از هر چهار کسب‌وکار مورد بررسی، یکی برنامه‌ای برای پذیرش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در سال جاری دارد – اخبار ویژه بیت کوین

غول پرداخت ویزا یک نظرسنجی از مشاغل کوچک انجام داده است و دریافته است که تقریباً یک چهارم از کسانی که پاسخ داده‌اند قصد دارند امسال پرداخت‌های ارز دیجیتال را بپذیرند. یکی از مدیران Visa گفت: “من فکر می کنم افراد بیشتری نسبت به رمزنگاری اعتماد بیشتری دارند.” کسب‌وکارهای کوچک در 9 کشور امسال قصد

کد خبر : 155832
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
از هر چهار کسب‌وکار مورد بررسی، یکی برنامه‌ای برای پذیرش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در سال جاری دارد – اخبار ویژه بیت کوین


غول پرداخت ویزا یک نظرسنجی از مشاغل کوچک انجام داده است و دریافته است که تقریباً یک چهارم از کسانی که پاسخ داده‌اند قصد دارند امسال پرداخت‌های ارز دیجیتال را بپذیرند. یکی از مدیران Visa گفت: “من فکر می کنم افراد بیشتری نسبت به رمزنگاری اعتماد بیشتری دارند.”

کسب‌وکارهای کوچک در 9 کشور امسال قصد دارند ارزهای دیجیتال را بپذیرند

ویزا مطالعه ای را در مورد پرداخت های دیجیتالی چهارشنبه منتشر کرد. در دسامبر 2021 توسط Wakefield Research انجام شد و شامل نظرسنجی از 2250 صاحب مشاغل کوچک با 100 کارمند یا کمتر در برزیل، کانادا، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، روسیه، سنگاپور، امارات متحده عربی و ایالات متحده بود.

ویزا توضیح داد که یک مسیر رو به جلو برای کسب و کارهای کوچک و خرد (SMB) در سال 2022 شامل «پرداخت طولانی در پرداخت‌های دیجیتال – حتی ارزهای دیجیتال» است. غول پرداخت جزئیات:

24 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که قصد دارند ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را بپذیرند.

این شرکت توضیح داد: “82٪ از SMB های مورد بررسی گفتند که قصد دارند نوعی گزینه دیجیتال را در سال 2022 بپذیرند و 73٪ پذیرش اشکال جدید پرداخت را برای رشد تجارت خود اساسی می دانند.”

به نقل از Jeni Mundy، مدیر فروش و خرید بازرگانی ویزا، گفت:

من فکر می‌کنم افراد بیشتری با رمزنگاری اعتماد به نفس بیشتری دارند.

در ماه دسامبر، ویزا خدمات مشاوره رمزارزی را راه اندازی کرد. علاوه بر این، رئیس بخش رمزنگاری ویزا اخیراً فاش کرد که این شرکت با 60 پلتفرم ارزهای دیجیتال شریک شده است تا به مصرف کنندگان اجازه دهد ارز دیجیتال را در 80 میلیون بازرگان در سراسر جهان خرج کنند.

نظر شما در مورد این نظرسنجی ویزا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.