ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه در بیمه سینا مبتنی بر نگاه فناورانه

[ad_1] به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۸ آبان ماه، سالروز تأسیس بیمه سینا، با قدردانی از همراهی و تلاش تمامی مشتریان، سهامداران، مدیران و کارکنان شرکت ضمن اشاره به فضای پرشتاب تغییرات تکنولوژیک در صنعت بیمه، ‌بروزرسانی ساختار، ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه

کد خبر : 282839
تاریخ انتشار : شنبه 19 نوامبر 2022 - 14:02
ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه در بیمه سینا مبتنی بر نگاه فناورانه

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۸ آبان ماه، سالروز تأسیس بیمه سینا، با قدردانی از همراهی و تلاش تمامی مشتریان، سهامداران، مدیران و کارکنان شرکت ضمن اشاره به فضای پرشتاب تغییرات تکنولوژیک در صنعت بیمه، ‌بروزرسانی ساختار، ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه مبتنی بر نگاه فناورانه را اولویت و محور فعالیت های شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

اعتماد به صنعت بیمه، سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متناسب، همسو با نیاز مشتری و بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند به منظور تسهیل فرآیندها حفظ کرد. بدون شک بزرگترین مزیت و نقطه قوت بیمه سینا داشتن مدیران و کارکنان متخصص، متعهد و با انگیزه‌ای است که در سراسر میهن عزیز اسلامی مشغول خدمت به هموطنان گرامی هستند و این خدمت صادقانه را مایه مباهات و افتخار خود می‌دانند.

پروردگار منان را شاکرم که برای نخستین بار ۲۸ آبان ماه را در کنار خانواده بزرگ بیمه سینا گرامی می‌دارم؛ امید واثق دارم که با همدلی و همت شما عزیزان، بیمه سینا به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه خواهد رسید. بدون شک، موفقیت‌ها و دستاوردهای بیمه سینا در سایه همراهی و همدلی سهامداران، ذی نفعان، مشتریان و ایثار و فداکاری‌های مجموعه کارکنان به دست آمده است که در شرایط سخت و دشوار بر عهد و پیمان خود بر خدمت رسانی به هموطنان باقی ماندند.

قدردان همه این همراهی‌ها و تلاش‌ها هستیم و اطمینان داریم اگر چه مسیر سخت و دشوار است اما همراهی ذینفعان درونی و بیرونی و تلاش و همت والای کارکنان مجموعه، نوید بخش آینده‌ای بهتر و روشن تر است.

اینک در طلیعه شکوهمند نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا ضمن تبریک صمیمانه به همکاران همراه و پرتلاش و همچنین مشتریان معزز و گرانقدر، مطمئن هستم مدیران و کارکنان متعهد و متخصص، در سایه فرامین و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همدلی، همت و تلاش های مداوم، موجبات ارتقای بیش از پیش بیمه سینا را فراهم آورده و با ارائه خدمات متنوع و نوین به مشتریان گرانقدر، به سهم خود موجبات رشد و توسعه اقتصادی کشور و اشتغال برای جوانان غیور را فراهم آورند. ان شاءالله

ارتقاء سطح عملکرد و خدمت رسانی بهینه در بیمه سینا مبتنی بر نگاه فناورانه

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.