آیا این آرامش قبل از طوفان NFP است؟

تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY). دلار آمریکا قبل از انتشار مشاغل مهم در ایالات متحده محدود است. پاول، رئیس فدرال رزرو، تندرو است، اما تکرار می کند که داده ها کلیدی هستند. توصیه شده توسط Nick Cawley ویژگی های معامله گران موفق بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در آستانه انتشار گزارش

کد خبر : 331129
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
آیا این آرامش قبل از طوفان NFP است؟


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • دلار آمریکا قبل از انتشار مشاغل مهم در ایالات متحده محدود است.
  • پاول، رئیس فدرال رزرو، تندرو است، اما تکرار می کند که داده ها کلیدی هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در آستانه انتشار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه، حرکت اخیر خود را افزایش داده است. اظهارنظر تندرو اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به قانونگذاران آمریکایی، بازدهی UST 2 ساله حساس به نرخ را به بالاترین سطح یک و نیم دهه اخیر (5.085٪) رساند، زیرا پاول روی بالاترین نرخ خود برای مدت طولانی‌تر دو برابر شد. لفاظی رئیس پاول، در حالی که از نرخ‌های بالاتر حمایت می‌کند، همچنان می‌گوید که تمام تصمیم‌گیری‌های مربوط به نرخ بر اساس کل داده‌ها خواهد بود، و در صورتی که چشم‌انداز اقتصاد ایالات متحده پایین‌تر شود، فضای کمی برای خود باقی می‌گذارد. بازارهای مالی اکنون با احتمال 76 درصد افزایش 50 واحد پایه در نشست FOMC این ماه قیمت گذاری می کنند که از حدود 25 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

گزارش مشاغل روز جمعه برای سنجش قدرت استخدام در ایالات متحده به دقت دنبال خواهد شد. انتشار در ماه گذشته شاهد ایجاد 517 هزار شغل جدید بود که یک ضربه بزرگ بر انتظارات بازار بود، البته با افزایش داده ها توسط تعدیل های فصلی. بازار 210 هزار شغل جدید در ماه فوریه و نرخ بیکاری بدون تغییر 3.4 درصد را پیش بینی می کند. با این اوصاف، پیش‌بینی‌های بازار برای مشاغل جدید در 10 گزارش گذشته و برخی با حاشیه منصفانه فراتر رفته است. در 22 جولای، تعداد واقعی 372 هزار بیش از 100 هزار بیشتر از پیش بینی بازار بود، در 22 آگوست، 528 هزار دلار بیش از دو برابر انتظار بود، در حالی که 517 هزار در ماه گذشته 330 هزار بالاتر از انتظارات بازار بود. یک ضربه سنگین بیشتر، دلار آمریکا را تا آخر هفته بالاتر خواهد برد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

دلار آمریکا در حال حاضر در وسط یک محدوده محدود قرار دارد و حرکت اخیر خود را به سمت بالاتری تثبیت می کند. شمع صعودی روز سه شنبه، شهادت پاول پس از کرسی، فروش کوتاه مدت را معکوس کرد و دلار را به بالاترین سطح چند هفته ای رساند. سطح بعدی مقاومت، یعنی 200-dma، حدود 125 پیپ فاصله دارد و احتمالاً باقی خواهد ماند، مگر اینکه اعداد NFP با اختلاف زیادی شکست بخورند. اندیکاتور CCI در پایین نمودار، بازگشت به دلار را در قلمرو بیش از حد خرید نشان می دهد.

دلار آمریکا (DXY) 9 مارس 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.