اجازه نمی دهیم افراد منفعت طلب به آبروی فوتبال خدشه وارد کنند

[ad_1] حسین شریفی گفت: در ۱۰ ماه گذشته که فدراسیون فوتبال جدید مستقر شده است خیلی ها به دنبال ایجاد حاشیه بودند و در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نداشتند. برخی از آنهایی که منافعشان به خطر افتاد یا دستشان از بسیاری از مسایل کوتاه شد به شیوه های مختلف سعی در فرافکنی، افترا، دروغ

کد خبر : 154123
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژانویه 2022 - 6:51
اجازه نمی دهیم افراد منفعت طلب به آبروی فوتبال خدشه وارد کنند

[ad_1]

حسین شریفی گفت: در ۱۰ ماه گذشته که فدراسیون فوتبال جدید مستقر شده است خیلی ها به دنبال ایجاد حاشیه بودند و در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نداشتند. برخی از آنهایی که منافعشان به خطر افتاد یا دستشان از بسیاری از مسایل کوتاه شد به شیوه های مختلف سعی در فرافکنی، افترا، دروغ و تهمت داشتند و تمام تلاش این افراد به مسیری منتهی می شد که قطار در حرکت فوتبال ایران را متوقف کنند.

وی ادامه داد: به لطف خدا و دعای مردم قطار در حرکت فوتبال ایران متوقف نشد و با اقتدار و سرعت به مسیر خود ادامه داد و امروز در آستانه یک جشن ملی و بزرگ هستیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: این افراد در ابتدای امر به موضوع VAR ایراد گرفتند، در این مسیر به آنچه می خواستند برسند، نرسیدند و ترفندهای مختلف را در پیش گرفتند. در ادامه این مسیر به مسایل مختلف پرداختند و سعی داشتند به هر شکلی که شده در فعالیت های رو به جلوی فدراسیون خلل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: همین افراد وقتی تیرشان به سنگ خورد به دنبال اساسنامه بودند و تا به قول خودشان چنین و چنان شود. همین ها در گام بعدی از شرکت های بیگانه ای نام بردند تا منافع ملی را تحت الشعاع قرار دهند و مجموعه فوتبال ایران اجازه نمی دهد این افراد منفعت طلب، اعتبار و آبروی فوتبال ملی را خدشه دار کنند.

شریفی افزود: فدراسیون فوتبال ایران در این مدت که مستقر شده از ریخت و پاش ها جلوگیری کرده و در بخش های مختلف خود در رده تیم های ملی، رده های سنی، تیم فوتبال بانوان و فوتسال شفاف و موفق عمل کرده است. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه هایی که در صفحات مجازی در خصوص سفرهای پرهزینه فدراسیون ایجاد شده، گفت: تمام این ها از واقعیت به دور است و این مساله در ادامه دروغ پردازی همان افرادی است که به دنبال منافع خود هستند و در این راه با استناد های ناجوانمردانه سعی دارند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: در خصوص شرکتی که عنوان می شود باید بگویم نامه مورد اشاره دیروز به فدراسیون فوتبال رسیده و امروز در اختیار ما بود. این نامه در دپارتمان حقوقی، حراست و بخش نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و باید بگویم ای شرکت هیچ مراوده مالی با فدراسیون فوتبال نداشته است. 

وی یادآور شد: آنها  به نمایندگی از شرکتی دیگر مدعی العموم شده اند که آن شرکت ماهیت مستقلی دارد. از سویی دیگر تمامی موارد هزینه های فدراسیون حسابرسی شده و می شود و این هزینه هایی که از آن صحبت می شود تنها یک شایعه و فرافکنی است.

شریفی خاطرنشان کرد:  فدراسیون فوتبال از هیچ شرکتی درخواست یا مطالبه پول برای سفر به لیتوانی نداشته و تمام هزینه ها از سوی خود فدراسیون محقق شده است. البته این مساله و مطالبی که در صفحات مجازی منتشر شده است را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و از کیان فوتبال ملی ایران با تمام قدرت و توان دفاع می کنیم. 

شریفی با تاکید بر این که مدیران بالادستی این شرکت باید زیرمجموعه خود را تحت کنترل و رصد قرار دهند گفت: اجازه نمی دهیم هر فرد یا افرادی برای رسیدن به منافع خودشان به اعتبار فوتبال ایران خدشه وارد کنند و بدون شک این موضوع را از طرق مختلف پیگیری خواهیم کرد. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مراجع ذیصلاح در وزارت صمت نیز باید از کیان خود دفاع کنند چرا که این حق را برای خود محفوظ می دانیم که ادعای واهی این شرکت را مورد پیگیری قانونی قرار داده و با مسببان این رفتار ناشایست و به دور از اخلاق برخورد کنیم و تا لحظه آخر پای شکایت خود هستیم و امروز این مساله در درپاتمان حقوقی و حراست فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت. 

شریفی در مورد مسایل مالی که مطرح می شود، افزود: تا به امروز هیچ سندی که با ادعای مطرح شده مطابقت داشته باشد وجود ندارد و آنچه آقایان مطرح می کنند چند ده برابر واقعیتی است که وجود دارد. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی گفت: اردوی تیم ملی کشورمان از سوم بهمن ماه با حضور بازیکنان شاغل در لیگ داخلی آغاز می شود و چهارم این ماه که مصادف است با فیفا دی لژیونرها هم به ترکیب این تیم اضافه می شوند.

وی ادامه داد: این اردو تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کشورمان در مرکز تیم های ملی تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات خواهند پرداخت. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: انشالله در روز هفتم بهمن و در دیداری که تیم ملی فوتبال کشورمان میزبان عراق است شاهد کم هزینه ترین و سریعترین صعود به جام جهانی خواهیم بود و ملت شریف ایران این صعود را جشن خواهند گرفت. 

شریفی اظهار داشت: برنامه تمرینی ما تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت تا با اقتدار به مصاف امارات برویم. در همین مدت منتظر اعلام زمان نهایی حضور رئیس فیفا در ایران خواهیم بود تا جشن ملی صعود به جام جهانی را با حضور همه ایرانیان بگیریم. فردا نیز مجمع گیلان است و برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این مجمع حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید:

درخواست ایران از بلژیک و قطر برای دیدار دوستانه

کنایه معاون استقلال به ماجرای جعل اسناد/عکس

توضیحات پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت آل‌کثیر

258 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.