ارتا با کریووار شریک می شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است Ertha، یکی از موردانتظارترین پروژه‌های متاورس، اخیراً توکن ERTHA بومی خود را راه‌اندازی کرد و در Huobi Primelist موفقیت زیادی داشت. بازی «بازی برای کسب درآمد» در سال 2021 پیشرفت زیادی کرد و اکنون آماده است تا در اواخر سال جاری تجربه‌ای بی‌نظیر را به طرفداران بازی NFT ارائه دهد. به لطف

کد خبر : 152720
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
ارتا با کریووار شریک می شود – اخبار بیت کوین حمایت شده


Ertha، یکی از موردانتظارترین پروژه‌های متاورس، اخیراً توکن ERTHA بومی خود را راه‌اندازی کرد و در Huobi Primelist موفقیت زیادی داشت. بازی «بازی برای کسب درآمد» در سال 2021 پیشرفت زیادی کرد و اکنون آماده است تا در اواخر سال جاری تجربه‌ای بی‌نظیر را به طرفداران بازی NFT ارائه دهد.

به لطف رشد شهابی پروژه، Ertha توجه برخی از بزرگ‌ترین نام‌های DeFi را به خود جلب کرده است و سرمایه‌گذاری‌های برجسته‌ای را به همراه داشته است و اکنون، یک مشارکت ارزشمند با تیمی که به دلیل شهرت درخشان خود در جامعه توسعه بازی‌ها مشهور است.

Ertha با Cryowar، نسل بعدی مبارز عرصه بازی برای کسب درآمد، با بلاک چین سولانا همکاری می کند. تعهد تیم Cryowar به هنر و تعهد خود به برجسته کردن بازی های NFT، ارزش های مشترک دو تیم را ترکیب می کند. این همکاری برای هر دو گروه از جامعه خبرهای هیجان انگیزی خواهد بود، زیرا تبادل ایده های آنها مطمئناً راه ها و چشم اندازهای جدیدی را باز می کند و مجموعاً مرزهای بازی های بلاک چین را پیش می برد.

اطلاعات بیشتر درباره کرایووار

Cryowar یک بازی چند نفره در زمان واقعی 1v1v1 با قدرت NFT است. نسخه بتای بسته بازی که در Unreal Engine 4 برای بلاک چین Solana توسعه یافته است، با بررسی های عالی منتشر شده است. بازیکنان در نبردهای شدید چند قلمرو در یک متاورس علمی تخیلی گسترده قرون وسطایی قابل پخش در رایانه شخصی، اندروید و iOS شرکت می کنند.

سفر تیم Cryowar در گیمزکام 2018 در کلن آلمان آغاز شد. چهار نفر از اعضای تیم توسعه حضور داشتند تا ساخت اولیه بازی خود را برای شرکت کنندگان در نمایش به نمایش بگذارند. Gamescom به دلیل جذب گیمرها از سراسر جهان مشهور است، و در حالی که فشار زیاد بود، نسخه ی نمایشی تیم تحت تأثیر قرار گرفت و زمینه را برای آینده ای درخشان و مرفه فراهم کرد.

مشارکت با رهبران صنعت

در حالی که یک تیم باتجربه و پایه‌های قوی از عناصر حیاتی موفقیت هر پروژه هستند، مشارکت‌هایی نیز در این مسیر شکل می‌گیرند. هر کدام در ایجاد نوردهی لازم برای جذب بازیکنان جدید در سراسر جهان ضروری هستند. موفقیت تیم‌های Cryowar در این زمینه از طریق مشارکت آنها با غول‌های DeFi از جمله، Mechanism Capital، GD10 Ventures، Polygon Studios، Animoca Brands، Kucoin Labs و Alameda Research ثابت شده است.

تبلیغات Cross-Metaverse؟ گوش به زنگ باشید

Ertha در لحظه مناسب به این لیست شرکای معتبر ملحق می شود و طرفداران باید انتظار داشته باشند که همکاری بسیار فراتر از تبادل ایده ها و مفاهیم باشد. همچنین چشم‌انداز هیجان‌انگیزی وجود دارد که NFT‌های متاورس متقابل هیجان بیشتری را به گسترش مستمر نقشه جهانی وسیع ارتا بیافزایند.

با خوشحالی طرفداران بازی های NFT، Ertha به تازگی معرفی TGE خود را ابتدا در Huobi Primelist و سپس در PancakeSwap تکمیل کرده است. این یک زمان هیجان انگیز برای همه کسانی است که با این پروژه مرتبط هستند و سال 2022 سال بزرگی برای بازی است. برای پیوستن به یکی از استقبال‌کننده‌ترین و فعال‌ترین جوامع در بازی‌های بلاک‌چین، به Discord بروید یا اعلامیه‌های پروژه را دنبال کنید. توییتر.

کانال های رسانه های اجتماعی ارتا:


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.