با افزایش قیمت خواربارفروشی درد بیشتری برای مصرف کنندگان بریتانیایی ایجاد می شود

کانتار گفت قیمتها در بازارهایی مانند تنقلات خوش طعم ، غذای گربه و ترد در حالی که بیکن و سبزیجات تازه کاهش می یابد ، سریعتر در حال افزایش است. فریزر مک کیویت ، سرپرست خرده فروشی و مصرف کننده در Kantar ، می گوید: “در شرایط واقعی ، یک خانواده متوسط ​​باید ماه گذشته

کد خبر : 116241
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 14:24
با افزایش قیمت خواربارفروشی درد بیشتری برای مصرف کنندگان بریتانیایی ایجاد می شود


کانتار گفت قیمتها در بازارهایی مانند تنقلات خوش طعم ، غذای گربه و ترد در حالی که بیکن و سبزیجات تازه کاهش می یابد ، سریعتر در حال افزایش است.

فریزر مک کیویت ، سرپرست خرده فروشی و مصرف کننده در Kantar ، می گوید: “در شرایط واقعی ، یک خانواده متوسط ​​باید ماه گذشته 5.94 پوند (8.08 دلار) دیگر برای خرید مواد غذایی خرج کند.

“یک خانواده معمولی سالانه 4726 پوند در سوپر مارکت ها هزینه می کند ، بنابراین هرگونه افزایش قیمت در آینده به سرعت افزایش می یابد.”

Kantar ابتدا گزارش داد که قیمت مواد غذایی در ماه آگوست دوباره افزایش می یابد. آنها در گزارش ماه سپتامبر 1.3 درصد رشد کردند.

با این حال ، تسکو ، بزرگترین گروه سوپر مارکت های بریتانیا ، هفته گذشته اعلام کرد که قیمت های آن همچنان در حال کاهش است.

کانتار گفت که فروش مواد غذایی انگلستان در 12 هفته تا 3 اکتبر سالانه 1.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ، اما از زمان قبل از همه گیری بیشتر بوده است-8.1 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

در این گزارش آمده است که ذهن برخی از خریداران به کریسمس روی آورده است ، زیرا فروش پودینگ کریسمس در چهار هفته اخیر 76٪ نسبت به سال گذشته ، فروش اسباب بازی 5٪ و فروش محصولات بسته بندی هدیه 10٪ افزایش یافته است.

مک کویت می گوید: “مهم است که بگوییم ، اینها هنوز تعداد کمی هستند و نگرانی از مسائل مربوط به عرضه به خرید وحشتناک تبدیل نشده است – جشن یا غیره.”

با این حال ، بسیاری از کشورها با خرید وحشتناک سوخت در ماه گذشته به دلیل کمبود رانندگان تانکر منجر به اختلال در تامین سوخت شدند.

کاهش دسترسی سوخت به این معنی بود که مردم تعداد سفرهایی که به سوپر مارکت ها انجام می دادند را محدود کردند.

متوسط ​​خانوارها در 4 هفته گذشته 15.5 بازدید از فروشگاه داشته اند که پایین ترین رقم ماهانه از فوریه است.

برعکس ، نسبت خرید مواد غذایی آنلاین از 12.2 درصد در ماه سپتامبر به 12.4 درصد افزایش یافت.

تسکو که چشم انداز سود خود را در هفته گذشته افزایش داد ، شاهد افزایش 0.6 درصدی سهم بازار در طول 12 هفته بود و به 27.5 درصد رسید – بالاترین سطح از فوریه 2019.

در حالی که فروش در تسکو 1.2 درصد افزایش یافت ، در رقبای اصلی – Sainsbury’s، Asda و Morrisons کاهش یافت.

به طور جداگانه در روز سه شنبه داده های منتشر شده توسط کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا اعلام کرد که خریداران انگلیسی هزینه های خود را در سپتامبر با کندترین سرعت از ژانویه افزایش دادند.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط جیمز دیوی ؛ ویرایش توسط کاترین ایوانز و لوئیز هانس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.