اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 7 ژانویه 2022

سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 7 ژانویه 2022 7 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در

کد خبر : 152693
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰:۲۵
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 7 ژانویه 2022


سخن، گفتار

7 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

از زمان آخرین به روز رسانی اپیدمیولوژی قبل از تعطیلات، موارد ابتلا به کووید-19 به سرعت در حال افزایش است، به طوری که Omicron اکنون غالب و در بسیاری از نقاط کشور گسترده شده است. در سطح ملی، میانگین تعداد موارد روزانه 65 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است و به طور میانگین روزانه نزدیک به 42000 مورد در 7 روز گذشته تا 5 ژانویه گزارش شده است.

اگرچه نرخ بسیار بالای عفونت ظرفیت آزمایش را در بسیاری از مناطق کشور به چالش کشیده است، که تعداد موارد واقعی را دست کم می گیرد، ما همچنان به آزمایش و توالی در سطوح بسیار بالا برای ردیابی شیوع ویروس و همچنین نظارت بر غلبه انواع مختلف ادامه می دهیم. در عین حال، ما از چندین شاخص دیگر مانند مثبت بودن تست آزمایشگاهی و روند بستری شدن در بیمارستان استفاده می کنیم که به ترتیب برای نظارت بر فعالیت و شدت بیماری کلی مفید هستند. در حال حاضر، همه این روندها در نتیجه تعداد زیاد مواردی که با این نوع به سرعت در حال گسترش است، در حال افزایش است. برای آخرین دوره 7 روزه، مثبت بودن تست آزمایشگاهی 29 درصد تخمین زده شده است که نشان دهنده انتقال قابل توجه جامعه است.

اگرچه شواهد حاصل از نظارت مداوم و مطالعات اخیر نشان می دهد که این خطر بستری شدن در بیمارستان برای Omicron در مقایسه با دلتا کمتر است، شتاب ناگهانی Omicron و حجم بسیار زیاد موارد باعث روندهای شدید بیماری می شود. با توجه به اینکه تعداد موارد روزانه فعلی در حال حاضر حدود 400٪ بیشتر از اوج موج سوم است، افزایش تعداد بستری شدن روزانه در بیمارستان غیرمنتظره نیست. با این حال، نظارت بین‌المللی نشان می‌دهد که اگرچه می‌توان انتظار داشت که این روندها با افزایش Omicron افزایش یابد، بیماری‌های شدید با همان سرعت انفجاری موارد در حال افزایش نیستند. در حال حاضر در کانادا، طی هفته گذشته، روزانه به طور متوسط ​​نزدیک به 3650 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما درمان می‌شوند که تقریباً 600 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند که نشان دهنده افزایش هفتگی به ترتیب 91 درصد و 25 درصد است. در طول مدت مشابه هر روز به طور متوسط ​​39 مرگ گزارش شده است.

در حال حاضر، ما هنوز به میلیون‌ها کانادایی دیگر نیاز داریم تا محافظت خود را با واکسن‌های کووید-19 افزایش دهند، از جمله تقریباً 7 میلیون نفر واجد شرایط که به دوز اول یا دوم سری اولیه خود نیاز دارند. همچنین، بسیاری دیگر واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده برای کمک به بازگرداندن محافظتی هستند که ممکن است پس از دوز دوم کاهش یافته باشد. علاوه بر این، شواهد انباشته‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد دوز تقویت‌کننده باعث محافظت بهتر در برابر بیماری‌های شدید، از جمله در برابر نوع Omicron که به نظر می‌رسد درجه بالاتری از فرار ایمنی دارد، وجود دارد.

دوزهای تقویت کننده به ویژه برای گروه های خاصی مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی و کسانی که در معرض بالاترین خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از کووید-19 هستند، از جمله افراد مسن، افراد دارای شرایط پزشکی پرخطر و افراد در جوامع بومی و از جوامع بومی، مهم است. واکسن‌های PfizerBioNtech یا Moderna mRNA به‌عنوان تقویت‌کننده مؤثر هستند، بنابراین لطفاً در پذیرش هر واکسنی که به شما پیشنهاد می‌شود، مطمئن باشید.

از آنجایی که مقامات بهداشت عمومی به تلاش‌های واکسیناسیون ادامه می‌دهند، در حالی که اپیدمیولوژی محلی را از نزدیک برای نشانه‌های اوج فعالیت در هفته‌های آینده زیر نظر می‌گیرند، همه ما می‌توانیم با کاهش تماس‌های خود کمک کنیم تا از این زمان دشوار با سرعت بیشتری عبور کنیم. از نظر عملی، باید ادامه دهیم:

این ممکن است شبیه یک ماراتن دوگانه به نظر برسد که در آن ثبت‌نام نکرده‌ایم، اما با وجود احساس خستگی، باید احساس موفقیت برای زمینی که تاکنون پوشش داده‌ایم، برای ماندن در مسیر، و دانستن اینکه هنوز می‌توانیم قدرت بگیریم، داشته باشیم. از یکدیگر تا به جایی که باید برسیم.
برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.