ادعاهای اولیه ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است. اخراج ها از ژانویه تا فوریه به بالاترین حد خود از سال 2009 رسیده است

وزارت کار روز پنجشنبه گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در هفته منتهی به 4 مارس، مطالبات برای اولین بار برای مزایای شغلی ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است.هفتم. این گزارش نشان داد که تعداد ادعاهای بیکاری اولیه به 211000 نفر افزایش یافته است که نسبت به سطح اصلاح نشده هفته

کد خبر : 331137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
ادعاهای اولیه ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است.  اخراج ها از ژانویه تا فوریه به بالاترین حد خود از سال 2009 رسیده است


وزارت کار روز پنجشنبه گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در هفته منتهی به 4 مارس، مطالبات برای اولین بار برای مزایای شغلی ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است.هفتم.

این گزارش نشان داد که تعداد ادعاهای بیکاری اولیه به 211000 نفر افزایش یافته است که نسبت به سطح اصلاح نشده هفته قبل 190000 افزایش 21000 نفری داشته است. اقتصاد انتظار داشت که تعداد ادعاهای بیکاری به 195000 اینچ برسد.

وزارت کار همچنین اعلام کرد که میانگین متحرک چهار هفته ای کمتر به 197000 رسید که نسبت به میانگین اصلاح نشده هفته قبل که 193000 بود 4000 افزایش داشت.

کاهش مشاغل در ایالات متحده بیش از رکورد ژانویه تا فوریه بالاترین رکورد از سال 2009 – گزارش چلنجر

بر اساس گزارشی که در روز پنجشنبه منتشر شد، اخراج‌های شرکت‌های آمریکایی در ژانویه و فوریه به بالاترین حد خود از سال 2009 رسید و بخش فناوری بیش از یک سوم از 180000 شغل اعلام‌شده را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش شرکت کاریابی چلنجر، گری و کریسمس، تنها در ماه فوریه، اخراج‌ها در ایالات متحده به 77770 نفر رسید که بیش از پنج برابر بیشتر از کاهش 15245 شغلی اعلام شده در سال گذشته بود.

“در حال حاضر، بخش عمده ای از کاهش ها در فناوری رخ می دهد. اندرو چلنجر، معاون ارشد این شرکت گفت: خرده‌فروشی و مالی نیز در حال حاضر کاهش می‌یابند، زیرا مخارج مصرف‌کننده با شرایط اقتصادی مطابقت دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.