بانک مرکزی اروپا پیش بینی رشد خود را برای منطقه یورو افزایش می دهد

دیروز ، این جلسه بر نشست بانک مرکزی اروپا (ECB) و کنفرانس مطبوعاتی بعدی رئیس جمهور آن کریستین لاگارد متمرکز بود – که در آن شاهد یک عمل تعادل کلامی برای اعلام شروع کاهش محرک بودیم ، اما بدون کاهش. به طور خاص ، بانک مرکزی اروپا اعلام کرد قصد دارد برنامه خرید همه گیر

کد خبر : 102677
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
بانک مرکزی اروپا پیش بینی رشد خود را برای منطقه یورو افزایش می دهد



دیروز ، این جلسه بر نشست بانک مرکزی اروپا (ECB) و کنفرانس مطبوعاتی بعدی رئیس جمهور آن کریستین لاگارد متمرکز بود – که در آن شاهد یک عمل تعادل کلامی برای اعلام شروع کاهش محرک بودیم ، اما بدون کاهش.

به طور خاص ، بانک مرکزی اروپا اعلام کرد قصد دارد برنامه خرید همه گیر خود (PEPP) را در سه ماهه آخر سال مجدداً (یا کاهش دهد) ، پس از افزایش این برنامه به 80 میلیارد یورو در ماه در ابتدای سال 2021. در حال حاضر ، بانک مرکزی اروپا هیچ سرنخی در مورد میزان این کاهش در برنامه خرید دارایی ارائه نکرده است ، اما تخمین زده می شود که این مبلغ بین 60 تا 70 میلیارد یورو در ماه های آینده خواهد بود.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی بعدی ، کریستین لاگارد سعی کرد پس از تجدید نظر صعودی پیش بینی های رشد منطقه یورو برای سال 2021 از 4.6 درصد به 5 درصد ، پیامی خوش بینانه درباره آینده اقتصاد ارائه دهد و بار دیگر اصرار ورزید که افزایش تورم گذرا است.

بانک مرکزی اروپا از خط مورد انتظار بازار منحرف نشد و بار دیگر با پیام ارسال شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده مطابقت دارد. بنابراین ، ما به نتایج جلسات بعدی در ماه های نوامبر و دسامبر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاهش محرک های پولی توجه زیادی خواهیم داشت.

اگر بر بازارهای مالی تمرکز کنیم ، می بینیم که در آغاز جلسه دیروز شاخص های اصلی اروپا در سطح کلی سقوط کردند. با این حال ، پس از کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا ، این کاهش ها کاهش یافت و بخش عمده ای از دست رفته را بازیابی کرد و امروز با افزایش شاخص های اصلی بازار سهام پس از افتتاح جلسه ادامه یافت.

پس از کاهش جلسات دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه ، در جلسه دیروز ، EURUSD با خوش بینی کلمات کریستین لاگارد را دریافت کرد. این جفت ارز موفق شد در میانگین متحرک 18 جلسه ای خود به صورت سفید برگشتی داشته باشد که در جلسه امروز نیز ادامه پیدا کرده است و باعث می شود با سطح حمایت/مقاومت مهمی که توسط نوار نارنجی نشان داده می شود روبرو شود.

اگر به نمودار روزانه نگاه کنیم ، می بینیم که جمعه گذشته ، قیمت پس از روبرو شدن با میانگین متحرک 200 جلسه ای خود با رنگ قرمز و سطح بالای ژوئیه گذشته که نشان دهنده نوار سبز است – که در آن قیمت به نظر می رسد ، حرکت نزولی را آغاز کرد. یک تشکیلات بالا سه گانه ایجاد کرده اند

پیگیری تحول قیمت در چند جلسه آینده بسیار مهم است ، زیرا عدم بازیابی این سطوح مهم مقاومت می تواند این قله سه گانه را تأیید کرده و باعث ایجاد یک حرکت نزولی قوی شود که می تواند قیمت را به پایین ترین حد در ماه اوت گذشته یا حتی به نوار قرمز پایین ، که به عنوان سطح اصلی پشتیبانی آن عمل می کند.

تا زمانی که قیمت از این قله سه گانه عبور نکند ، احساسات برای این جفت منفی باقی می ماند ، اگرچه شکستگی بالاتر از آن ، راه را برای حرکت قوی صعودی باز می کند.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه EURUSD. محدوده تاریخ: 3 آگوست 2020 – 10 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 10 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

سیر تحول پنج سال گذشته:

  • 2020 = +8.93
  • 2019 = -2.21
  • 2018 = -4.47٪
  • 2017 = +14.09
  • 2016 = -3.21

اگر برای شروع معاملات از انگیزه استفاده می کنید ، حساب Trade.MT5 از Admirals ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید! حساب Trade.MT5 به شما امکان می دهد قراردادهای تفاوت (CFD) را با EURUSD ، GBPUSD ، USDJPY و بسیاری دیگر از جفت های ارزی و ابزارهای مالی معامله کنید!

با استفاده از CFD ، معامله گران می توانند با بلند مدت یا کوتاه مدت از افزایش و کاهش قیمت سود ببرند. علاوه بر این ، CFD ها به معامله گران اجازه می دهند از استفاده از اهرم سود ببرند! برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازار ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals فعالیت می کنند (از این پس “Admirals”) را ارائه می دهد. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود در حالی که Admirals هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admirals روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط دریاسالاران برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات مورد استفاده (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.