بانک سیلیکون ولی تحت حراج FDIC به عنوان فراخوانی برای رشد کمک مالی – بیت کوین نیوز

بر اساس گزارش ها، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) اواخر شنبه شب فرآیند حراج بانک سیلیکون ولی (SVB) را آغاز کرد. پیشنهادات نهایی تا بعدازظهر یکشنبه موعد مقرر است. منابع ناشناس نشان می‌دهند که FDIC به دنبال بستن سریع معامله پس از بستن بانک توسط قانون‌گذاران کالیفرنیا و قرار دادن آن در اختیار

کد خبر : 332591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
بانک سیلیکون ولی تحت حراج FDIC به عنوان فراخوانی برای رشد کمک مالی – بیت کوین نیوز


بر اساس گزارش ها، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) اواخر شنبه شب فرآیند حراج بانک سیلیکون ولی (SVB) را آغاز کرد. پیشنهادات نهایی تا بعدازظهر یکشنبه موعد مقرر است. منابع ناشناس نشان می‌دهند که FDIC به دنبال بستن سریع معامله پس از بستن بانک توسط قانون‌گذاران کالیفرنیا و قرار دادن آن در اختیار FDIC در روز جمعه است.

منابع می گویند FDIC به سرعت در حال کار برای فروش دارایی های SVB به عنوان پیشنهادات نهایی است که موعد مقرر تا یکشنبه بعد از ظهر است.

سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) سر و صدای زیادی در ایالات متحده ایجاد کرده است، زیرا بسیاری بر این باورند که ضعف در سیستم بانکی ایالات متحده آشکار شده است. با این حال، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، معتقد است که این سیستم «مقاوم» و «ایمن و دارای سرمایه خوبی است». طبق گزارش اخیر بلومبرگ، حراج برای SVB از عصر شنبه آغاز شد و پیشنهادات نهایی روز یکشنبه انتخاب خواهند شد.

منابع ناشناس به نقل از بلومبرگ می گویند FDIC به سرعت در حال کار برای فروش دارایی های SVB قبل از افتتاح شعب در روز دوشنبه است. در این گزارش آمده است که پیشنهادات نهایی تا بعدازظهر یکشنبه موعد مقرر است و تصمیم نهایی احتمالا تا عصر یکشنبه اعلام نخواهد شد. متیو مونکز، مشارکت‌کننده بلومبرگ، تلاش کرد برای اظهار نظر با FDIC تماس بگیرد، اما نتوانست با کسی خارج از ساعات کاری عادی تماس بگیرد.

شکست SVB بحث قابل توجهی را در مورد اینکه آیا این بانک کمک مالی دریافت خواهد کرد یا خیر به راه انداخته است. با این حال، بر اساس اظهارات یلن، به نظر می رسد که کمک مالی در نظر گرفته نشده است. بسیاری از بنیانگذاران فناوری و سرمایه گذاران خطرپذیر، از جمله Galaxy Digital مایک نووگراتز، Y Combinator’s گری تانو Craft Ventures دیوید ساکس، خواستار یک کمک مالی فدرال هستند.

میلیاردر بیل آکمن، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه پرشینگ اسکوئر، بر نیاز به کمک مالی تاکید کرده است. هشدار اگر اقدامی صورت نگیرد، تا روز دوشنبه، «اجرای بانک‌های بیشتری» وجود دارد. در واکنش به این وضعیت، صدها سرمایه‌گذار و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایالات متحده و بریتانیا بیانیه‌ای صادر کرده‌اند و ابراز امیدواری کرده‌اند که این بانک “سرمایه مناسبی” داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

با سرمایه مناسب، دارایی ها، حراج، کمک مالی، عملیات بانکی، سیستم بانکی، بیل آکمن، میلیاردر، گزارش بلومبرگ، شعب، تنظیم کننده های کالیفرنیا، نظر، سرمایه گذاری های صنایع دستی، دیوید ساکس، بحث، تصمیم، FDIC، پیشنهادات نهایی، گلکسی دیجیتال، گری تان ، جانت یلن، مایک نووگراتز، دوشنبه، دریافت، پاسخ، بانک سیلیکون ولی، SVB، مسائل SVB، سیستم، بنیانگذاران فناوری، بریتانیا، ایالات متحده، وزیر خزانه داری ایالات متحده، سرمایه گذاران خطرپذیر، نقاط ضعف، Y Combinator

فکر می‌کنید با توجه به بحث‌های جاری در مورد کمک‌های مالی و ضعف‌های احتمالی در سیستم، آینده بانک سیلیکون ولی و صنعت بانکداری گسترده‌تر ایالات متحده چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، rafapress / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.