احساسات مصرف کننده برای سومین ماه متوالی افزایش یافت، نزدک 100 بیشترین ضرر را حفظ کرد

احساسات مصرف کننده نکات کلیدی: تمایل مصرف کنندگان در سپتامبر از 58.2 در ماه آگوست به 59.5 صعود کرد که کمی کمتر از انتظارات بازار بود. علیرغم این سود، معیار نگرش مصرف کننده در استانداردهای تاریخی بسیار پایین است، آهی که نشان می دهد اقتصاد هنوز از جنگل خارج نشده است. پس از عبور از

کد خبر : 256270
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
احساسات مصرف کننده برای سومین ماه متوالی افزایش یافت، نزدک 100 بیشترین ضرر را حفظ کرد


احساسات مصرف کننده نکات کلیدی:

  • تمایل مصرف کنندگان در سپتامبر از 58.2 در ماه آگوست به 59.5 صعود کرد که کمی کمتر از انتظارات بازار بود.
  • علیرغم این سود، معیار نگرش مصرف کننده در استانداردهای تاریخی بسیار پایین است، آهی که نشان می دهد اقتصاد هنوز از جنگل خارج نشده است.
  • پس از عبور از نتایج نظرسنجی، سهام ایالات متحده زیان خود را حفظ می‌کند و این کاهش احتمالاً ناشی از ترس از فرود سخت در میان افزایش نرخ‌های بهره است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: S&P 500، Dow Jones، Nasdaq 100 Outlook – کاهش قیمت بازار در کانون توجه قرار می گیرد

معیار محبوبی از نگرش مصرف کنندگان ایالات متحده در سپتامبر برای سومین ماه متوالی افزایش یافت و به بهترین سطح خود از آوریل رسید، زیرا کاهش قیمت بنزین باعث شد تا آمریکایی ها در پمپ استراحت کنند و به کاهش بخشی از تورم کمک کند. در سال 2022 با مشکلات مالی شخصی مواجه شده است.

بر اساس نتایج اولیه دانشگاه میشیگان، شاخص احساسات مصرف کننده در سپتامبر از 58.2 در ماه اوت به 59.5 رسید که یک بهبود جهتی کوچک اما همچنان مثبت است. پیش‌بینی میانه اقتصاددانان در نظرسنجی بلومبرگ نیوز 60.00 بود.

در بیشتر سال‌ها، تورم منبع اصلی نگرانی برای اکثر خانوارها بوده است، زیرا افزایش هزینه‌های زندگی تأثیر مخربی بر درآمد واقعی داشته است و نارضایتی گسترده عمومی را از وضعیت اقتصاد ایجاد کرده است. شرایط در طول تابستان به دلیل کاهش هزینه‌های انرژی تا حدودی بهبود یافته است، اما مصرف‌کنندگان همچنان نگران آینده هستند، که نشانه‌ای از این است که هزینه‌ها همچنان ممکن است به سمت جلو حرکت کنند.

با توجه به نتایج این نظرسنجی، شاخص شرایط فعلی اقتصادی از 58.6 به 58.9 رسید، در حالی که شاخص انتظارات از 58.00 به 59.9 افزایش یافت. وقتی نوبت به چشم‌انداز تورم می‌رسد، شاخص یک ساله بدون تغییر در 4.6٪ بود، در حالی که اندازه‌گیری پنج ساله از 2.9٪ به 2.8٪ کاهش یافت، که نشانه خوشایندی برای فدرال رزرو است.

سهام ایالات متحده پس از عبور از نظرسنجی، تمایل نزولی شدیدی را حفظ کردند، اما همانطور که در نمودار Nasdaq 100 در زیر مشاهده می شود، مقداری زیان در روز را کاهش دادند. عملکرد منفی دارایی‌های ریسکی را می‌توان به نگرانی‌های فزاینده نسبت داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت رکود در میان سخت‌تر شدن شرایط مالی با هدف مهار تورم پیش رود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نمودار 5 دقیقه ای NASDAQ 100

منبع: TradingView

با نگاه به آینده، همه نگاه ها به تصمیم سپتامبر FOMC در هفته آینده خواهد بود. انتظار می رود فدرال رزرو هزینه های استقراض را 75 واحد پایه افزایش دهد و به 3.00٪ – 3.25٪ برساند، اما وال استریت ممکن است بیشتر به چشم انداز سیاست، به ویژه نرخ پایانه علاقه مند باشد.

سیاستگذاران احتمالاً با توجه به فشارهای سرسختانه قیمت ها و بازارهای کار فشرده، نرخ اوج بالاتری را برای چرخه انقباض فعلی نسبت به پیش بینی منتشر شده در سپتامبر ژوئن پیش بینی می کنند. بانک مرکزی همچنین می‌تواند نشان دهد که سیاست پولی باید برای بازگرداندن تورم به هدف ۲ درصدی، برای مدت طولانی‌تر از پیش‌بینی اولیه محدودکننده بماند. این سناریو می تواند سوگیری نزولی بازار سهام را در روزها و هفته های آینده تقویت کند.

دانش تجارت پایه

تحلیل بنیادی فارکس

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.