ارزش دلار پس از داده های مربوط به قیمت مصرف کننده در ایالات متحده توسط رویترز کاهش یافت

© رویترز. عکس فایل: تصویری از دلار آمریکا، فرانک سوئیس، پوند انگلیس و اسکناس‌های یورو، گرفته شده در ورشو در 26 ژانویه 2011. رویترز/کاچپر پمپل نیویورک (رویترز) – پس از اینکه داده ها نشان داد قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه دسامبر به شدت افزایش یافته است، اما مطابق با انتظارات اقتصاددانان، دلار

کد خبر : 154815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
ارزش دلار پس از داده های مربوط به قیمت مصرف کننده در ایالات متحده توسط رویترز کاهش یافت



© رویترز. عکس فایل: تصویری از دلار آمریکا، فرانک سوئیس، پوند انگلیس و اسکناس‌های یورو، گرفته شده در ورشو در 26 ژانویه 2011. رویترز/کاچپر پمپل

نیویورک (رویترز) – پس از اینکه داده ها نشان داد قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه دسامبر به شدت افزایش یافته است، اما مطابق با انتظارات اقتصاددانان، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها به پایین ترین حد دو ماه اخیر سقوط کرد.

شاخص ارز دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر شش ارز اصلی دنبال می کند، 0.3 درصد کاهش یافت و به 95.339 رسید که پایین ترین سطح از 15 نوامبر است.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هر کسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.