بازیابی نفت در شرایطی که عرضه های تنگ ایالات متحده برنامه فروش ذخایر چین را جبران کرد

[ad_1] بهای معاملات آتی نفت برنت برای ماه نوامبر با 63 سنت یا 0.9 درصد افزایش به 72.08 دلار در هر بشکه رسید. بهای معاملات آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) در ماه اکتبر به 68.65 دلار در هر بشکه رسید که 51 سنت یا 0.8 درصد افزایش داشت. برنت برای دومین هفته متوالی

کد خبر : 102673
تاریخ انتشار : جمعه 10 سپتامبر 2021 - 16:14
بازیابی نفت در شرایطی که عرضه های تنگ ایالات متحده برنامه فروش ذخایر چین را جبران کرد

[ad_1]

بهای معاملات آتی نفت برنت برای ماه نوامبر با 63 سنت یا 0.9 درصد افزایش به 72.08 دلار در هر بشکه رسید. بهای معاملات آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) در ماه اکتبر به 68.65 دلار در هر بشکه رسید که 51 سنت یا 0.8 درصد افزایش داشت.

برنت برای دومین هفته متوالی ضرر می کند.

پس از آنکه چین اعلام کرد ذخایر نفت خام خود را از طریق حراج عمومی به بازار عرضه می کند ، هر دو قرارداد روز پنجشنبه بیش از 1 درصد سقوط کردند و به پایین ترین سطح خود از 26 آگوست رسیدند. به عنوان اولین توصیف شد

برخی تحلیلگران می گویند این اعلامیه احتمالاً برای تأیید فروش ذخایر در ماه های جولای و آگوست اعلام شده است.

وی گفت: “در حالی که این فروش به احتمال زیاد بر واردات نفت خام چین در تابستان تأثیر گذاشته است ، در کنار کاهش سهمیه واردات قوری ، ما انتظار داریم که امسال تعداد بیشتری از ذخایر نفت خام چین از سر گرفته شود و با افزایش تقاضا به صورت فصلی و به دنبال افزایش اخیر ، واردات بیشتر تا پایان سال از سر گرفته شود. شیوع کووید -19 »، تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی گفتند.

لیو یونتائو ، تحلیلگر Energy Aspect گفت که خروج از این ذخایر در حالی صورت می گیرد که شرکت های بزرگ چینی مجبور به جایگزینی ذخایر خریداری شده برای بارگیری های سپتامبر و اکتبر از شل در خلیج مکزیک آمریکا شدند.

Royal Dutch Shell Plc ، بزرگترین تولید کننده نفت در خلیج مکزیک آمریکا ، برخی محموله های صادراتی خود را به دلیل آسیب ایدا به تاسیسات دریایی لغو کرده است.

تقریبا 1.4 میلیون بشکه در روز (bpd) از تولید نفت دریایی در خلیج مکزیک بسته است و 1 میلیون بشکه در روز از ظرفیت پالایش نیز هنوز آفلاین است.

وزارت انرژی ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که برای جلوگیری از این آسیب ، وام دوم 1.5 میلیون بشکه نفت به Exxon Mobil Corp از ذخایر استراتژیک نفت (SPR) را تأیید کرده است.

از طرف تقاضا ، برخی از خطوط هوایی ایالات متحده ، که عامل بهبود بازار سوخت جت است ، از کند شدن فروش بلیط هشدار دادند.

خطوط هوایی آمریکایی ، یونایتد ایرلاینز هلدینگ ، دلتا ایر ، Southwest Airlines Co و JetBlue Airways اعلام کردند فروش بلیط ها کند شده و پیش بینی درآمد را کاهش داده است زیرا افزایش موارد COVID-19 تهدیدی برای بهبود سفرها است.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط فلورانس تان در سنگاپور و سونالی پل در ملبورن ؛ ویرایش توسط هیمانی سرکار و کیم کوغیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.