بازی تمام شد، رأی را اعلام کنید

خبرورزشی: هیچ یک از اعضای کمیته انضباطی تمایلی به صحبت در خصوص پرونده جنجالی ترین اتفاق فصل بیستم تا اینجای کار نشان نمی دهند. فقط رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی بود که چند روز قبل اعلام کرد هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس به دست کمیته انضباطی نرسیده اما پس از آن که از سوی

کد خبر : 724
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بازی تمام شد، رأی را اعلام کنید


خبرورزشی: هیچ یک از اعضای کمیته انضباطی تمایلی به صحبت در خصوص پرونده جنجالی ترین اتفاق فصل بیستم تا اینجای کار نشان نمی دهند.

فقط رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی بود که چند روز قبل اعلام کرد هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس به دست کمیته انضباطی نرسیده اما پس از آن که از سوی ارگان خبری باشگاه، از نامه های ارسالی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی پرده برداشته شد، جاودانی هم عقب نشینی کرد و دیگر از صحبت های جنجالی خود چیزی نگفت. حالا که بازی دو تیم برگزار شده و پرسپولیس و ذوب آهن تن به تساوی داده اند، باز هم خبری از صدور رأی نیست.

بازی تمام شد، رأی را اعلام کنید

در این میان هنوز مدیران، مربیان و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس منتظر صدور رأی دیدار لغو شده ذوب آهن هستند. آنها همچنان از کمیته انضباطی توقع دارند که از اتفاقات منجر به لغو بازی توسط سازمان لیگ پرده برداری شود اما تا به حال حداقل یک واکنش کوچک به آن اتفاقات هم دیده نشده آن هم در شرایطی که مسئولان ایفمارک مدعی هستند تمام موارد مبنی بر تخلف ذوب‌آهنی‌ها برای لغو آن بازی به دست کمیته انضباطی رسیده است.

بد نیست بدانید پرسپولیس و ذوب‌آهن قرار بود روز ۲۲ آذر به مصاف هم بروند اما این بازی برگزار نشد و بدون ارائه دلیلی، سازمان لیگ اعلام کرد دیدار دو تیم لغو شده است.

کار به کمیته انضباطی و ایفمارک کشیده شد و انتظار می رفت مسئولان کمیته انضباطی بالاخره واکنشی به این اتفاقات داشته باشند یا سازمان لیگ دلیل لغو بازی را برای شفاف سازی در امور و روشنگری ذهن مخاطبان فوتبال بیان کند که البته خبری از این موضوع هم نشد.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.