اطلاعیه شریک واکسن‌سازی روسی در ایران: ماهانه ۳.۵میلیون دوز تولید می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت اکتوورکو، تولید کننده واکسن اسپوتنیک در ایران در خصوص تولید واکسن کووید اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است: با تاییدات خداوند متعال و تلاش جوانان نخبه کشور عزیزمان، فرآیند تولید واکسن اسپوتنیک در خطوط تولیدی اکتوور با موفقیت به پایان رسید. همه تجهیزات و ماشین آلات تولید

کد خبر : 79635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
اطلاعیه شریک واکسن‌سازی روسی در ایران: ماهانه ۳.۵میلیون دوز تولید می‌کنیم



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت اکتوورکو، تولید کننده واکسن اسپوتنیک در ایران در خصوص تولید واکسن کووید اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با تاییدات خداوند متعال و تلاش جوانان نخبه کشور عزیزمان، فرآیند تولید واکسن اسپوتنیک در خطوط تولیدی اکتوور با موفقیت به پایان رسید. همه تجهیزات و ماشین آلات تولید این محصول در خطوط تولیدی بخش بایوتک اکتوور موجود بوده و همچنین توسط طرف روس مورد ارزیابی واقع شده و مورد تایید قرار گرفته است.

بر همین اساس همه آزمایشات کنترلی و کیفی منجر به اصالت و اثر بخشی محصول در آزمایشگاه های این مجموعه با موفقیت کامل به پایان رسیده است. مستند به پروتکل های بین المللی و قراردادهای منعقده میان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) با کلیه ی طرف های قراردادی تولیدی در سراسر جهان، می بایست بچ های نخست برای تایید نهایی به موسسه ی گامالیا روسیه ارسال گردد تا مجوز آزادسازی محصول توسط ایشان صادر شود.

گروه دارویی اکتوور ضمن تکذیب کلیه شایعات و فضاسازی های صورت گرفته، به استحضار مردم شریف ایران می رساند، متاسفانه در جلسه ای که توسط دولت محترم فعلی با رئیس جمهور محترم منتخب، ترتیب داده شد از نمایندگان شرکت داروسازی اکتوورکو دعوت به عمل نیامد، لکن این اقدامات و رقابت های منفی و مغرضانه و نیز ممانعت از تامین منابع مالی مورد نیاز، اکتوور را در مسیر تامین واکسن مردم عزیز متزلزل نکرده و این مجموعه با امید به خداوند متعال و تکیه بر دانش بومی خویش، با قدرت، مسیر تکامل و خدمت رسانی را ادامه می دهد .

بر مبنای جدول زمان بندی، این مجموعه پس از اخذ تایید فوق الذکر ماهانه ۹۰۰ هزار دز واکسن اسپوتنیک وی و یا ۳.۵ میلیون دز، واکسن اسپوتنیک لایت را در اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار خواهد داد تا بر اساس پروتکل توزیع در اختیار همگان قرار گیرد.

۴۷۲۳۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.