بانک شانگهای به فکر خرید سهام بانک سیلیکون ولی در زیرمجموعه چینی است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارش ها، بانک توسعه پودونگ شانگهای ممکن است شعبه چینی بانک سیلیکون ولی (SVB) مستقر در چین را خریداری کند. مقامات در شهر شانگهای چین از این خرید حمایت می کنند، که ممکن است به به حداقل رساندن تأثیر تعطیلی SVB کمک کند. بانک SPD سیلیکون ولی در بیانیه خود پس از

کد خبر : 334205
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
بانک شانگهای به فکر خرید سهام بانک سیلیکون ولی در زیرمجموعه چینی است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش ها، بانک توسعه پودونگ شانگهای ممکن است شعبه چینی بانک سیلیکون ولی (SVB) مستقر در چین را خریداری کند. مقامات در شهر شانگهای چین از این خرید حمایت می کنند، که ممکن است به به حداقل رساندن تأثیر تعطیلی SVB کمک کند. بانک SPD سیلیکون ولی در بیانیه خود پس از مرگ SVB گفته است که عملیات آن ثابت است.

مقامات شانگهای به دنبال محدود کردن تأثیر سقوط SVB هستند

در گزارشی آمده است که شریک سرمایه گذاری مشترک بانک توسعه پودونگ شانگهای (SPDB) بانک سیلیکون ولی قصد دارد شعبه چینی این مؤسسه مالی سقوط کرده را تصاحب کند. بر اساس این گزارش، SPDB احتمالاً 50 درصد از سهام بانک در حال سقوط ایالات متحده در این شرکت تابعه را به دست خواهد آورد.

برنامه برای ادامه فعالیت شعبه این موسسه مالی تنها چند روز پس از کمک بانک انگلستان به تسهیل خرید شعبه بانک در حال سقوط توسط HSBC در بریتانیا انجام شد. مقامات بریتانیا خرید این شرکت فرعی را به قیمت 1 پوند (1.22 دلار) تحسین کرده اند که ظاهراً بدون استفاده از پول مالیات دهندگان از سپرده گذاران محافظت می کند.

بر اساس گزارشی در ساوت چاینا مورنینگ پست، مقامات بانکی شانگهای ممکن است از این خرید حمایت کنند، که ممکن است به شهر کمک کند طوفان ناشی از تعطیلی ناگهانی SVB را تحمل کند. این گزارش می افزاید که دولت محلی و رگولاتورهای بانکی شهری در مورد امکان تصاحب شرکت تابعه SPDB که به عنوان بانک SPD Silicon Valley در چین فعالیت می کند، بحث کرده اند.

در حالی که مقامات بانکی شانگهای نیز پذیرای ایده خرید یک شرکت تابعه توسط یک نهاد غیر چینی هستند، تحلیلگران به نقل از این گزارش گفتند که این گزینه ممکن است ایده آل ترین گزینه برای مشتریانی نباشد که خواهان حل سریع مشکل هستند.

در همین حال، بانک SPD سیلیکون ولی در بیانیه خود پس از سقوط چشمگیر SVB، گزارش داد که عملیات آن ثابت است. این شرکت تابعه مقررات بانکی چین را برجسته کرد که این شرکت را ملزم به حفظ ترازنامه مستقل جدا از شرکت مادر خود می کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.