آیا میمون ها می توانند پشتیبانی کلیدی 40 دلاری را در اختیار داشته باشند

سهام AMC همچنان صعودی است و نتوانسته به زیر 40 دلار برسد. AMC روز جمعه با انتشار گزارش اشتغال در بازارها سقوط کرد. AMC برای ایجاد شتاب بیشتر باید 48 دلار بشکند. AMC همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد که با افزایش 20 درصدی در اواخر ماه اوت ایجاد شده است. این باعث

کد خبر : 101019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
آیا میمون ها می توانند پشتیبانی کلیدی 40 دلاری را در اختیار داشته باشند


  • سهام AMC همچنان صعودی است و نتوانسته به زیر 40 دلار برسد.
  • AMC روز جمعه با انتشار گزارش اشتغال در بازارها سقوط کرد.
  • AMC برای ایجاد شتاب بیشتر باید 48 دلار بشکند.

AMC همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد که با افزایش 20 درصدی در اواخر ماه اوت ایجاد شده است. این باعث شد که سهام میم به چراغهای جلوی بسیاری از معامله گران خرده فروشی بازگردد ، اما از آن زمان AMC برای افزایش قدرت تلاش می کند. خوشبختانه سهام بیش از حد تسلیم نشده است ، بنابراین می توانیم آن را به عنوان یک دوره توقف پس از یک حرکت قوی در نظر بگیریم. به طور کلی ، این مراحل ادغام پس از چنین شکست قدرتمندی خبر خوبی است زیرا سهام قبل از صعود حتی بیشتر ، دوباره شارژ می شود. اما برای انجام این کار سهام باید از چند قانون پیروی کند. اولا نمی تواند برای مدت طولانی تثبیت شود. هر چه دوره ادغام طولانی تر باشد ، خرس های قدرت بیشتر می شوند و احتمال ادامه حرکت کمتر است. یک حرکت قوی نیاز به تثبیت و پیشبرد دارد. ثانیاً و شاید مهمترین و همچنین بدیهی است که سهام نمی تواند در سطح اصلی شکسته شود و سپس به زیر آن برسد. این روند را به پایان می رساند. یک سهم می تواند برای آزمایش سطح شکست ، دوباره حرکت کند اما نباید پایین بیاید. آزمایش مجدد سطح باید خریدارانی را که اولین حرکت را از دست داده اند منتظر افزایش سهام بیشتر و دفاع از قیمت باشند. اگر این حرکت واقعاً صعودی باشد.

AMC تا کنون سطح شکست را در 40 دلار نگه داشته است و دوباره برای آزمایش مجدد آن بازگشته است. تا کنون خیلی خوب. اما برای پیشروی در سطح بعدی شکست 48 دلار است و برای پیشرفت در اینجا زمان بر است. سهام AMC تا به حال 2 بار برای شکستن 48 دلار تلاش کرده است ، آیا برای سومین بار خوش شانس خواهد بود؟ تریدز مطمئناً اینطور فکر می کند اما از قانون 4 استفاده می کند! خوب ، 3 یا 4 ما خیلی سر و صدا نداریم اما AMC باید 48 دلار به زودی خرج کند تا حرکت را ادامه دهد.

آمارهای کلیدی AMC

سرپوش بازار 22.4 میلیارد دلار
قیمت/درآمد
قیمت/فروش 4
قیمت/کتاب
ارزش سازمانی 36 میلیارد دلار
حاشیه ناخالص -0.74
حاشیه خالص

-3.15

حداکثر 52 هفته 72.62 دلار
کمترین 52 هفته 1.91 دلار
میانگین رتبه و قیمت وال استریت فروش 5.44 دلار

پیش بینی سهام AMC

ماموریت شما در صورت انتخاب پذیرش AMC این است که به بالای 48 دلار برسید و ادامه دهید. از طریق 48 دلار ، میله های پروفیل حجم به معنی مقاومت کمتر کوچک می شوند ، به این معنی که احتمال حرکت می تواند تسریع شود. شکست 48 دلار راه را برای حرکت سریع به 60 دلار باز می کند. توجه همیشه در این بازی قطعی است ، اما حجم کمتر به این معنی است که حرکت قیمت می تواند به شدت در منطقه بعدی با حجم زیاد شتاب گیرد و این منطقه نزدیک به 60 دلار است. AMC برای نمایش فیلم باید بالای 40 دلار نگه دارد و 48 دلار ترجیحا این هفته خرج کند. در غیر این صورت پایین آمدن قیمت زیر 40 دلار روند صعودی را به پایان می رساند و آن را در یک حرکت خنثی تر قرار می دهد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.