ایلان ماسک دوج‌کوین را به ماه می‌فرستد؟

نگارعلی_ تسلا، اسپیس ایکس و ایلان ماسک، رئیس توییتر روز دوشنبه درباره آینده بیت کوین اظهار نظر کردند. ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در مورد اینکه قیمت این ارز دیجیتال تا سال دیگر کجا خواهد بود، با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۱۶ هزار دلار معامله

کد خبر : 283543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۳۶
ایلان ماسک دوج‌کوین را به ماه می‌فرستد؟


نگارعلی_ تسلا، اسپیس ایکس و ایلان ماسک، رئیس توییتر روز دوشنبه درباره آینده بیت کوین اظهار نظر کردند. ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در مورد اینکه قیمت این ارز دیجیتال تا سال دیگر کجا خواهد بود، با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۱۶ هزار دلار معامله می شود، نوشت: «BTC موفق خواهد شد، اما ممکن است زمستان طولانی باشد.»

اظهار نظر ماسک ممکن است قیمت بیت کوین را افزایش داده باشد. بلافاصله پس از توئیت او، قیمت بیت کوین به شدت از زیر ۱۶ هزار دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۱۶۹۸۷ دلار معامله می شود.

این میلیاردر که اخیراً غول رسانه اجتماعی توییتر را خریداری کرده بود، قبلاً فاش کرده بود که شخصاً مالک بیت کوین است، تسلا و اسپیس ایکس. آخرین پرونده های مالی تسلا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان داد که این شرکت حدود ۲۱۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد. در ماه جولای، شرکت خودروهای الکتریکی تسلا ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود را فروخت.

ماسک بارها گفته است که بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش مناسب است. علیرغم فروش بیت کوین تسلا، مدیر عامل میلیاردر تاکید کرد: «ما مطمئناً آماده هستیم که دارایی های بیت کوین خود را در آینده افزایش دهیم، بنابراین این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.»

ماسک می‌گوید دوج‌کوین به ماه می‌رود

مدیرعامل تسلا همچنین اخیراً اظهارنظری صعودی در مورد ارز دیجیتال dogecoin (DOGE) ارائه کرده است که منجر به افزایش قیمت شد. او در یک گفتگو در توییتر روز شنبه گفت:” دوج به ماه می‌رود.”

ماسک مدت‌ها است که از حامیان ارز دیجیتال میم بوده است. او گاهی توسط جامعه DOGE به عنوان Dogefather شناخته می شود. این میلیاردر قبلاً فاش کرده بود که مالک چند دوج کوین است و به خرید و حمایت از ارز دیجیتال میم ادامه خواهد داد. او معتقد است که دوج کوین ” یک ارز دارای پتانسیل است.”

تسلا در حال حاضر دوج کوین را برای برخی از کالاها می پذیرد. پلتفرم رسانه اجتماعی تازه خریداری شده او، توییتر، اخیرا اسنادی را برای اداره یک تجارت پرداخت ارائه کرده است. حامیان Dogecoin معتقدند که ماسک قصد دارد پرداخت های DOGE را در توییتر ادغام کند.

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.