آیا برای بیت کوین خیلی دیر کرده اید؟

“بالا” برای پول غیرقابل تغییر که به معیار بشریت تبدیل می شود چیست؟ چرا وقت آن رسیده که از صفر خارج شویم. این یک سرمقاله نظری توسط لوک برویلز، خالق محتوای بیت کوین است. چقدر بیت کوین لازم است تا ثروتمند شوید و سبک زندگی خود را تامین کنید؟ چقدر بیت کوین کمی برای محافظت

کد خبر : 333851
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
آیا برای بیت کوین خیلی دیر کرده اید؟


“بالا” برای پول غیرقابل تغییر که به معیار بشریت تبدیل می شود چیست؟ چرا وقت آن رسیده که از صفر خارج شویم.

این یک سرمقاله نظری توسط لوک برویلز، خالق محتوای بیت کوین است.

چقدر بیت کوین لازم است تا ثروتمند شوید و سبک زندگی خود را تامین کنید؟ چقدر بیت کوین کمی برای محافظت از خود در برابر تورم اجتناب ناپذیر، فرار بانک ها و نابودی فیات لازم است؟ آیا برای بیت کوین «خیلی دیر» شده اید؟ تخصیص 1 درصد چه کاری انجام می دهد؟

اینها سوالاتی هستند که تازه کارها و کهنه کاران بیت کوین به طور یکسان از خود و یکدیگر می پرسند و اغلب اوقات پاسخ روشنی وجود ندارد.

بیایید یک چارچوب محکم برای پاسخ به این سوال ارائه کنیم.

برای استاندارد پول غیرقابل تغییر “برترین” وجود ندارد

ژانویه 2009 اولین پیش بینی قیمت BTC بود. هال فینی پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند به سیستم پرداخت مسلط جهانی یا 10 میلیون دلار برای هر سکه تبدیل شود (محاسبات فینی امروز به 40 میلیون دلار نزدیک‌تر است). اما بیت کوین تا آوریل 2011 از 1.00 دلار فراتر نمی رفت… بیش از دو سال کامل بعد.

منبع

آنچه فینی فهمید این بود که با اختراع پول کامل، تمام ثروت جهانی ناگزیر در آن تثبیت می شود. هنری فورد، نیکولا تسلا و دیگران نیز این را پیش بینی کردند.

یک سیستم بسته (پولی) ناگزیر تمام سیستم های باز (بهره وری) را جذب می کند. پول فناوری است که هر چیز دیگری را در دفتر خود قیمت گذاری می کند. هیچ پیش‌بینی قیمت «بالا» برای استاندارد پولی تغییرناپذیر نژاد بشر وجود ندارد. را استاندارد

منبع: نویسنده

این در مورد قدرت خرید است، نه قیمت

بنابراین، یک راه بهتر برای فکر کردن به ارزش بیت کوین در قیمت نیست، بلکه در قدرت خرید است. قرار دادن یک سهم از سهام پولی با مقدار معینی از بهره وری (یا ارزش اقتصادی) راه بهتری برای پیش بینی ارزش پول است. شایان ذکر است که در یک دفتر کل متناهی، نابرابری ثروت آنطور که امروز می شناسیم برعکس همان چیزی است که امروز انتظار داریم (موضوعی برای زمان دیگری).

ابتدا اجازه دهید “موجودات” را روشن کنیم. ما 10 «گروه» دلخواه داریم که بر اساس برآوردهای گسترده امروزی از واحدهای ثروتمند بزرگ تا افراد فقیر است.

منبع: نویسنده

دوم، ما باید آنچه را که اغلب به «اصل پارتو» نسبت می‌دهند، حساب کنیم: اکثریت عظیم بهره‌وری توسط اقلیت مردم ایجاد می‌شود، و اکثریت عظیم آن بهره‌وری در اقلیت آن اقلیت ایجاد می‌شود.

منبع

سوم، ما باید سهام پولی را برای پر کردن در ماتریس خود حساب کنیم. اغلب گفته می شود که “فقط 21 میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت”، اما این درست نیست. با احتساب بیت کوین از دست رفته، به راحتی ممکن است کمتر از 16 میلیون باشد.

هنگامی که ما به طور آزاد از توزیع پارتو و توزیع رتبه‌بندی فعلی موجودیت‌ها پیروی می‌کنیم، موارد زیر چیزی است که به دست می‌آوریم. نتایج جذاب مایکل سایلر، دولت ایالات متحده و چند منتخب دیگر در حال حاضر به 10 موجودیت “مگا غنی” بیت کوین تبدیل شده اند.

منبع: نویسنده

علاوه بر این، یک فرد متوسط ​​امروزی از یک میلیاردر قرن بیستم مرفه تر است. بنابراین، اگر بیت‌کوین صرفاً زنده بماند، تنها 800000 نفر می‌توانند در آینده سبک زندگی بسیار مجلل‌تر از سبک زندگی طبقه متوسط ​​رو به بالا را خریداری کنند، زیرا بیت‌کوین در واقع منعکس‌کننده دستاوردهای رفاه واقعی در جهان است.

بیایید جلوتر برویم. تنها بیش از دو میلیون بیت کوین در صرافی ها باقی مانده است و کمتر از دو میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. بیایید یک سناریوی بیش از حد صعودی در نظر بگیریم و فرض کنیم که فقط چهار میلیون بیت کوین برای توزیع وجود دارد، نه 16 میلیون. اگر اینجا حساب کنیم، همه چیز پوچ تر می شود.

منبع: نویسنده

در این سناریو، حداقل 14.81 دلار، 100 دلار یا 75000 دلار (در افق زمانی مناسب) می تواند به معنای واقعی کلمه زندگی یک فرد یا شرکت آینده را تغییر دهد.

اگر ثروت و رفاه جهانی ده برابر شود چه؟ اگر جمعیت جهان دو میلیارد افزایش یابد چه؟ اگر دو میلیون بیت کوین دیگر از دست برود چه؟ اگر یک دولت-ملت مخفیانه شروع به جمع کردن کند و سه میلیون بیت کوین دیگر نگه داشته شود چه؟ اگر فردا یک مولتی میلیاردر 20 درصد از ثروت خود را به بیت کوین اختصاص دهد تا 100000 بیت کوین را از بازار جذب کند، چه؟ اگر شرکت‌ها در آینده از میلیاردها ربات هوش مصنوعی برای ایجاد بهره‌وری برای مبارزه با بیت کوین باقی‌مانده استفاده کنند، چه؟ اگر فقط دو مورد از این سناریوها رخ دهد چه؟

چه می‌شود اگر در چند قرن آینده شرکت‌های انرژی زغال سنگ نمی‌سوزانند یا به شکافت تکیه نمی‌کنند، بلکه سیارک‌ها را استخراج می‌کنند، از همجوشی استفاده می‌کنند و شروع به ساخت یک ازدحام دایسون می‌کنند؟ بر اساس مدل ما، اگر این شرکت های آینده کل ترازنامه 10 تا 1000 بیت کوین داشته باشند، چه؟ چگونه یک آن را قیمت می دهد؟

نهادی که حقوق املاک خورشیدی را می فروشد یا قراردادی را با یک سیارک معامله می کند برای ما دیوانه به نظر می رسد. هرچقدر هم که مسخره کنیم، ما با آینده کمتر از گذشته اشتراک داریم.

منبع

خیلی دیر کردی؟

پس خیلی دیر کردی؟ قطعا نه.

یک سیستم پولی بسته طوری طراحی شده است که هیچ گاه برای هیچ کس دیر نباشد، صرف نظر از اینکه چقدر بهره وری داشته باشد. وقتی انسان ها حقوق خورشید یا دیگر اجرام آسمانی در منظومه شمسی را می فروشند، تقریباً مطمئناً در ازای بیت کوین فروخته می شود. دیگر فکر نکنید که “خیلی دیر کرده اید”. پوچ است.

سوال این است: با این اطلاعات چه می کنید؟ اگر در سال 2023 یک میلیونر دلاری هستید، هیچ بهانه ای برای نخریدن 0.06 بیت کوین ندارید. با 20000 دلار به ازای هر بیت کوین، این تخصیص 0.12% می تواند سبد شما را نجات دهد. اگر بیت کوین زنده بماند، در نهایت این 0.12 درصد از 99.88 درصد دیگر پرتفوی شما ارزشمندتر خواهد بود. حتی بهتر از آن، 1٪ را برای 0.5 BTC اختصاص دهید زیرا بازارهای سهام در یک روز 1٪ حرکت می کنند. شما می توانید “بیمه BTC” خود را تنها با نوسانات یک روزه خریداری کنید.

یک میلیونر دلاری نیستید؟ شما هیچ بهانه ای ندارید که 100 دلار بیت کوین (0.005 بیت کوین تا لحظه نگارش این مقاله) نخرید و آن را قفل کنید… فقط در صورت امکان. شما برای یک رویداد غیر محتمل آنقدر خرج بیمه می کنید، چرا آن را برای یک رویداد محتمل خرج نمی کنید؟ اکثر آنها این کار را نمی کنند، زیرا درک بیت کوین پذیرش بسیاری از حقایق ناراحت کننده است.

به زودی متوجه خواهید شد که تخصیص 1٪، 99٪ دیگر شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد، زیرا نقدینگی را از ذخایر کسری Ponzi خارج می کنید.

هر چه بیت کوین بیشتر زنده بماند، ریسک آن کمتر و سود آن بیشتر می شود. این ابزار به عنوان یک ابزار پس انداز بهتر به عنوان تابعی از زمان طراحی شده است. من شخصاً فکر می کنم مدل 16 میلیونی من بیش از حد نزولی است و مدل چهار میلیونی خیلی صعودی است (فعلا).

منبع

در هر صورت، بیشترین ریسک تخصیص به بیت کوین 0 درصد است. یا بیت کوین در حال حرکت به سمت صفر است یا هر چیز دیگری. گزینه سومی وجود ندارد.

با تشکر از همه، برای ایده های شما. به اشتراک گذاری سیگنال بیت کوین ادامه دهید و اگر همچنان از آن استفاده می کنید، از صفر خارج شوید.

منبع: نویسنده

این یک پست مهمان توسط لوک برویلز است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.