اخبار تجارت برای مبتدیان – نگاهی دقیق تر به تقویم فارکس

آیا به تازگی سفر خود را در بازارهای مالی آغاز کرده اید؟ مقالات ما برای مبتدیان انواع مختلفی از تجزیه و تحلیل مانند تجزیه و تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی را مورد بحث قرار می دهند، بنابراین شما می توانید یک یا چند مورد را انتخاب کنید که مناسب سبک سرمایه گذاری و تجارت شما

کد خبر : 211281
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
اخبار تجارت برای مبتدیان – نگاهی دقیق تر به تقویم فارکس



آیا به تازگی سفر خود را در بازارهای مالی آغاز کرده اید؟ مقالات ما برای مبتدیان انواع مختلفی از تجزیه و تحلیل مانند تجزیه و تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی را مورد بحث قرار می دهند، بنابراین شما می توانید یک یا چند مورد را انتخاب کنید که مناسب سبک سرمایه گذاری و تجارت شما باشد. در این مقاله، در مورد تقویم فارکس و نحوه استفاده از آن به صورت روزانه برای اطلاع از معاملات و سرمایه گذاری فارکس خود در سهام صحبت خواهیم کرد.

یک تقویم فارکس مملو از رویدادهای خبری اقتصادی با تأثیرگذاری بالا و متحرک بازار است که تأثیر موجی بر تصمیمات تجاری و سرمایه گذاری دارند. تقویم فارکس Admiral’s هفت جزء دارد که هر کدام اطلاعات مهمی را به ما می گوید.

زمان، ارز و تاثیر

سمت چپ زمان اعلام اخبار اقتصادی است. تقویم فارکس را می توان به منطقه زمانی شما تنظیم کرد. زمان به شما ایده می دهد که چه زمانی یک واکنش بالقوه در بازارهای معاملاتی شروع می شود.

واحد پول بسته به کشوری که آخرین نتایج نظرسنجی اقتصادی خود را اعلام می کند متفاوت است. دلار احتمالا بر اساس داده های اقتصادی ایالات متحده حرکت می کند، یورو بر اساس تحولات اقتصادی منطقه یورو و غیره حرکت می کند. قدرت یا ضعف هر ارز بر اساس احساسات معامله‌گران نسبت به آخرین اخبار در مورد سلامت اقتصاد است.

رنگ‌های سبز، نارنجی و قرمز نشان می‌دهند که چقدر نوسانات در ارز مورد انتظار است. سبز نشان دهنده تاثیر کم است. نارنجی نشان دهنده تاثیر بیشتر و قرمز نشان دهنده بیشترین تاثیر است.

در ادامه نگاهی به خود رویدادها می اندازیم.

اخبار اقتصادی، قبلی، پیش بینی و نتایج واقعی

تقویم Admirals Forex شرحی از رویداد تجاری، مانند تصمیمات نرخ بهره و سایر تحولات مهم اقتصادی دارد.

ستون نتایج واقعی نتایج تصمیم گیری نرخ بهره و نظرسنجی هایی مانند هزینه سرمایه خصوصی و بسیاری دیگر را به ما نشان می دهد. ستون پیش بینی یک نظر اجماع در مورد نتیجه است و قبل از اعلام در دسترس است. ستون قبلی یک نتیجه قبلی را برای مقایسه نشان می دهد.

نحوه تفسیر اخبار معاملاتی:

  • اگر نتایج واقعی به طور گسترده ای با پیش بینی ها متفاوت باشد، ممکن است در ارز مربوطه نوسان وجود داشته باشد.
  • تفاوت گسترده تر احتمالاً باعث تحرکات بزرگتر بازار می شود.

به خاطر داشته باشید که پیش بینی ها بر اساس احتمالات و نظرات است و هنگام معامله اخبار، تحقیق در مورد رویداد و یادگیری از کارشناسان یک حرکت هوشمندانه است.

وبینارهای Admirals توسط متخصصین بازارهای معاملات و سرمایه گذاری میزبانی می شود و اکثر جلسات رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبینارهای ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.