اسرار زندگی مشترک؛ راه هایی برای جذب شوهر و توجه اش

میخوای همه توجه شوهرت، مال تو باشه؟ راهش اینجاست به گزارش هوشمند نیوز، پس لازم است که راه‌های جذب شوهر را بدانید تا سفری جاودانه به اعماق قلب او داشته باشید. متاسفانه عشق و علاقه در رابطه بسیاری از زوجین بعد از مدتی رنگ می‌بازد، پس لازم است برای آفریدن عشقی ماندگار با آگاهی از

کد خبر : 282309
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۲۴
اسرار زندگی مشترک؛ راه هایی برای جذب شوهر و توجه اش


میخوای همه توجه شوهرت، مال تو باشه؟ راهش اینجاست

به گزارش هوشمند نیوز، پس لازم است که راه‌های جذب شوهر را بدانید تا سفری جاودانه به اعماق قلب او داشته باشید. متاسفانه عشق و علاقه در رابطه بسیاری از زوجین بعد از مدتی رنگ می‌بازد، پس لازم است برای آفریدن عشقی ماندگار با آگاهی از راه‌ های جذب شوهر برای رویارویی با فراز و شیب‌های رابطه تلاش کنید. در ادامه این مقاله روش‌هایی برای جذب شوهر ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند رابطه ای صمیمانه‌تر با همسرخود برقرار کنید.

انواع صمیمیت و تاثیر آن در جذب شوهر

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اجازه دهید به بررسی انواع صمیمیت و تاثیر هر کدام بر رابطه بپردازیم:

صمیمیت فیزیکی: باعث میل و تحریک جسمی و ایجاد صمیمیت زناشویی می‌شود.

صمیمت فکری و ذهنی: علاقه، سازگاری و پذیرش را ایجاد می‌کند.

صمیمت روحی یا معنوی: احترام، قدردانی و خوشبختی را به ارمغان می‌آورد.

صمیمیت احساسی: باعث ایجاد مراقبت، محبت و اعتماد می‌شود. صمیمیت احساسی به بهبود روابط عاطفی کمک می کند.

راه های جذب شوهر | نکات مفیدی که برای جذب شوهر باید از آن‌ها آگاه باشید

زن مورد علاقه مردان زنی است که بتوان به او اعتماد کرد، پس شوهر شما باید اطمینان داشته باشد که شما او را دوست دارید و در سختی‌ها و شرایط بحرانی زندگی در کنار او باقی می‌مانید. برای این منظور در ادامه به 12 نکته برای جذب شوهران اشاره کرده‌ایم:

1. آراستگی و رعایت بهداشت عمومی

بانوان باید توجه داشته باشید که آراستگی و رعایت بهداشت، رابطه مستقیمی با کیفیت رابطه با همسرتان دارد. شانه کردن موها، استفاده از عطرهای خوشبو و پوشیدن لباس‌های مناسب علاوه بر تاثیر مثبتی که بر همسرتان دارد باعث می‌شود اعتماد به نفس خودتان هم افزایش یابد. بی نظمی و شلختگی همسر می تواند عامل بسیار موثری در بیزاری و دوری کردن مردان از زنان باشد.

2. به روز بودن اطلاعات همگام با جامعه

مردان، زنان اهل مطالعه و کسانی که می‌توانند به راحتی نظرشان را بگویند را تحسین می‌کنند. پس برای اینکه بتوانید مکالمه مناسبی با همسر خود داشته باشید روزنامه‌های روز، سایت‌های علمی و کتاب‌هایی که دانش عمومی‌تان را زیاد می‌کند را مطالعه نمایید.

3. راه های جذب شوهر | مستقل باشید

یک زن مستقل قدرتمند، برای مردان جذاب است. زمانی که چه از لحاظ مالی، چه در کارهای روزانه مستقل باشید، کمتر از او درخواست کمک خواهید کرد. در این شرایط چون مردان تمایل به حمایت گر بودن دارند، بیشتر برای درگیر شدن در امورات شما وسوسه خواهند شد. بر عکس زمانی که در هر موضوعی از او کمک بخواهید باعث کلافگی و سرد شدن او می‌شوید. 

4. مراقب سلامتی خود باشید

توجه به رژیم غذایی و برنامه ورزشی، باعث می‌شود که علاوه بر سلامتی عمومی و افزایش سیستم ایمنی بدنتان، از نظر ظاهری و تناسب اندام نیز برای شوهرتان جذاب باقی بمانید.

5. غذای مورد علاقه او را بپزید

لازم نیست که یک آشپز حرفه ای باشید همین که همسرتان می‌بیند برای راضی کردن او تلاش می‌کنید، احساس خاص بودن می‌کند که برایش بسیار ارزشمند است. می‌توانید از او بخواهید که با شما در این کار مشارکت کند. با همین کارهای ساده می توانید ایجاد صمیمیت بیشتری کنید.

6. توجه به علاقه مندی‌های شوهر

علاقه مندی خود را به موضوعاتی که برای شوهرتان جذاب است مانند ورزش، اتومبیل، دوچرخه سواری یا تماشای فیلم نشان دهید.  شناخت مردان در آگاهی از سلایق و نگرش و دیدگاه های آن ها بسیار ضروری است. این ترفند به شما کمک می‌کند که به همسرتان نزدیک‌تر شوید و روشی عالی برای گذراندن اوقات فراغت به صورت مشترک است. پس می‌توانید علاوه بر همسر، دوست او نیز باشید و هر دو از قرار گرفتن در یک محیط دوستانه لذت خواهید برید. ایجاد حس‌های خوشایند به همین سادگی می‌تواند منجر به جذب شوهرتان شود.

7. عشق خود را ابراز کنید

از ابراز احساسات و عشق خود بیم نداشته باشید. به همسرتان بگویید که عاشقش هستید تا او بداند که چقدر برای شما ارزش دارد. می‌توانید از خلاقیت خودتان استفاده کنید و هر گونه که دوست دارید جمله “من عاشق تو هستم “را بیان کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید با نوشتن جمله روی آینه اتاقتان این کار را انجام دهید. بهتر است مهارت دلبری خود را افزایش داده و راهکارهای متفاوت و جدید برای ابراز علاقه به همسر خود بیابید.

8. راه های جذب شوهر | زنانگی خودتان را حفظ کنید

مردان دوست دارند از زن مورد علاقه خود حمایت کنند. پس لازم نیست که خود را بیش از حد قوی نشان دهید. در مواردی از او بخواهید که به شما کمک کند؛ با اینکار به او می‌فهمانید که حضورش مفید است. مردها خانم‌های خوش رفتار را دوست دارند، خوش رفتاری توأم با روحیه زنانه باعث می‌شود که یک زن بتواند بطور موثرتری شوهرش را جذب کند. مردان دوست دارند که فرزندان‌شان در آغوش مادری مهربان و خوش رفتار پرورش پیدا کنند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که فقط به دنبال مد هستند‌. بکار بردن ظرافت‌های زنانه یک راه بسیار قدرتمند برای جذب شوهر است.

9. برنامه ریزی برای شبی رومانتیک

صرف شام در خانه یا در رستورانی که با تمایلات عاشقانه‌تان هماهنگ است می‌تواند آغاز شبی رومانتیک باشد. سعی کنید او را سوپرایز کرده و تنوعی در رابطه جنسی‌تان ایجاد نمایید، تا خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن او باقی بماند. برای این منظور می‌توانید از تکنیک‌های ماساژ جنسی استفاده کنید.

10. راه های جذب شوهر | مرور خاطرات شیرین

با مرور کردن خاطرات و اتفاقات شیرین دو نفره از ابتدای آشنایی می‌توانید صمیمیت میان خود را افزایش دهید و شوهرتان را پیش از پیش به خود جذب کنید. در یک زمان مناسب عکس‌ها و فیلم‌های دو نفره‌تان را با یکدیگر تماشا کرده و خاطرات خود را مرور کنید. 

11. ارتباط خوب با خانواده همسر

ارتباط خوب با خانواده شوهر یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب همسر است. زمانی که شوهرتان متوجه ارتباط خوب و ارزش دادن شما به خانواده‌اش شود، علاقه‌اش به شما چند برابر می‌شود. برای این منظور می‌توانید برای ایجاد رابطه با خانواده همسر قرار ملاقات گذاشته و یا حتی برای آنان هدیه تهیه کنید.

12. توجه به نیازهای همسر

سعی کنید که همسرتان را به خوبی بشناسید و خواسته‌های او را بدون بیان کردن متوجه شوید. توقع نداشته باشید که شوهرتان تمام خواسته‌های خود را به زبان آورد. شما باید او را کشف کرده و بدون درخواست نیازهایش را برطرف کنید. به این صورت صمیمت میان‌ شما افزایش یافته و علاقه شوهرتان به شما افزایش می‌یابد. 

یکی از مهمترین شروط جذب شوهر ، زن بودن است. شاید این جمله کمی مبهم باشد اما در توضیح آن می توان میلیون ها جملات بر زبان آورد. زن بودن و حفظ ارزشهایی که خداوند در وجود یک زن به ودیعه گذاشته است مهمترین رسالت یک زن است. به دلیل تفاوت های فیزیولوژیکی زنان و مردان، دنیای ناشناخته زنان برای مردها به خودی خود جذاب است. استفاده از همین پتانسیل می تواند برگ برنده هر زنی در جذب شوهرش باشد.

راه های جذب شوهر در دوران نامزدی

با توجه به بی‌تجربگی خانم‌ها در این دوران، اکثر آنان نمی‌دانند که زن مورد علاقه مردان چگونه باید باشد. شما باید در این دوران به فکر آرامش و راحتی هرچه بیشتر همسرتان باشید. کاری کنید که او احساس آرامش را از شما دریافت کند. مثلا اگر برای هرینه‌های عروسی نگران است کمی او را درک کرده و توقعات خود را پایین آورید. در این صورت شاید جشن عروسی کمی کوچک‌تر باشد اما در عوض همسر خود را هزاران بار بیشتر به خود علاقه‌مند کرده‌اید. نکته دیگر حد و حدود در دوره نامزدی است. خجالت را کنار بگذارید و با همسرتان راحت باشید. پیش از آنکه در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و مجبور شوید دست رد به سینه او بزنید، بهتر است بدون خجالت با یکدیگر صحبت کرده و انتظارت و مرزهایتان در دوره عقد را شرح دهید. البته بیان این مساله اصولی دارد و ضروری است که قبل از هر اقدامی با یک روانشناس صحبت کنید.

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.