بایننس خدمات امنیتی و پلیس سایبری اوکراین را آموزش می دهد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1] صرافی کریپتو بایننس دوره های آموزشی را برای نمایندگان مقامات مجری قانون در اوکراین برگزار کرده است. پلتفرم پیشرو تجارت سکه در سال گذشته در ده ها طرح مشابه در تعدادی از کشورها مشارکت داشته است. بایننس به مقامات امنیتی اوکراین آموزش کریپتو ارائه می دهد بایننس، بزرگترین صرافی دارایی های دیجیتال جهان، آموزش

کد خبر : 332655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
بایننس خدمات امنیتی و پلیس سایبری اوکراین را آموزش می دهد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

[ad_1]

صرافی کریپتو بایننس دوره های آموزشی را برای نمایندگان مقامات مجری قانون در اوکراین برگزار کرده است. پلتفرم پیشرو تجارت سکه در سال گذشته در ده ها طرح مشابه در تعدادی از کشورها مشارکت داشته است.

بایننس به مقامات امنیتی اوکراین آموزش کریپتو ارائه می دهد

بایننس، بزرگترین صرافی دارایی های دیجیتال جهان، آموزش هایی را به سازمان های مجری قانون و نهادهای نظارتی اوکراین در قالب سمینارهای آنلاین برای کارکنان خود که به ارزهای دیجیتال و فناوری های بلاک چین اختصاص داده اند، ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کریپتو Forklog، نماینده پلتفرم معاملات کریپتو به شرکت کنندگان در مورد سیاست ضد پولشویی بایننس اطلاع داد. روش های توسعه یافته توسط صرافی برای شناسایی و جلوگیری از تقلب نیز ارائه شد.

کارکنان پلیس سایبری اوکراین که واحد مبارزه با جرایم سایبری پلیس ملی اوکراین (NPU)، سرویس امنیتی اوکراین (SBU) و آژانس بازیابی و مدیریت دارایی (ARMA) است در کلاس‌ها شرکت کردند.

کریل خومیکوف، مدیر کل اوکراین و اروپای مرکزی بایننس خاطرنشان کرد: اوکراین که درگیر جنگی تلخ با روسیه است، هر روز به چالش های مختلف پاسخ می دهد. از جمله جرایم مالی است که ثبات و امنیت اکوسیستم مالی کشور را تهدید می کند. هدف ما این است که تلاش ها را برای جلوگیری از جرایم سایبری و به ویژه تامین مالی تروریسم متحد کنیم.

سازمان های مجری قانون اوکراین در عملیات علیه جرایم مرتبط با رمزنگاری مشارکت دارند. در ماه نوامبر، نیروی پلیس سایبری با جذب سرمایه گذاران از طریق مراکز تماس در سراسر اروپا، با یک طرح کلاهبرداری درآمد 200 میلیون یورویی در سال را هدف قرار داد. این واحد در گذشته از قانونی شدن ارزهای رمزنگاری شده در کشور حمایت کرده و در ماه مارس سال گذشته، پذیرش کمک‌های ارزهای دیجیتال را آغاز کرد.

این کشور اروپای شرقی در پذیرش کریپتو پیشرو است و با همکاری شرکت‌کنندگان خود گام‌هایی برای تنظیم بازار برداشته است. از نوامبر، ARMA در حال تبادل اطلاعات با پلتفرم‌های اصلی معاملات ارزهای دیجیتال در مورد مالکیت کیف پول به عنوان بخشی از دادرسی کیفری است.

در این گزارش آمده است که تیم تحقیقات بایننس در سال گذشته میزبان و در بیش از 30 کارگاه آموزشی در مورد جرایم سایبری و جرایم مالی شرکت کرده است. در این مراسم نمایندگانی از سازمان های مجری قانون از کشورهای مختلف حضور داشتند.

این صرافی در پروژه های آموزشی در منطقه نیز مشغول بوده است. در ماه فوریه، موافقت کرد که از گرجستان در توسعه بخش رمزنگاری خود از طریق آموزش و رویدادهای مبتنی بر رمزنگاری حمایت کند. در ماه دسامبر، بایننس یک برنامه آموزشی بلاک چین را در قزاقستان راه اندازی کرد و از تلاش های نظارتی آذربایجان حمایت کرد.

برچسب ها در این داستان

آژانس‌ها، مقامات، بایننس، دوره‌ها، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پلیس سایبری، صرافی، مبادلات، اجرای قانون، تنظیم‌کننده‌ها، SBU، آموزش، اوکراین، اوکراین

آیا صرافی های رمزنگاری دیگری را می شناسید که دوره های آموزشی برای سازمان های مجری قانون برگزار می کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Nikita Burdenkov / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.