احساسات بازار کریپتو در حرکت هاوکی فدرال رزرو به “ترس شدید” تبدیل می شود

ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده طی هفته گذشته 14 درصد کاهش یافته است و با ادامه فروش دارایی‌های اصلی، احساسات نزولی در حال افزایش است. یکی از شاخص های احساسات بازار اکنون به “ترس شدید” تبدیل شده است که نشان می دهد زیان های بیشتر می تواند قریب الوقوع باشد. کریپتو «شاخص ترس و

کد خبر : 153719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
احساسات بازار کریپتو در حرکت هاوکی فدرال رزرو به “ترس شدید” تبدیل می شود


ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده طی هفته گذشته 14 درصد کاهش یافته است و با ادامه فروش دارایی‌های اصلی، احساسات نزولی در حال افزایش است.

یکی از شاخص های احساسات بازار اکنون به “ترس شدید” تبدیل شده است که نشان می دهد زیان های بیشتر می تواند قریب الوقوع باشد. کریپتو «شاخص ترس و طمع» احساسات و عواطف را از منابع مختلف تجزیه و تحلیل می کند و آنها را در یک معیار ترکیب می کند.

شاخص در حال حاضر 23 یا ترس شدید است. در طی چند ماه گذشته، احساسات از بالای 80 در اوایل نوامبر به پایین‌ترین نقطه بیستم کاهش یافته است. در 8 ژانویه، شاخص به پایین ترین سطح 6 ماهه 10 سقوط کرد.

آخرین باری که چنین تغییری در احساسات بازار وجود داشت در ماه می 2021 بود، زمانی که بازارهای کریپتو در ماه‌های بعد حدود 50 درصد اصلاح شدند.

اصلاحات فعلی بازار کریپتو در حدود 33 درصد از بالاترین رقم تاریخ 10 نوامبر خود یعنی کمی بیش از 3 تریلیون دلار است.

فدرال رزرو را سرزنش کنید

ناظران و تحلیلگران صنعت به طور فزاینده ای بانک مرکزی ایالات متحده را به دلیل از دست دادن اعتماد به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در حال حاضر مقصر می دانند.

در 9 ژانویه، الکس کروگر، اقتصاددان و تاجر، مطلبی طولانی منتشر کرد توییت به 114000 دنبال کننده خود در مورد اینکه چرا فکر می کند تغییر جنگ طلبانه فدرال رزرو می تواند آسیب بیشتری به بازارها وارد کند.

وی افزود: فدرال رزرو به سرعت در تلاش برای کاهش تلاش های محرک و افزایش نرخ بهره با عادی سازی سریع تر ترازنامه، موضع خود را تغییر داده است، “این مورد به اندازه کافی نگران کننده است که بازار نزولی را ایجاد کند.”

سرعت تغییر سیاست فدرال رزرو، تحلیلگران را نگران کرده است، زیرا بانک مرکزی قصد دارد خرید دارایی های خود را تحت عنوان تسهیل کمی (QE) معکوس کند. این برای بازارهای کریپتو بد است و احتمالاً علت کاهش 15 درصدی تا کنون در سال جاری است. کروگر توضیح داد:

دارایی های رمزنگاری شده در دورترین انتهای منحنی ریسک قرار دارند. همانطور که آنها از سیاست پولی فوق العاده سست سود بردند، از سیاست پولی سختگیرانه غیرمنتظره رنج می برند، زیرا پول به طبقات دارایی ایمن تر منتقل می شود.

مایکل اورورک، استراتژیست ارشد بازار JonesTrading گفت که “خریدهای به ظاهر دائمی دارایی های فدرال رزرو سنگ بنای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بوده است.” معکوس کردن QE توسط فدرال رزرو به این معنی است که دلار آمریکا تقویت می شود و به این معنی است که دارایی های کریپتو به طور ناخواسته در برابر آن ضعیف می شوند.

بعدی برای BTC کجاست؟

در 6 ژانویه، مایک نووگراتز، مدیر اجرایی شرکت مدیریت سرمایه گذاری رمزنگاری گلکسی دیجیتال، به CNBC که او انتظار دارد که پایین آن حدود 38 تا 40 هزار دلار باشد. گزارش بلومبرگ در ژانویه Crypto Outlook اهداف پایین‌تری 30 هزار دلار برای بیت کوین و 2 هزار دلار برای قیمت‌های اتریوم پیشنهاد کرد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین پس از تنها 0.5 درصد افزایش در روز، در حدود 42247 دلار معامله می شد. با این حال، خرس‌ها در حال جمع‌آوری قدرت هستند، بنابراین احتمال ضرر بیشتر وجود دارد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.