اگر بارسا سقوط کند اتفاقی نمی‌افتد

پرداخت رشوه به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، اتهام بزرگی است که به بارسلونا وارد و باعث به راه افتادن کمپینی علیه این باشگاه شده است. خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارات جدید خود تاکید کرد که فکر نمی کند بارسلونا به داوران رشوه داده باشد. تباس که روز گذشته گفته بود

کد خبر : 334654
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
اگر بارسا سقوط کند اتفاقی نمی‌افتد



پرداخت رشوه به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، اتهام بزرگی است که به بارسلونا وارد و باعث به راه افتادن کمپینی علیه این باشگاه شده است. خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارات جدید خود تاکید کرد که فکر نمی کند بارسلونا به داوران رشوه داده باشد.

تباس که روز گذشته گفته بود رسوایی داوری بارسلونا باعث بی‌آبرویی این باشگاه و فوتبال اسپانیا شده در گفت و گویی جدید واکنشی متعادل تر به موضوع داشت و گفت: “فکر نمی کنم بارسلونا به داوران رشوه داده باشد؛ چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. با این وجود اما یکسری شبهات وجود دارد که باید در موردشان شفاف سازی صورت بگیرد.”

البته هنوز پرونده تخلف بارسلونا بسته نشده و در حالی که اخیرا باشگاه رئال مادرید هم به صف شاکیان این پرونده اضافه شده، یک احتمال ترسناک وجود دارد؛ سقوط به لالیگا دو. رئیس لالیگا در مورد این جریمه احتمالی تاکید کرد: “اگر بارسلونا به لیگ دو سقوط کند هیچ اتفاقی نمی افتد چون سال بعد برمی گردند!”

طرفدار رئال بودن، اتهامی است که هواداران دیگر تیم ها به تباس وارد می کنند. او در واکنش به این اتهام گفت: “با توجه به جایگاهی که دارم، علاقه ام نسبت به رئال مادرید را از دست داده ام.”

رئیس لالیگا به شایعه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا هم واکنش نشان داده و گفت: “حضور مسی در بارسلونا به نفع این باشگاه و لالیگاست چون بهترین بازیکن تاریخ است. من دوست دارم این اتفاق بیافتد. می توانیم برند بارسا-مسی را بازسازی کنیم که برای لالیگا هم مفید خواهد بود.”

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.