بایننس کارت پیش پرداخت را در کلمبیا راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

بایننس، صرافی ارزهای دیجیتال، یک کارت ارز دیجیتال از پیش پرداخت شده در کلمبیا راه اندازی کرده است و دامنه خود را در لاتام گسترش می دهد. این کارت که به مشتریانی که هویت آنها تأیید شده است می‌تواند با ارزهای دیجیتال پرداخت کند، این کشور را به عنوان یکی از بازارهای پیشرو برای صرافی

کد خبر : 332910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بایننس کارت پیش پرداخت را در کلمبیا راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند


بایننس، صرافی ارزهای دیجیتال، یک کارت ارز دیجیتال از پیش پرداخت شده در کلمبیا راه اندازی کرده است و دامنه خود را در لاتام گسترش می دهد. این کارت که به مشتریانی که هویت آنها تأیید شده است می‌تواند با ارزهای دیجیتال پرداخت کند، این کشور را به عنوان یکی از بازارهای پیشرو برای صرافی در لاتام پس از برزیل و آرژانتین معرفی می‌کند.

بایننس کارت پیش پرداخت کریپتو را در همکاری با Movii اعلام کرد

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معامله، در حال انجام اقداماتی برای گسترش خدمات خود در کلمبیا است. این شرکت از راه‌اندازی یک کارت اعتباری جدید مرتبط با ارز دیجیتال خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد در تمامی بازرگانانی که کارت‌های بدهی و اعتباری استاندارد را می‌پذیرند، با رمزارز پرداخت کنند.

این محصول بخشی از همکاری با Movii، یک نئوبانک کلمبیایی است که کارت Mastercard خود را نیز صادر می کند. از جمله ارزهای پشتیبانی شده توسط این کارت می توان به BNB، BTC، ETH، ADA، DOT، SOL، SHIB، XRP، MATIC، LINK و سایر استیبل کوین ها اشاره کرد که کاربر می تواند تعیین کند که کدام ارز خرج شود.

این کارت دارای تبادل بلادرنگ از کریپتو به ارز فیات خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده را خرج کنند و تاجران نیز فورا فیات را دریافت کنند. بایننس همچنین اعلام کرد که کارت پیش‌پرداخت دارای برداشت بدون کارمزد در دستگاه‌های خودپرداز است و در خریدهای منتخب تا 8 درصد پاداش بازگشت نقدی ارائه می‌کند.

در حالی که هنوز در مراحل بتا است، بایننس اعلام کرد که به زودی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه خواهد شد.


کلمبیا: یک نقطه گسترش دیگر در لاتام

بایننس فکر می‌کند کلمبیا یکی از کشورهایی است که رمزارزها در آینده بیشترین پذیرش را خواهد داشت و معتقد است که می‌تواند با راه‌اندازی این نوع خدمات از این رشد حمایت کند. دانیل آکوستا، مدیر کل Binance کلمبیا، اظهار داشت:

کلمبیا بازار بسیار مرتبطی برای بایننس است. ما بر این باوریم که ارائه کارت بایننس پذیرش حتی گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را در میان کلمبیایی‌ها تقویت می‌کند که به توسعه بلاک چین و اکوسیستم رمزنگاری در کشور کمک می‌کند.

کلمبیا سومین کشوری است که شاهد عرضه یک محصول کارتی از Binance در Latam است. آرژانتین در ماه آگوست شاهد عرضه کارت مشابهی بود که اولین بازاری بود که بایننس با این محصول وارد آن شد. این صرافی یک محصول کارت اعتباری دیگر را در ماه فوریه در برزیل منتشر کرد که اهمیت ویژه‌ای به استفاده از این محصول برای ساده‌سازی پرداخت‌ها می‌دهد و اینکه چگونه کریپتو می‌تواند در این زمینه مفیدتر باشد.

نظر شما در مورد عرضه کارت اعتباری بایننس که در کلمبیا راه اندازی شد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.