اتحادیه اروپا 4 میلیارد یورو بیشتر برای بودجه اقلیمی برای کشورهای فقیر تعهد می کند

اورسولا فون در لاین ، رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی سیاستگذاری خود در پارلمان اروپا در استراسبورگ گفت: “ما اکنون 4 میلیارد یورو دیگر برای تأمین مالی آب و هوا تا سال 2027 پیشنهاد می کنیم.” وی افزود: “اما ما انتظار داریم که ایالات متحده و شرکای ما نیز قدم بردارند. این بسیار حیاتی است

کد خبر : 104833
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
اتحادیه اروپا 4 میلیارد یورو بیشتر برای بودجه اقلیمی برای کشورهای فقیر تعهد می کند


اورسولا فون در لاین ، رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی سیاستگذاری خود در پارلمان اروپا در استراسبورگ گفت: “ما اکنون 4 میلیارد یورو دیگر برای تأمین مالی آب و هوا تا سال 2027 پیشنهاد می کنیم.”

وی افزود: “اما ما انتظار داریم که ایالات متحده و شرکای ما نیز قدم بردارند. این بسیار حیاتی است ، زیرا بستن شکاف مالی آب و هوا با هم ، ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، یک سیگنال قوی برای رهبری جهانی آب و هوا خواهد بود. “

4 میلیارد یورو اضافی مبلغ کل برای دوره 2021-2027 است. سخنگوی کمیسیون گفت که این بودجه از بودجه اتحادیه اروپا تامین می شود.

فون در لاین گفت ، اتحادیه اروپا در حال حاضر سالانه 25 میلیارد دلار به بودجه آب و هوا کمک می کند.

انتظار می رود منابع مالی آب و هوا در اجلاس COP26 سازمان ملل متحد در ماه نوامبر ، موضوعی تعیین کننده باشد ، جایی که رهبران جهان تلاش خواهند کرد تا با تعهدات خود برای کاهش سریعتر انتشار گازها برای جلوگیری از تغییرات فاجعه بار آب و هوا موافقت کنند.

در حالی که هفت هفته تا COP26 باقی مانده است ، پول همچنان یک نقطه ضعف است.

کشورهای ثروتمند تاکنون به تعهد خود در سال 2009 مبنی بر تأمین سالانه 100 میلیارد دلار تأمین مالی آب و هوا به کشورهای فقیرتر تا سال 2020 عمل نکرده اند.

بدون حمایت کشورهای ثروتمند ، کشورهای در حال توسعه می گویند که نمی توانند سرمایه گذاری های عظیمی را که برای کنار گذاشتن اقتصاد خود از سوخت های فسیلی و استفاده از انرژی پاک انجام می شود ، انجام دهند یا زیرساخت های خود را برای مقابله با تأثیرات آب و هوایی تقویت کنند.

مقامات دولتی در هند-چهارمین صادرکننده بزرگ گازهای گلخانه ای جهان که پس از چین ، ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، کره زمین را گرم می کنند-گفته اند که هرگونه تعهد بیشتر برای کاهش رد پای کربن در کشورشان بستگی به بودجه کشورهای ثروتمند دارد.

ایالات متحده در ماه آوریل متعهد شد که هزینه های عمومی آب و هوای عمومی خود را برای کشورهای در حال توسعه تا سال 2024 در مقایسه با سطح متوسط ​​در دولت اوباما دو برابر کند ، هرچند کارشناسان و مبارزان از بزرگترین اقتصاد جهان می خواهند کارهای بیشتری انجام دهد.

کشورهای ثروتمند با هم تقریباً 80 میلیارد دلار در سال 2018 کمک کردند. بر اساس اعلام OECD ، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن ، با هم ، بزرگترین تامین کنندگان چنین بودجه ای هستند.

فون در لاین گفت که اتحادیه اروپا همچنین بودجه بین المللی خود را برای حفاظت از تنوع زیستی ، بدون تعیین میزان ، دو برابر می کند.

(گزارش توسط کیت آبنت ؛ ویرایش توسط کوین لیفی و برنادت باوم)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.