با افزایش شهرهای قرمز رادیو سلامت چه می کند؟

مدیر رادیو سلامت با تاکید بر پرداختن به موضوع کرونا از زوایای متفاوت در برنامه های این شبکه اعلام کرد، ما هم نفس مدافعان سلامت، در کنار مردم می مانیم و مسئولیت‌ مان را به عنوان رسانه تخصصی با همراهی متخصصان مختلف حوزه های مختلف پزشکی روانشناسی جامعه شناسی انجام می دهیم. به گزارش ایسنا

کد خبر : 39159
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
با افزایش شهرهای قرمز رادیو سلامت چه می کند؟



مدیر رادیو سلامت با تاکید بر پرداختن به موضوع کرونا از زوایای متفاوت در برنامه های این شبکه اعلام کرد، ما هم نفس مدافعان سلامت، در کنار مردم می مانیم و مسئولیت‌ مان را به عنوان رسانه تخصصی با همراهی متخصصان مختلف حوزه های مختلف پزشکی روانشناسی جامعه شناسی انجام می دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتمادسعید، مدیر رادیو سلامت در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در روزهای اخیر این شبکه رادیویی چگونه عمل خواهد کرد؟ توضیح داد: ویروس کرونا، این موجود ریز پرمخاطره دیگر برای همه مردم دنیا نامی شناخته شده است و کشور ما هم از اواخر سال ۹۸ درگیر این ویروس مخوف شد و تا به امروز منجر به آسیب و فوت بسیاری از مردم شریف مان شده است. رادیو سلامت به عنوان یکی از شبکه های تخصصی معاونت صدا با شیوع این ویروس و قبل از آمدن به ایران در قالب برنامه های متفاوت، اطلاع رسانی و افزایش دانش جامعه را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار خود قرار داد، تا مردم نسبت به این ویروس که احتمال اپیدمی جهانی وجود داشت بدون آنکه وحشت زده شوند و رفتارهای هیجانی نشان بدهند، به تغییر سبک زندگی توجه کنند و راههای پیشگیری در مواجهه  با کوویید ۱۹ را بدانند.

وی ادامه داد: به همین دلیل کارشناسان برنامه های رادیو سلامت که معمولاً از پزشکان و متخصصان اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی هستند با زبان نرم شروع به آگاه سازی کردند. در شرایطی که دو ویژگی نوپدیدگی و جهان‌گستری کرونا جامعه ما را در معرض ناشناختگی‌های جدید قرار داد و مخاطبان رسانه از اینفودمی رنج می بردند به طوری که افراد فعال و کاربران فضاهای مجازی دوشادوش ویروس به تبادل اطلاعات درباره این بیماری می‌پرداختند و جامعه قربانی ویروس کرونا، با یک شبه‌ویروس دیگری نیز به عنوان اطلاعات غلط روبه‌رو بود.

مدیر رادیو سلامت تصریح کرد: هدف ما در این شبکه فراهم کردن بستر اطلاعاتی صحیح در حوزه بیماری کرونا بود. رادیو سلامت به عنوان رسانه مرجع با شفافیت در انتشار اطلاعات پزشکی و روانشناسی با سرعت، دقت و پایداری پیام در تولید و توزیع موضوعات علمی و مقابله با شبه علم و اطلاعات غیر دقیق وارد عمل شد. مقابله با اینفودمی یک اولویت رسانه ای بود. در این راستا برنامه سازان مرتب با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بیمارستان ها و مدافعان سلامت در ارتباط بودند تا تازه ترین اطلاعات در حوزه این بیماری در اختیار مردم گذاشته شود.

اعتمادسعید با اشاره به برنامه ها توضیح داد: تولید و پخش این برنامه ها از اواخر ۹۸ شروع شد و اولویت مان در برنامه های سال ۹۹ رادیو سلامت هم پرداختن به موضوع کرونا از زوایای متفاوت بود. ایجاد امید در جامعه و قدردانی از مدافعان سلامت محورهای اصلی برنامه سازی در رادیو سلامت بود، .به همین دلیل مردم به واسطه برنامه های متفاوت رادیو سلامت سوالات خودشان را از مدافعان سلامت جویا می شوند. این سیاست و روند برنامه سازی در سال ۱۴۰۰ هم ادامه خواهد داشت و موضوعات حوزه پسا کنترل کرونا و توفیقات علمی در حوزه تجهیزات و دارو در کنترل کرونا خصوصا تولید واکسن ایرانی مقابله با کرونا که یکی از جدی ترین مصادیق مطالبه رهبر معظم  انقلاب در خصوص تولید ملی است، از اولویت های سال پیش رو است.

وی در پایان گفت: ما هم نفس مدافعان سلامت، در کنار مردم می مانیم ومسئولیت‌ مان را به عنوان رسانه تخصصی با همراهی متخصصان مختلف حوزه های مختلف پزشکی روانشناسی جامعه شناسی انجام می دهیم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.