اقامت ثبت شرکت اتریش – موسسه حقوقی سام

در این مقاله شیوه های اخذ اقامت اتریش معرفی و اقامت ثبت شرکت اتریش به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید. روش های دریافت اقامت اتریش اخذ اقامت اتریش از

کد خبر : 119800
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
اقامت ثبت شرکت اتریش – موسسه حقوقی سام


در این مقاله شیوه های اخذ اقامت اتریش معرفی و اقامت ثبت شرکت اتریش به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان و یا تماس با موسسه حقوقی سام از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.

روش های دریافت اقامت اتریش

  • اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی
  • اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت
  • اخذ اقامت اتریش از طریق کار
  • اخذ اقامت اتریش از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت اتریش از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت اتریش از طریق تولد
  • اخذ اقامت اتریش از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت اتریش از طریق کارت قرمز-سفید-قرمز

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

افرادی که در ایران از تمکن مالی خوبی برخوردارند، با احراز شرایط زیر می توانند اقامت خود حمایتی اتریش را دریافت نمایند:

در صورتی که سرپرست خانواده اثبات کند ماهیانه 1800 یورو برای خود، 900 یورو برای همسر و 300 یورو برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال خود درآمد ثابت دارد، واجد شرایط دریافت اقامت اتریش از روش تمکن مالی خواهد بود.

این درآمد می تواند از چهار محل ذیل نشان داده شود:

  1. سود سپرده بانکی     2. اجاره نامه ملک     3. حقوق بازنشستگی      4. سود سهام شرکت ها با صورت دارایی

لازم به ذکر است مبلغ درآمد ماهیانه احراز شده توسط متقاضی برای یک سال، باید در حساب بانکی ایشان در ایران موجود باشد. کشور های دیگری همچون اسپانیا و پرتغال هستند که از طریققانون تمکن مالی به شما اقامت می دهند.

اقامت ثبت شرکت در اتریش

با ثبت شرکت در اتریش می توان اقامت این کشور را اخذ نمود. طبق قوانین مهاجرت اتریش، با ثبت یک شرکت، مدیر عامل و سهامدار شرکت به همراه خانواده هایشان واجد شرایط اخذ اقامت اتریش خواهند شد. این شرکت باید برنامه بیزنسی داشته باشد که موسسه سام این برنامه را طراحی و نگارش خواهد کرد. در نظر داشته باشید داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس یا بالاتر برای سهامداران شرکت الزامیست. پر متقاضی ترین نوع ثبت شرکت در اتریش، شرکت با مسئولیت محدود است. در بین مشارکت ها نیز مشارکت عمومی و مشارکت محدود محبوب ترین ها هستند. شرکت با مسئولیت محدود در اتریش می تواند دارای حقوق مشخص، دارای تعهدات و وظایف مشخص باشد و به عنوان یک شخصیت حقوقی شکایت کند و یا از آن  شکایت شود. این نوع از شرکت می تواند توسط تنها یک شخص ثبت شود و یا توسط چند شخص که در این صورت  یک توافق نامه مشارکت برای ایجاد این نوع از شرکت مورد نیاز است. حداقل سرمایه مورد نیاز این نوع از شرکت 35،000.00 یورو است.

انواع ثبت شرکت در اتریش

اگر به ثبت شرکت در اتریش علاقمند هستید، انواع مختلفی از شرکت ها در اختیار شماست. همچنین، کلیه شرکت ها محدودیت های خود را در رابطه با فعالیت های تجاری مصوب دارند. انواع ثبت شرکت در اتریش شامل موارد زیر می باشند:

  1. شرکت سهامی عام (AG)
    2. مشارکت
    1.2 شرکت مشارکت عمومی (OG)
    2.2 شرکت مشارکت محدود (KG)
    3.2 شرکت مشارکت غیر فعال (STGES)
    4.2 شرکت مشارکت حقوق مدنی (GesnbR)
    3. شعبه شرکت خارجی یا دفتر نمایندگی
    4. شرکت با مسوولیت محدود (GmbH) یا همان (LLC)

کسب و کار در اتریش با توجه به شرایط مساعد اقتصادی و سطح مالیاتی نسبتا پایین با امکان بهره مندی از معافیت ها، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای متقاضیان اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت باشد. اخذ اقامت چند خانواده با یک شرکت باعت صرفه جویی در هزینه های اقامت و اداره شرکت می شود.

درآمد شرکت های مقیم اتریش مشمول قوانین مالیاتی شرکت ها می شود. بر طبق این قوانین سود شرکت ها با نرخ مالیاتی ۲۵ درصد بطور یکسان مشمول پرداخت مالیات هستند.

به دلیل کاهش نرخ مالیات شرکت ها از ۳۴ به ۲۵ درصد در سال ۲۰۰۵، کشور اتریش بسیار بیشتر مورد توجه و علاقه سرمایه گذاران قرار گرفته است. در قلمرو اتحادیه اروپا کشور اتریش جزء کشورهای اروپای غربی قرار گرفته است. از سال ۲۰۰۵ قوانین مالیاتی اتریش با کشور اسلونی و سایر کشورهای اروپای شرقی که دارای کمترین میزان مالیات هستند مانند مجارستان، اسلواکی و لهستان یکسان شده و میزان مالیات در این کشور را کاهش بیشتری داده است. مالیات شرکتی در کشور اتریش حدودا 15 سال است که در حدود 25 درصد می باشد.

امکانات جهت کسر مالیات در اتریش

به حساب آوردن ارزش شرکت به طرق مختلف میزان بار مالیاتی را برای شرکت ها تا حد ۲۳% کاهش می دهد.
بر اساس بررسی های جاری، میزان بار مالیاتی مؤثر تشکیلات سرمایه داری طبق گزارشات مرکز تحقیقات اقتصاد اروپا برای اتریش ۲۳,۱% محاسبه شده است. معافیت مالیاتی به میزان ۹% در صورت سرمایه گذاری از جمله امکانات فوق العاده ای می باشد که چنین شرایطی را فراهم می کند. همچنین معافیت تحقیقاتی، آموزشی، حرفه ای، کسر مالی در صورت ضرر و زیان و به جریان انداختن ذخیره های مالی ساکن نیز باعث کاسته شدن از میزان مالیات می شود. بدین طریق میزان بدهی تشکیلات شرکتی در اتریش تا حدود ۴۰% کمتر از آلمان می باشد.

مزایای ثبت شرکت در اتریش

  • نرخ تورم کمتر از 2 درصد
  • ایجاد تجارت سود ده در یک کشور بسیار امن جهت سرمایه گذاری
  • برخورداری از نیروی کار ماهر و متخصص
  • سیستم حقوقی و مالیاتی مطلوب و اطمینان قانونی بسیار بالا
  • مالکیت صد در صد بدون نیاز به شریک بومی
  • اخذ اقامت یک ساله قابل تمدید
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی
  • داشتن بیمه درمانی تقریبا رایگان
  • امکان دریافت وام با بهره بسیار پایین
  • تحصیل رایگان برای کلیه اعضای خانواده
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از پنج سال و سپس تابعیت این کشور
  • سفر به 125 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا و به 42 کشور جهان با ویزای فرودگاهی با پاسپورت این کشور
  • سهولت در تمدید مجوز اقامت اروپا
  • امکان بهره مندی از معافیت های مالیاتی
  • استفاده از بیمه بازنشستگی و درمانی با داشتن اقامت اتریش

اقامت اتریش از طریق کار

در روش ویزای کار قوانین متحدی در اتحادیه اروپا وجود دارد که همه کشورهای عضو از آن تبعیت می کنند. به عنوان مثال افرادی که ویزای کار ندارند و تمایل دارند که برای کار در اروپا اقدام نمایند، باید در ابتدا یک کار فرما در اتریش داشته باشند و این کارفرما کار مورد نظر را سه ماه در اتریش آگهی کرده اما اگر کسی در کل اتریش حاضر به پذیرفتن آن نباشد سپس سه ماه در سطح اتحادیه اروپا آگهی کنند و اگر مجددا کسی حاضر به پذیرش کار نباشد در این صورت است که میتواند برای فرد خارج از اتحادیه اروپا دعوت نامه بفرستد تا شخص متقاضی ویزای کار خود را اخذ کند. در صورتی که متقاضی مشغول به کار شده و مالیات پرداخت کند، می تواند موفق به دریافت اقامت اتریش شود.

اقامت اتریش از طریق تحصیل

افراد بسیاری هستند که همیشه تحصیل در دانشگاههای برتر جهان برایشان جذابیت دارد. کشور اتریش برترین دانشگاههای دنیا را در خود جای داده و علاوه بر رنکینگ بالا، رایگان بودن تحصیل در این کشور هر فردی را مجذوب دانشگاههای آن می نماید. تحصیل در اتریش مانند خیلی از کشورها در دوره لیسانس  4 سال، در دوره فوق لیسانس 2 سال و در دوره دکتری 4 سال است و در تمام این دوره ها تحصیل رایگان می باشد. دانشجویانی که در اتریش تحصیل میکنند 20 ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دارند. پس از فارغ التحصیلی کارت قرمز – سفید – قرمز به فرد دانشجو داده میشود تا در این مدت یکساله برای اقامت اتریش و تمدید ویزا اقدام کند. به عنوان مثال کاری را پیدا کند یا یک تجارت راه اندازی کند تا بتواند اقامت اتریش را اخذ نماید.

اقامت اتریش از طریق ازدواج 

در ویزای ازدواج شخص متقاضی باید شخص مقابل که حاضر به ازدواج با او باشد را مد نظر داشته باشد، پس از ازدواج، سند ازدواج و سایر مدارک هویتی و مدارک مورد نیاز اتریش را به سفارت آن کشور تحویل داده و درخواست اخذ ویزا می کنند و پس از طی مراحل قانونی می توان اقامت اتریش و در نهایت تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

اقامت اتریش از طریق تولد

در بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر اتریش، قوانین تولد فرزند از اصل خون تبعیت می کند و هر کودکی که در این کشور متولد می شود تابعیت و اقامت خود را از تابعیت پدر و مادرش اخذ می کند و والدین تابعیت هر کشوری را داشته باشند فرزند نیز همان تابعیت را دریافت می کند. از این رو اخذ اقامت اتریش به واسطه تولد امکان پذیر نمی باشد.

اقامت اتریش از طریق پناهندگی

به طور کلی اخذ اقامت اتریش از طریق پناهندگی امکان پذیر است اما به هیچ عنوان انتخاب این روش جهت مهاجرت و اخذ اقامت پیشنهاد نمی گردد. موسسه حقوقی سام، هیچگونه خدماتی در زمینه اخذ اقامت از طریق پناهندگی ندارد.

اقامت اتریش از طریق کارت قرمز-سفید-قرمز

هر فرد با اخذ کارت قرمز- سفید – قرمز این اجازه کار در اتریش را دارند. این کارت به فرد اجازه کار در کشور اتریش را بدون هیچ محدودیتی می دهد.

افرادی که در کشور اتریش فارغ التحصیل می شوند می توانند به راحتی این کارت را اخذ نمایند. به طور مثال اگر شما مقطع لیسانس را در کشور اتریش بگذرانید، می توانید بدون اینکه نگران برگشت یا ادامه تحصیل باشید کارت قرمز-سفید-قرمز را دریافت نماید و به دنبال کار مدنظر خود باشید.در هر صورت اگر شما نتوانستید از طریق ویزای کار وارد کشور اتریش شوید می توانید از طریق ویزای تحصیلی وارد این کشور شده و بعد از اتمام تحصیل در اتریش، کارت قرمز-سفید-قرمز را اخذ نمایید. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد اتریش می شوند شانس بالاتری برای اخذ این کارت خواهد داشت. پس اگر شرایط شما برای دریافت ویزای کار مناسب نیست می توانید به واسطه تحصیل وارد کشور اتریش شوید.

برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

به مقاله امتیاز دهید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.