بازی برک آوت محدوده طلا – گاوها به چالش 1830

چشم انداز قیمت فنی طلا: سطوح تجارت کوتاه مدت XAU/USD گلد قیمت ها در ابتدای هفته افزایش یافت و XAU/USD بیش از 1.4 درصد در معاملات اولیه ایالات متحده در روز چهارشنبه افزایش یافت. بهبود در حال حاضر به مقاومت اصلی در بازه سالانه 20202 نزدیک می شود و تمرکز بر این پس از آن

کد خبر : 154852
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
بازی برک آوت محدوده طلا – گاوها به چالش 1830


چشم انداز قیمت فنی طلا: سطوح تجارت کوتاه مدت XAU/USD

گلد قیمت ها در ابتدای هفته افزایش یافت و XAU/USD بیش از 1.4 درصد در معاملات اولیه ایالات متحده در روز چهارشنبه افزایش یافت. بهبود در حال حاضر به مقاومت اصلی در بازه سالانه 20202 نزدیک می شود و تمرکز بر این پس از آن است.تورم به سمت اوج فشار دهید در حالی که چشم انداز گسترده تر سازنده باقی می ماند، پیشرفت فوری ممکن است در این منطقه آسیب پذیر باشد و ما به دنبال انحراف احتمالی قیمت برای راهنمایی در روزهای آینده هستیم. اینها اهداف به روز شده و سطوح بی اعتباری هستند که در مورد اهمیت دارند XAU/دلار آمریکا نمودارهای فنی در آستانه پایان هفته مرور آخرین من وبینار استراتژی fیا یک شکست عمیق از این طلا فنی برپایی و بیشتر.

نمودار قیمت طلا – XAU/USD روزانه

نمودار تهیه شده توسط مایکل بوتروس, استراتژیست فنی; طلا در Tradingview

چشم انداز فنی: قیمت طلا در سال را با مقاومت متوالی آغاز کرد- 1829 با بسته شدن اوج روز جولای و 61.8٪ تعریف می شود. فیبوناچی اصلاح کاهش ماه نوامبر این آستانه در 5 ژانویه آزمایش شدهفتم و اکنون نیز ماهانه را نشان می دهد باز کردن محدوده بالا حمایت روزانه با اصلاح 61.8 درصدی رالی دسامبر استوار است 1783 – همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، تمرکز بر روی شکست این محدوده برای راهنمایی در روزهای آینده باقی می ماند.

نمودار قیمت طلا – XAU/USD 120 دقیقه

نمودار قیمت طلا - XAU/USD 120 دقیقه - چشم انداز تجارت GLD - پیش بینی فنی GC

یادداشت: نگاهی دقیق تر به طلا اکشن قیمت نشان می‌دهد که XAU/USD معامله در محدوده یک صعودی است چنگال شکل گیری از پایین ترین سطح نوامبر / دسامبر گسترش می یابد. بهبودی از موازی پایین اکنون نزدیک است rمقاومت یک بار دیگر در سال 1829- اگر رسید به دنبال واکنشی باشید. یک شکاف از بالا / بستن بالای خط میانه برای اعتبار بخشیدن به شکست بازه باز ماهانه با چنین سناریویی که اهداف مقاومت بعدی را در معرض دید قرار می دهد لازم است. 1849 (بسته شدن اوج هفته 2021) و تمدید 100٪ پیشرفت دسامبر در 1861. اولیه حمایت کردن با 25% موازی استوار است (در حال حاضر ~1812) با کوتاه مدت صعودی باطل و نه به هفته باز در 1796. به خاطر داشته باشید که نزدیک شدن به زیر این سازند می‌تواند به یک دوره تسریع زیان برای طلا دامن بزند 1754 .

خط پایین: تمرکز فوری بر روی این رویکرد به سمت حداکثرهای ماهانه است و ما به دنبال یک شکست از محدوده ژانویه برای جهت هستیم. از نقطه نظر معاملاتی، به دنبال کاهش نوردهی طولانی / افزایش توقف های محافظ در یک کشش به سمت 1829 باشید – اگر قیمت در این محدوده بالاتر می رود، باید به بازه هفتگی محدود شود. آخرین مورد من را مرور کنید چشم انداز هفتگی قیمت طلا برای نگاهی دقیق تر به سطوح معاملات فنی بلندمدت XAU/USD.

برای توضیح کامل استراتژی معاملاتی مایکل، او را مرور کنید مجموعه مبانی تحلیل فنی در Bساختن الف تیرادینگ اساستراتژی

احساسات معامله گر طلا – نمودار قیمت XAU/USD

احساسات معامله گر طلا - نمودار قیمت XAU/USD - موقعیت یابی خرده فروشی GLD - چشم انداز فنی GC

  • خلاصه ای از احساسات مشتری IG نشان می دهد که معامله گران دارای طول خالص طلا هستند – این نسبت در +1.87 است (65.18٪ از معامله گران طولانی هستند) – معمولاً نزولیخواندن
  • موقعیت های طولانی هستند5.42 درصد کاهش نسبت به دیروز و 10.29 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته
  • موقعیت های کوتاه هستند12.95 درصد بیشتر از دیروز و 21.52 درصد نسبت به هفته گذشته
  • ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت طلا ممکن است به زودی با وجود اینکه معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند، به زودی افزایش یابد.

– نوشته شده توسط مایکل بوتروس، استراتژیست فنی با DailyFX

دنبال کردن ممنچل در توییتر @MBForex





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.