آماده‌باش بیمارستان‌ها در تهران / فعالیت مطب‌ها و مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن اعلام آماده باش بیمارستانها در استان تهران جهت پذیرش بیماران کرونایی، در عین حال به تعطیلات شش روزه تهران و البرز اشاره و تاکید کرد: مراکز بهداشتی، درمانی، مراکز واکسیناسیون کرونا، بخش های درمانی خصوصی و مطب ها شامل این تعطیلات نخواهند بود. به گزارش ایسنا،

کد خبر : 79771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۳۴
آماده‌باش بیمارستان‌ها در تهران / فعالیت مطب‌ها و مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه



فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن اعلام آماده باش بیمارستانها در استان تهران جهت پذیرش بیماران کرونایی، در عین حال به تعطیلات شش روزه تهران و البرز اشاره و تاکید کرد: مراکز بهداشتی، درمانی، مراکز واکسیناسیون کرونا، بخش های درمانی خصوصی و مطب ها شامل این تعطیلات نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی شش روزه در استان تهران و البرز از فردا گفت: با توجه به شرایط جدیدی که در استان تهران اجرایی خواهد شد و تعطیلات یکپارچه دستگاه های دولتی، بانک ها و … در این جلسه هماهنگی های لازم صورت گرفت. همچنین هماهنگی با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی خروجی تهران انجام شد به شکلی که پلاک های بومی دو استان تهران و البرز ممنوعیت خروج از این استان دارند و همچنین ورود پلاک های غیر بومی به دو استان تهران و البرز نیز ممنوع خواهد بود و نظارت بر ترددها در این ایام با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تهران میزان بستری بالایی دارد هماهنگی شد تا بیمارستان ها و مراکز درمانی آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را داشته باشند و در آماده باش باشند. بر اساس بخشنامه ای که ابلاغ شده است مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه مراکزی که واکسیناسیون را انجام می دهند شامل این تعطیلات نیستند و در این ایام فعالیت خواهند کرد. به این ترتیب تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این ایام شش روزه تعطیلی فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در مورد مطب ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و رادیولوژی ممکن است با توجه به اینکه بیمارستان ها درگیر پذیرش بیماران کرونایی هستند، مردم به این مراکز مراجعه کنند. لذا این تعطیلی شامل این بخش ها و بخش های درمانی خصوصی نخواهد بود و مطب ها در این ایام فعال خواهند بود.

بستریهای تهران از مرز ۸هزار بیمار عبور کرد

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به ثبت دو رکورد جدید در آمار شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز دو رکورد در تهران به ثبت رسیده که از زمان آغاز شیوع کرونا ویروس تا کنون چنین آماری ثبت نشده بود به شکلی که برای اولین بار میزان بستری ها در تهران از مرز ۸۰۰۰ نفر عبور کرد در حالیکه بالاترین آمار بستری در تهران ۷۶۰۰ نفر بود. اتفاق ناگوار دیگری که رخ داده این است که برای اولین بار مراجعین سرپایی از ۲۰ هزار نفر عبور کرده که هر دوی این آمارها از آغاز شیوع کرونا تا کنون به ثبت نرسیده بود.

وی تاکید کرد: ثبت این آمارها نشان از سرعت بالای سرایت این بیماری دارد و کادر درمان در تلاش است تا آمادگی بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی در جهت کنترل این بیمار گام بردارد. متاسفانه در روز گذشته تعداد فوتی های ناشی از کرونا ویروس در تهران ۹۲ نفر بوده است.

زالی در خصوص نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: با دستور استاندار تهران کارگروه مشخصی مسئولیت پیگیری و تحقق مصوبات را بر عهده دارد. همچنین گروه هایی شامل گشت های نظارتی بر روند اجرای مصوبات نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.