اقدامات اضافی برای ارائه خدمات پاسپورت به موقع برای کانادایی ها با کاهش محدودیت های سفر در سراسر جهان

17 مه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا با کاهش محدودیت های همه گیر در سراسر جهان، علاقه به سفر در میان کانادایی ها در حال افزایش است و تقاضا برای پاسپورت های جدید یا تمدید شده نیز همراه با آن در حال افزایش است. خدمات کانادا افزایش زمان پردازش پاسپورت را تجربه

کد خبر : 208306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
اقدامات اضافی برای ارائه خدمات پاسپورت به موقع برای کانادایی ها با کاهش محدودیت های سفر در سراسر جهان


17 مه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

با کاهش محدودیت های همه گیر در سراسر جهان، علاقه به سفر در میان کانادایی ها در حال افزایش است و تقاضا برای پاسپورت های جدید یا تمدید شده نیز همراه با آن در حال افزایش است. خدمات کانادا افزایش زمان پردازش پاسپورت را تجربه می کند و با اولویت دادن به مسافرانی که به زودی سفر می کنند و اطمینان حاصل می کند که افرادی که نیازهای فوری کمتری دارند می توانند به کانال های خدمات مناسب برای آنها دسترسی داشته باشند، پاسخ می دهد.

توانایی سرویس کانادا برای خدمت رسانی سریع به کانادایی ها تحت تأثیر حجم بی سابقه درخواست ها و الزام به اعمال محدودیت های ظرفیت حضوری هم برای مشتریان و هم برای کارکنان برای محافظت از سلامت و ایمنی کسانی که بازدید می کنند و کسانی که در مراکز خدمات کانادا کار می کنند، قرار گرفت.

سرویس کانادا با خوشحالی اعلام می کند که تمامی باجه های خدمات پاسپورت در سراسر کشور بازگشایی می شوند. اقدامات بازگشایی در هفته 9 مه پس از یک دوره آزمایشی کوتاه اجرا شد. آنها بازگشت به ظرفیت خدمات حضوری قبل از همه گیری را نشان می دهند، با افزایش 40 درصدی ظرفیت در باجه های خدمات. ظرفیت اتاق های انتظار نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و سرویس کانادا نیز اقدامات بیشتری را برای ساده سازی و تسریع پردازش پاسپورت انجام داده است.

تعدادی از اقدامات برای تسهیل دسترسی کانادایی ها به خدمات پاسپورت و بهبود و ساده سازی پردازش برای رفع بهتر نیازهای آنها انجام شده است.

سرویس کانادا 600 کارمند جدید را به طور خاص برای پشتیبانی از پردازش درخواست‌های گذرنامه استخدام کرده است، باجه‌های اختصاصی دریافت پاسپورت را در بیش از 300 مرکز خدمات کانادا باز کرده، مراکز پردازش اضافی را باز کرده است، و مدیریت حجم کاری و فناوری پردازش جدیدی را برای افزایش کارایی ایجاد کرده است، همه در حین جلسه. پروتکل های بهداشتی سرویس کانادا به استخدام و آموزش کارمندان بیشتری ادامه می دهد و تیم هایی در اداره گذرنامه، پردازش و مراکز تماس هر روز و آخر هفته ها اضافه کاری می کنند تا ظرفیت پردازش را افزایش دهند. این شامل باز کردن منتخب مراکز خدمات کانادا در روزهای شنبه برای خدمات پاسپورت است.

یک فرآیند ساده‌شده تمدید اکنون به متقاضیان اجازه می‌دهد گذرنامه منقضی شده را در صورتی که در 15 سال گذشته صادر شده است، تمدید کنند. این فرآیند ساده برای کسانی که پاسپورتشان گم، دزدیده یا آسیب دیده است نیز در دسترس است. متقاضیان نیازی به داشتن ضامن یا ارائه اصل مدارک خود مانند مدرک شهروندی یا تصویر شناسایی ندارند. آنها فقط به دو عکس، دو مرجع، فرم تکمیل شده و هزینه های مربوطه نیاز دارند. این تغییرات تمدید گذرنامه را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند و در عین حال بالاترین سطح یکپارچگی برنامه را حفظ می‌کند.

سرویس کانادا همچنین eservices.canada.ca/reservation/ را راه‌اندازی کرده است، ابزاری برای رزرو نوبت آنلاین که متقاضیان می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته از طریق رایانه، تبلت یا تلفن همراه خود برای رزرو نوبت آنلاین خود به آن دسترسی داشته باشند. این ابزار همچنین آنها را به مکان مناسب هدایت می کند تا درخواست های گذرنامه خود را ارسال کنند. سرویس کانادا تشخیص می دهد که برخی شرایط نمی توانند منتظر یک قرار ملاقات باشند:

  • هرکسی که به پاسپورت نیاز دارد ظرف دو روز کاری باید به یکی از سایت‌های تخصصی گذرنامه (مراکز خدمات کانادا – سرویس پاسپورت) مراجعه کند که خدمات تحویل فوری را ارائه می‌دهد. مدرک سفر الزامی است.
  • کسانی که در عرض 25 روز کاری سفر می کنند می توانند از خدمات پیاده روی در یکی از 35 سایت تخصصی گذرنامه (مراکز خدمات کانادا – سرویس پاسپورت) استفاده کنند. قرار ملاقات توصیه می شود و مدرک سفر مورد نیاز است. لطفاً توجه داشته باشید که زمان انتظار در این سایت ها ممکن است به دلیل تقاضای فعلی طولانی باشد.
  • برای هر کسی که در بیش از 25 روز (یا بدون تاریخ سفر مشخص) سفر می کند، بیش از 300 مرکز خدمات کانادا برای دریافت درخواست های گذرنامه حضوری در دسترس است. هیچ مدرکی دال بر سفر مورد نیاز نیست. این متقاضیان همچنین این امکان را دارند که در درخواست های خود پست کنند.

اگرچه زمان پردازش در حال حاضر طولانی تر از قبل از همه گیری است، 98٪ کانادایی هایی که به صورت حضوری در یک اداره تخصصی گذرنامه درخواست می کنند، در حال حاضر گذرنامه خود را در کمتر از 10 روز کاری دریافت می کنند. در ماه مارس و آوریل 2022، سرویس کانادا تقریباً 500000 درخواست برای گذرنامه دریافت کرد، و به همین دلیل کسانی که سفرهای قریب الوقوع بیشتری دارند، اولویت دارند.

کانادایی ها باید قبل از رزرو سفر مطمئن شوند که پاسپورت معتبر دارند. اگر به پاسپورت نیاز دارند یا نیاز به گذرنامه موجود برای تمدید دارند، باید قبل از رزرو سفر خود درخواست دهند تا اطمینان حاصل شود که می تواند به موقع تحویل داده شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.