اقتصاد استیبل کوین به کاهش قیمت ادامه می دهد – ارزش بازار USDC در 83 روز 6.7 میلیارد دلار کاهش یافت – اخبار بیت کوین Altcoins

کمی بیش از دو ماه یا تقریباً 83 روز پیش، ارز استیبل کوین دلار آمریکا (USDC) ارزش بازاری در حدود 55.52 میلیارد دلار داشت و از آن زمان، ارزش بازار USDC 12.05 درصد از دست داده است. در بیشتر سال 2022، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، USDC بالاتر از مرز 50 میلیارد

کد خبر : 260888
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
اقتصاد استیبل کوین به کاهش قیمت ادامه می دهد – ارزش بازار USDC در 83 روز 6.7 میلیارد دلار کاهش یافت – اخبار بیت کوین Altcoins


کمی بیش از دو ماه یا تقریباً 83 روز پیش، ارز استیبل کوین دلار آمریکا (USDC) ارزش بازاری در حدود 55.52 میلیارد دلار داشت و از آن زمان، ارزش بازار USDC 12.05 درصد از دست داده است. در بیشتر سال 2022، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، USDC بالاتر از مرز 50 میلیارد دلار بوده است، اما این هفته ارزش بازار دارایی کریپتو حدود 48.82 میلیارد دلار است.

پس از کاهش اخیر استیبل کوین تتر، ارزش بازار USDC 12 درصد کاهش یافت.

در اواسط ژوئن، Bitcoin.com News در مورد بزرگترین تتر دارایی پایدار (USDT) گزارش داد، زیرا USDT شاهد حذف بیش از 12 میلیارد دلار از ارزش بازار در دو ماه بود و در همان زمان، ارزش بازار سکه USD (USDC) افزایش یافت. 9 درصد

با این حال، ارزش بازار USDC در 83 روز گذشته بسیار کاهش یافته است، زیرا از 7 ژوئیه 2022 به میزان 6.7 میلیارد دلار کاهش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله، در ساعت 4:15 بعد از ظهر (ET) بعد از ظهر چهارشنبه، ارزش بازار USDC 48.82 میلیارد دلار بود و در 7 ژوئیه، بسیار بالاتر بود و تقریباً 55.52 میلیارد دلار بود.

اقتصاد استیبل کوین به کاهش قیمت ادامه می دهد - ارزش بازار USDC در 83 روز 6.7 میلیارد دلار کاهش یافت
نمودار ارزش بازار USDC در 28 سپتامبر 2022.

ارزش بازار USDC امروز زیر منطقه 50 میلیارد دلاری است، اما در بیشتر سال 2022، ارزش بازار استیبل کوین بالاتر از آن منطقه باقی ماند. در 1 فوریه 2022، USDC از نظر ارزش بازار به 50 میلیارد دلار رسید و تا 17 آوریل بالاتر از آن منطقه باقی ماند.

پس از 13 می، USDC یک بار دیگر ارزش بازار را بالای منطقه 50 میلیارد دلاری بازپس گرفت و تقریباً 130 روز متوالی به همین منوال باقی ماند. در حالی که ارزش بازار USDC در 83 روز گذشته 12.05 درصد کاهش یافت، 6.6 درصد از زیان از سقف بازار در 30 روز گذشته پاک شد.

کاهش ارزش بازار USDC به دنبال همکاری اخیر این شرکت با Robinhood Markets است، اما همچنین به دنبال حرکت‌های تبدیل خودکار اخیر توسط Binance و Wazirx است. هر دو بایننس و وزیرکس، دارایی های USDC مشتری (و سایر استیبل کوین ها) را به صورت خودکار به BUSD تبدیل می کنند، در صورتی که USDC را تا یک تاریخ مشخص خارج نمی کنند.

امروز، در 28 سپتامبر، آمار نشان می دهد که USDC تقریباً 4.31 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی 24 ساعته دارد. تسلط ارزش بازار استیبل کوین 4.985 درصد از ارزش 983 میلیارد دلاری اقتصاد کریپتو را نشان می دهد. برترین جفت معاملاتی USDC امروز تتر (USDT) است زیرا 32.25 درصد از معاملات امروز سکه دلار آمریکا را به خود اختصاص داده است.

پس از تتر، EUR (27.16%)، USD (22.56%) و GBP (6.51%) از نظر جفت برتر USDC در روز چهارشنبه قرار دارند. استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) و سکه دلار (USDC) از زمانی که هر دو ارز فیات شروع به کاهش در برابر دلار کردند، افزایش قابل توجهی در جفت های معاملاتی یورو و پوند داشته اند.

برچسب ها در این داستان

6.7 میلیارد دلار، Altcoins، Binance، Circle، Dollar Backed، Fiat، ارزهای فیات، Market Caps، Robinhood، Stablecoin، Stablecoin Caps Deflate، Stablecoin Economy، Stablecoins Market Caps، Tether، USD coin، USDC، USDT، Wazirx

نظر شما در مورد کاهش بیش از 12 درصدی ارزش بازار USDC در 83 روز گذشته و 6.6 درصدی در 30 روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.