اسناد پاندورا ، بحران رهبری فدرال رزرو و آینده پول

[ad_1] قسمت این هفته “پول تجدید نظر شده” با برخی از تحولات خبری بمب گذاری شده است که بر آتش بی اعتمادی به مقامات می افزاید که اجازه می دهد تهدیدی شدید برای موسسات مالی جهانی دامن بزند. این قسمت توسط Quantstamp حمایت می شود. میزبان شیلا وارن و مایکل کیسی خبرنگار وال استریت ژورنال

کد خبر : 114743
تاریخ انتشار : شنبه 9 اکتبر 2021 - 1:03
اسناد پاندورا ، بحران رهبری فدرال رزرو و آینده پول

[ad_1]

قسمت این هفته “پول تجدید نظر شده” با برخی از تحولات خبری بمب گذاری شده است که بر آتش بی اعتمادی به مقامات می افزاید که اجازه می دهد تهدیدی شدید برای موسسات مالی جهانی دامن بزند.

این قسمت توسط Quantstamp حمایت می شود.

میزبان شیلا وارن و مایکل کیسی خبرنگار وال استریت ژورنال به آنها ملحق می شود مایکل اس دربی و کارآفرین رمزنگاری مایا ژهاوی برای بحث در مورد دو مجموعه افشاگری که در قلب این مشکلات قرار دارد و آنچه آنها برای صنعت رمزنگاری دلالت دارند.

یکی تحقیقات کاغذهای پاندورا است که نتایج آن هفته گذشته منتشر شد و به نوعی سیستم جهانی مبهم سازی را باز کرد که به موجب آن لیست بسیار طولانی رهبران سیاسی ، ثروتمند ، افراد تجاری و افراد مشهور از تریلیون ها دلار فرار کرده اند. مالیات پرداختند و از بررسی فعالیتهای مشکوک مشاغل خود اجتناب کردند.

مورد دیگر درباره برخی افشاگریها در مورد فعالیت معاملات سهام توسط مقامات فدرال رزرو است که منجر به استعفای روسای دو بانک فدرال رزرو منطقه ای شده و چشم انداز نامزدی رئیس جمهور جروم پاول را به خطر انداخته است.

این نمایش به آنچه اتفاق افتاده و معنای آن برای اطمینان از سیستم مالی و مباشران آن می پردازد. چقدر مهم است که مردم احساس کنند سیستم نه برای آنها بلکه برای نخبگان طراحی شده است؟ آیا اینها به خود پول ایمان می آورند؟ و اگر چنین است ، بعد چه می آید؟ بیت کوین است؟ استیبل کوین؟ ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی که با یکدیگر رقابت می کنند؟

با داشتن یک گزارشگر ماهر فدرال رزرو در ترکیب مهمانان ، این مکالمه ناگزیر به چشم انداز دلار دیجیتال و اهداف آن می پردازد.

این قسمت توسط Michele Musso با اعلامیه های Adam B. Levine تولید و ویرایش شده است. آهنگ اصلی ما Shepard است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.