آماده «دور شدن» از افزایش نرخ های بزرگ در جلسه بعدی

بوستیک در اظهاراتی که برای تحویل در انجمن اقتصادی جنوب آماده شده است، گفت: «اگر اقتصاد همانطور که من انتظار دارم پیش برود، معتقدم 75 تا 100 واحد انقباض اضافی تضمین خواهد شد. من معتقدم این سطح از نرخ سیاستی برای مهار تورم در یک افق زمانی معقول کافی خواهد بود. این امر نرخ سیاست

کد خبر : 283025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۶
آماده «دور شدن» از افزایش نرخ های بزرگ در جلسه بعدی


بوستیک در اظهاراتی که برای تحویل در انجمن اقتصادی جنوب آماده شده است، گفت: «اگر اقتصاد همانطور که من انتظار دارم پیش برود، معتقدم 75 تا 100 واحد انقباض اضافی تضمین خواهد شد. من معتقدم این سطح از نرخ سیاستی برای مهار تورم در یک افق زمانی معقول کافی خواهد بود.

این امر نرخ سیاست فدرال رزرو را در محدوده ای بین 4.75 تا 5 درصد قرار می دهد، کمی کمتر از اوج نرخ مورد انتظار سرمایه گذاران. در حال حاضر در محدوده ای بین 3.75٪ تا 4٪ تنظیم شده است.

انتظار می رود فدرال رزرو در نشست دسامبر خود پس از استفاده از افزایش سه چهارم واحدی در چهار جلسه گذشته خود، نرخ بهره را نیم درصد افزایش دهد، دیدگاهی که اخیرا توسط Bostic و همچنین تعدادی دیگر از مقامات فدرال رزرو تایید شده است.

بوستیچ گفت که با توجه به شگفتی‌های تورم در سال گذشته، ممکن است «نرخ فرود» بالاتر از آن چیزی باشد که او در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند، و او می‌خواهد «در تفکر من در مورد سیاست‌گذاری مناسب و سرعت عمل انعطاف‌پذیر باشد. ”

اما به گفته او، در برخی مواقع، فدرال رزرو باید مکث کند و «اجازه دهد پویایی های اقتصادی به جریان بیفتد»، با توجه به اینکه ممکن است حدود ۱۲ تا ۲۴ ماه طول بکشد تا تأثیر افزایش نرخ فدرال رزرو «کاملاً» شود. متوجه شد.»

بوستیک گفت: «احتیاط بیشتری با پیشروی سیاست در قلمروی محدودکننده محتاطانه به نظر می‌رسد، حتی اگر مشخص شود که نرخ‌ها بعداً باید دوباره افزایش یابد.

بوستیک گفت، یکی از مواردی که فدرال رزرو باید از آن مراقبت کند، این است که هر گونه وسوسه برای کاهش نرخ بهره قبل از اینکه تورم به هدف 2 درصدی فدرال رزرو برسد، “به خوبی در مسیر” قرار گیرد، حتی اگر اقتصاد به طور محسوسی ضعیف شود.

بوستیچ گفت: «ما از عموم مردم و بازارها می‌خواهیم که اهداف ما را به وضوح درک کنند و این واقعیت که ما در تلاش برای بازگرداندن تورم اساسی به هدف 2 درصدی خود تزلزل‌ناپذیر خواهیم بود».

آمارهای تورم اخیر کمتر از حد انتظار بوده است. اما اقدامات کلیدی افزایش قیمت همچنان 2 تا 3 برابر سطح هدف فدرال رزرو اجرا می شود.

(گزارش توسط هوارد اشنایدر؛ ویرایش توسط دانیل والیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.