الفاظ دروازه‌بان پرسپولیس قلب تبریز را جریحه‌دار کرد

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از رفتار دروازه‌بان پرسپولیس با توپ جمع کن در جریان بازی مقابل ماشین سازی، نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد. در این نامه آمده است: “جناب شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باسلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، به استحضار می‌رساند

کد خبر : 80316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
الفاظ دروازه‌بان پرسپولیس قلب تبریز را جریحه‌دار کرد


هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از رفتار دروازه‌بان پرسپولیس با توپ جمع کن در جریان بازی مقابل ماشین سازی، نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

در این نامه آمده است:

“جناب شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

باسلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، به استحضار می‌رساند در جریان بازی تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران روز سه شنبه (00/4/29) در استادیوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با رفتارهای غیر اخلاقی و به کاربردن الفاظ رکیک که فایل ویدئویی آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته به توپ جمع کن نوجوان استادیوم بی حرمتی و توهین کرد.

چنانچه مستحضرید هدف از برگزاری رقابت‌های ورزشی خصوصاً در حوزه پرطرفدار فوتبال ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای اقشار جامعه بالاخص جوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت های مفید و ارزشمند این پدیده پرطرفدار بر مبنای رعایت اصول بازی جوانمردانه و اخلاق مداری است.

با این وجود متأسفانه در بازی ماشین سازی تبریز با پرسپولیس، دروازه بان این تیم با بی حرمتی و توهین آشکار در حضور اصحاب رسانه ( عکاسان ورزشی) اصول و رفتار ورزشی را زیر پا گذاشته و شأن و منزلت اخلاق ورزشی و منش پهلوانی را خدشه دار نمود. حال با عنایت به اینکه در الفاظ رکیک خود از تبریز قهرمان، مهد آزادگان، دیار سرداران شهید آذربایجان و مفاخر تاریخ این دیار نام برده شده و قلوب مردم شریف این خطه از میهن اسلامی را جریحه دار نموده است.

علیهذا هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم نمودن این عمل قبیح و نابخشودنی از شما استدعا دارد دستور فرمائید کمیته محترم انضباطی و اخلاق نسبت به این موضوع رسیدگی و نتیجه را در اسرع وقت به استحضار مردم شریف و غیرتمند آذربایجان و تبریز قهرمان برسانند.”

بیشتر بخوانید: وقتی هوشیاری سیامک نعمتی پایین آمد!

۲۵۳ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.