اعضای اقلیت عرب اسرائیل که در حالی که در صف ورود به زمین ایستاده بود، یک توپ فوتبال در دست داشت، گفت که معتقد است جام جهانی “تپانچه شروع برای همزیستی در سراسر خاورمیانه” خواهد بود.

(نوشته دن ویلیامز، ویرایش توسط اد آزموند)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.