استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش مراسم سال تحویل

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس برنامه‌های این مرکز برای پوشش مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد و از آمادگی کامل برای ارائه این خدمت خبر داد. محسن هوشمند پویش «قرار عاشقی» را از جمله برنامه‌های مهم این مرکز در شب سال تحویل اعلام و اظهار کرد: این

کد خبر : 335445
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش مراسم سال تحویل



ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس برنامه‌های این مرکز برای پوشش مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد و از آمادگی کامل برای ارائه این خدمت خبر داد.

محسن هوشمند پویش «قرار عاشقی» را از جمله برنامه‌های مهم این مرکز در شب سال تحویل اعلام و اظهار کرد: این پویش ه‌ت دقیقه‌ای در ساعت ۲۰ شب ۲۹ اسفند ماه آغاز خواهد شد و شبکه‌های تلویزیونی یک، سه، قرآن و سیمای خراسان رضوی در برگزاری آن با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی همکاری خواهند داشت.

وی همچنین در خصوص هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش مراسم باشکوه تحویل سال نو اضافه کرد: شبکه‌های تلویزیونی ۲، سه، افق، خبر، شبکه‌های رادیویی جوان، زیارت، قرآن، ۲۸ شبکه استانی، شبکه‌های بین‌المللی امام رضا(ع)، اصیل، ثقلین، الکوثر، سحر آذری و اردو، آی‌فیلم، و المیادین و شبکه ۱۴ ترکیه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد ضمن برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی، لحظات معنوی تحویل سال در این آستان مقدس را منعکس خواهند کرد.

هوشمند ادامه داد: شبکه قرآن و معارف سیما نیز به مناسبت تحویل سال نو از ساعت ۱۷ روز پایانی سال تا ۲ بامداد به پخش ویژه‌برنامه «سلام» از حرم مطهر رضوی خواهد پرداخت. توجه به مخاطبان فضای مجازی نیز مد نظر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بوده و به همین منظور این مراسم از طریق شبکه‌های روبیکا، گپ، شمس تی وی، لنز، تلوبیون و… نیز برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما

وی گفت: دیدار دوباره زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از وقفه‌ای سه ساله، برنامه مهم روز اول فروردین در حرم مطهر رضوی خواهد بود که مرکز ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی برای پوشش زنده این مراسم نیز تمهیدات لازم را اتخاذ کرده است. این مراسم از ساعت ۱۵ روز اول فروردین ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی آغاز و به طور زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پویش «آمد بهار جان‌ها» در میزبانی از رهبر معظم انقلاب

هوشمند به دیگر برنامه‌های مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به مناسبت نوروز و تشرف میلیونی زائران اشاره و اظهار کرد: تولید و انتشار ویژه‌نامه تببین شعار سال و بیانات رهبر معظم انقلاب در نوروز ۱۴۰۲ توسط موسسه فرهنگی قدس، راه‌اندازی پویش «آمد بهار جان‌ها»، طراحی هویت بصری و فضاسازی در راستای ترویج شعار «زیارت، خانواده و همدلی» به عنوان شعار محوری آستان قدس رضوی، برگزاری هفت طرح افکارسنجی، راه‌اندازی ستاد خبری با حضور رسانه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله نمایندگان العالم، پرس‌تی‌وی، هیسپان تی‌وی و همچنین برپایی میزهای خدمت در راستای استقبال و تکریم زائران حضرت رضا(ع) در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه‌آهن و پایانه‌ مسافربری مشهد از جمله برنامه‌های این مرکز همزمان با آغاز سال جدید خواهد بود.

تماس تصویری با حرم قبل از سال تحویل

وی عنوان کرد: هشت ساعت قبل از سال تحویل بستر ارتباط مستقیم زائران و ارادتمندان علی ابن موسی‌الرضا(ع) در سراسر دنیا از طریق شماره ۰۹۱۰۹۱۰۸۸۸۸ در قالب برنامه‌ شمس‌تی‌وی فراهم شده و برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی نیز از طریق صفحات رسمی آستان قدس رضوی و خبرگزاری‌ها پخش می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، هوشمند اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دائمی به منظور معرفی ظرفیت‌ها، دستاوردها و خدمات آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌های این آستان مقدس، به‌روزرسانی ۳۲ سازه‌ نمایشگاهی در صحن کوثر، تولید مستند و مجموعه گزارش‌های چندرسانه‌ای با نگاه به مهم‌ترین دستاوردهای این آستان مقدس در سال ۱۴۰۱ و همچنین تولید بیش از ۳۰ کلیپ، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، نماهنگ و آیتم از دیگر برنامه‌های نوروزی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در نوروز ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.