اختلال در سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی / وزارت صمت علت را توضیح داد

به گزارش هوشمند نیوز، باتوجه به آغاز مرحله دوم از ثبت‌نام طرح یکپارچه عرضه خوردوهای داخلی که برای تعیین نوع خودرو از امروز (جمعه) آغاز شده، تعدادی از متقاضیان در روند فرآیند ثبت‌نام خود دچار چالش شده‌اند؛ در این رابطه سخنگوی وزارت صمت، ضمن اشاره به افزایش بار ترافیکی سامانه مربوطه، از افراد خواست تا

کد خبر : 334825
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
اختلال در سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی / وزارت صمت علت را توضیح داد


به گزارش هوشمند نیوز، باتوجه به آغاز مرحله دوم از ثبت‌نام طرح یکپارچه عرضه خوردوهای داخلی که برای تعیین نوع خودرو از امروز (جمعه) آغاز شده، تعدادی از متقاضیان در روند فرآیند ثبت‌نام خود دچار چالش شده‌اند؛ در این رابطه سخنگوی وزارت صمت، ضمن اشاره به افزایش بار ترافیکی سامانه مربوطه، از افراد خواست تا ساعت غیرپیک را برای ثبت درخواست خود انتخاب کنند تا مدیریت سامانه بهتر شود.

پس از انجام مرحله اول ثبت‌نام خودروهای داخلی در قالب بزرگترین طرح یکپارچه عرضه خودروها که تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در حساب مذکور بود، از امروز (جمعه ۲۶ اسفند ماه) مرحله دوم از ثبت‌نام این طرح که ثبت درخواست خودروی مورد متقاضیانِ تایید شده (از جهت تعریف حساب وکالتی، مسدود بودن وجه و شرایط عمومی ثبت‌نام) آغاز شده و به مدت سه روز تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

تعدادی از متقاضیان اعلام کردند که حائز شرایط ثبت‌نام هستند اما سایت به تناوب با اختلال مواجه بوده و نمی‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق سامانه esalecar.ir انجام دهند و اجازه دسترسی داده نمی‌شود؛ تعدادی هم موفق به تشکیل پروفایل کاربری در سامانه نمی‌شوند و با عناوین مختلف همچون عدم تطابق کد ملی با حساب وکالتی، عدم تطابق شماره تلفن همراه متقاضی با کد ملی و… روبرو شده‌اند.

البته گفتی است که طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در هر دقیقه، شش نفر در سامانه، ثبت خودرو مورد نظر خود را می‌کنند و تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز (روز نخست از ثبت‌نام مرحله دوم)، ۱۳۵ هزار متقاضی، خودروی مورد نظر خود را در سامانه ثبت کرده‌اند؛ اما تعداد مراجعه بالا به سامانه مذکور برای ثبت‌نام و بار ترافیکی ایجاد شده، اختلالاتی را برای برخی فراهم کرده است.

در این رابطه، امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت- در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

“باتوجه به افزایش بار ترافیکی سامانه esalecar.ir شرکت راهبر ظرفیت را افزایش داده تا وقفه در زمان ثبت‌نام خودرو اتفاق نیفتد.

در حال حاضر همزمان ۱۲۰ نفر می‌توانند وارد سامانه شده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. چنانچه متقاضیان ساعت غیرپیک را جهت ثبت‌نام خود انتخاب کنند، مدیریت سامانه بهتر خواهد شد. “



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.