افزایش سهام با چشم انداز نرخ های پایین تر به مدت طولانی تر

نیکی ژاپن 1.8 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح پنج ماهه رسید و این امید را برای افزایش نخست وزیر جدید در آنجا افزایش داد. امیدواری محرک های تازه از پکن از طریق سیاست های مالی و پولی ، تراشه های آبی چین را 1.9 درصد افزایش داد. ارزش آتی نزدک 0.3 درصد افزایش

کد خبر : 100960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
افزایش سهام با چشم انداز نرخ های پایین تر به مدت طولانی تر


نیکی ژاپن 1.8 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح پنج ماهه رسید و این امید را برای افزایش نخست وزیر جدید در آنجا افزایش داد.

امیدواری محرک های تازه از پکن از طریق سیاست های مالی و پولی ، تراشه های آبی چین را 1.9 درصد افزایش داد.

ارزش آتی نزدک 0.3 درصد افزایش یافت ، در حالی که معاملات آتی S&P 500 0.2 درصد افزایش یافت.

سرمایه گذاران هنوز در حال ارزیابی پیامدهای حقوق و دستمزد ماه سپتامبر بودند که نشان می داد مشاغل بسیار کمتر از حد انتظار افزایش یافته است ، اما همچنین دستمزدها افزایش یافته است.

دومی به منظور بالا بردن بازدهی خزانه داری با تاریخ طولانی تر و افزایش منحنی بازدهی کافی بود ، حتی در شرایطی که بازارها درباره این که آیا فدرال رزرو ممکن است تا دیرتر از آنچه تصور می شد شروع به کاهش نکند ، عمل کرد.

جاناتان میلار ، اقتصاددان Barclays می گوید: “اشتغال در ماه آگوست به شدت کاهش یافت و نشانه کمی از افزایش نیروی کار وجود داشت.” وی افزود: این امر فدرال رزرو را در وضعیت نامناسبی قرار می دهد زیرا خطرات ناشی از کاهش شدید تقاضا را در برابر محدودیت عرضه و تورم متعادل می کند.

وی افزود: “ما هنوز انتظار داریم که فدرال رزرو در سپتامبر نشانه ای از کاهش قیمت را اعلام کند ، اما اکنون انتظار داریم که در دسامبر و نه در نوامبر آغاز شود. QE احتمالاً تا اواسط سال 2022 به پایان می رسد. “

افزایش بازدهی ده ساله ایالات متحده به 1.33 some بخشی از فشارهای ناشی از ضعف حقوق و دستمزد بر دلار را محدود کرد ، اگرچه شاخص آن هنوز قبل از ثابت ماندن در 92.207 به پایین ترین حد خود در یک ماه گذشته رسید.

دلار در برابر ین در 109.90 در حال تغییر بود ، در حالی که یورو پس از رسیدن به بالاترین سطح پنج هفته ای 1.1908 دلار در روز جمعه به 1.1868 دلار رسید.

بانک مرکزی اروپا این هفته جلسه سیاست خود را برگزار می کند و تعدادی از شاهراه های سیاسی خواستار عقب نشینی در برنامه عظیم خرید دارایی های این بانک شده اند ، اگرچه کریستین لاگارد رئیس جمهور این کشور سخنگوی تر به نظر می رسد.

بازده اوراق قرضه دولتی منطقه یورو در روز دوشنبه به سختی کاهش یافت. در مبادلات اولیه ، بازدهی 10 ساله Bund آلمان در -0.36 stead ثابت بود.

تحلیلگران TD Securities می گویند: “ما انتظار داریم بانک مرکزی اروپا به دلیل شرایط مالی آسان تر ، در جلسه سپتامبر خود کاهش سرعت QEP PEPP (برنامه خرید اضطراری همه گیر) را اعلام کند.”

“به احتمال زیاد همه اهرم های سیاست دیگر در حالت تعلیق باقی می مانند ، زیرا پیش بینی های تورم در سال جاری و سال آینده به شدت اصلاح شده است. خطرات ارتباطی زیاد است و لاگارد می خواهد از بیش از حد احمقانه جلوه نکند ، در عوض بر “پشتکار” تأکید می کند. “

چشم انداز شروع به کار مجدد فدرال رزرو برای طلا بدون بازده ، که به 1825 دلار در هر اونس رسیده بود ، بسیار زودگذر مثبت بود و به بالاترین حد خود از اواسط ژوئن یعنی 1833.80 دلار رسید.

پس از آنکه عربستان سعودی قیمت تمام نمرات نفت خام را برای مشتریان آسیایی کاهش داد ، قیمت نفت کاهش یافت ، در حالی که قیمت ها در شمال غربی اروپا و ایالات متحده ثابت ماند. [O/R]

قیمت هر بشکه نفت برنت با 1.3 درصد کاهش به 71 دلار و 70 سنت رسید ، در حالی که نفت خام آمریکا با 1.2 درصد کاهش به 68 دلار و 43 سنت رسید.

(ویرایش توسط سام هولمز و هیو لاوسون)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.