افزایش 97 درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش

کد خبر : 39615
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
افزایش 97 درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا



به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می دهد.

حمیدرضا خاکی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

۲۲۳۲۲۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.