اختلاف ترامپ و پنس تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ مایک پنس، در آستانه برپایی انتخاباتی مقدماتی طی امروز سه‌شنبه در حزب جمهوری‌خواه برای تعیین نامزد این حزب برای فرمانداری ایالت جورجیا طی یک سخنرانی برای حمایت از چهره مورد حمایتش یعنی برایان کمپ (فرماندار فعلی این ایالت)، مستقیما از دونالد ترامپ انتقاد نکرد و حتی از چهره مورد حمایت این

کد خبر : 211020
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۳
اختلاف ترامپ و پنس تمامی ندارد



به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ مایک پنس، در آستانه برپایی انتخاباتی مقدماتی طی امروز سه‌شنبه در حزب جمهوری‌خواه برای تعیین نامزد این حزب برای فرمانداری ایالت جورجیا طی یک سخنرانی برای حمایت از چهره مورد حمایتش یعنی برایان کمپ (فرماندار فعلی این ایالت)، مستقیما از دونالد ترامپ انتقاد نکرد و حتی از چهره مورد حمایت این رئیس جمهوری سابق آمریکا در این انتخابات یعنی دیوید پردو نیز نام نبرد.

پنس اظهار کرد:‌ انتخابات درباره آینده است، در حالی که کسانی هستند که می‌خواهند انتخابات را با گذشته مرتبط سازند.

او در سخنانش در آشیانه هواپیما در یک فرودگاه به جمعی از ده‌ها نفر از مخاطبانش بیان کرد:‌ شما با دادن رای مثبت به فرماندار شدن برایان کمپ پیامی کر کننده در سراسر آمریکا مبنی بر اینکه حزب جمهوری‌خواه حزب آینده است، می‌فرستید.

برایان کمپ پیش از این درخواست ترامپ را برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت جورجیا قبول نکرد؛ نتایجی که حاکی از پیروزی شکننده جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا در آن انتخابات در این ایالت بود. این مخالفت کمپ با درخواست ترامپ سبب شد که تبدیل به هدف حملات این رئیس جمهور سابق آمریکا شود.

حمایت ترامپ از پردو می‌تواند یکی از پرریسک‌ترین و جنجالی‌ترین حمایت‌هایی که تاکنون بیش از ۱۹۰ نفر را چند ماه مانده تا انتخابات میان‌دوره هشتم نوامبر شامل شده، باشد. نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند که کمپ از پردو به میزان قابل توجهی آرای بیشتری دارد.

ترامپ تاکنون تلاش داشته خودش را به عنوان یک عنصر تعیین‌کننده سیاسی در حزب جموری‌خواه همچنان که جمهوری‌خواهان مشغول به انتخاب نامزدهایشان برای انتخابات ماه نوامبر هستند، مطرح سازد؛ انتخاباتی که طرف کنترل‌کننده کنگره آمریکا و برخی مجالس قانونگذاری ایالات این کشور را تعیین خواهد کرد.

ترامپ دوشنبه بعد از تجمع برگزار شده با شرکت پنس تلاش کرد روی حمایتش از پردو مانور دهد و خواستار برگزاری تجمعی در حمایت از این نامزد شد. ترامپ اظهار کرد: دیوید تنها نامزدی است که می‌تواند استیسی آبرامز (نامزد حزب دموکرات) را شکست دهد، چون من معتقد نیستم که کمپ بتواند چنین کاری کند. او سبب خواهد شد کسان زیادی در حزب جمهوری‌خواه از رای دادن خودداری کنند.

ترامپ از مایک پنس نام نبرد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.