آشنایی و تحصیل در کالج کلمبس در آمریکا و نحوه ثبت نام

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ ثبت: 01/12/19 نویسنده: متخصص اپلای مهندس یکتا کالج کلمبوس (Columbus college of art and design) یک مرکز آموزشی هنر و طراحی در اوهایو آمریکا است که دارای سابقه 140 ساله می‌باشد. این کالج در سال 1879 برای افراد علاقه‌مند به هنر و طراحی تاسیس شد. پرورش استعدادهای نخبه یکی

کد خبر : 331410
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
آشنایی و تحصیل در کالج کلمبس در آمریکا و نحوه ثبت نام


مدت زمان مطالعه:

5 دقیقه

تاریخ ثبت:

01/12/19

نویسنده:

متخصص اپلای مهندس یکتا

کالج کلمبوس (Columbus college of art and design) یک مرکز آموزشی هنر و طراحی در اوهایو آمریکا است که دارای سابقه 140 ساله می‌باشد. این کالج در سال 1879 برای افراد علاقه‌مند به هنر و طراحی تاسیس شد. پرورش استعدادهای نخبه یکی از اهداف اصلی آموزشی در این کالج می‌باشد. کلمبوس به عنوان یکی از شهرهای درحال رشد ایالت اوهایو محسوب می‌شود و به همین دلیل مراکز آموزشی بسیار مجهزی در آن تاسیس شده‌اند.

به منظور ثبت‌نام در کالج‌ کلمبوس باید ابتدا به سایت مراجعه کرد. در سایت مرکز هنر و طراحی کلمبوس در بخش اپلای، شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان سطح بین‌المللی ذکر شده‌است. این شرایط برای دانش‌آموزان انتقالی ترم پاییز و بهار نیز مشابه است. در بخش شرایط و نحوه ثبت‌نام به طور کامل به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

نحوه ثبت‌نام و پذیرش در کالج کلمبوس

کالج کلمبوس Columbus college of art and design یک مرکز آموزشی هنر و طراحی است که در این زمینه هر ساله پذیرش دارد. شرایط پذیرش و انتقالی دانشجویان با یکدیگر مشابه است. مسلما برای ثبت‌نام در مراکز آموزشی بین‌المللی باید قبل از هرچیز به سایت مراجعه کرد. در این صورت علاوه بر مشاهده شرایط ثبت‌نام امکان آپلود مدارک برای اخذ پذیرش نیز وجود دارد. در این صورت باید مراحل زیر طی شوند:

  • تکمیل فرم درخواست کارشناسی
  • پرداخت 50 دلار
  • ارسال مشخصات، نمونه کار، مقالات و کپی از مدارک
  • تعیین وقت مشاوره جهت پذیرش

ما در موسسه اسکورایز مشاوره لازم جهت ثبت‌نام در این کالج را در اختیار شما قرار خواهیم داد. ممکن است با مراجعه به سایت نتوانید درک درستی از مراحل پذیرش داشته‌باشید. از این رو ما با ارائه مشاوره تخصصی تحصیلی، به شما در این مسیر کمک خواهیم‌کرد.

دوره‌های آموزشی Columbus college of art and design

هر موسسه آموزشی هنری، دارای دوره‌های آموزشی متنوعی است. کالج کلمبوس نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای دوره‌های آموزشی است. این دوره‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف، دارای شهریه متفاوتی هستند. به طور معمول به منظور شرکت در مقطع کاردانی می‌توان در سه دوره آموزشی شرکت کرد. در ادامه این دوره‌های آموزشی را به همراه میزان شهریه نام می‌بریم:

  • دوره Bachelors in Animation در مقطع کاردانی با شهریه 33960.00 دلار
  • دوره Bachelors in Industrial Design در مقطع کاردانی با شهریه 33960.00 دلار
  • دوره Bachelors in Advertising & Graphic Design در مقطع کاردانی با شهریه 33960.00 دلار

همانطور که مشاهده می‌کنید با شرکت در این دوره‌ها باید شهریه به صورت سالانه پرداخت شود. پرداخت شهریه در تمامی مراکز آموزشی بین‌المللی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند، الزامی است.

شهریه سالانه کالج کلمبوس

به منظور ثبت‌نام، اپلای و اخذ ویزای دانش‌آموزی در کالج کلمبوس باید هزینه‌های متعددی پرداخت شود؛ اما در صورت پذیرش، هزینه شرکت در دوره‌های آموزشی آن به صورت سالانه تعیین می شود. به دلیل امکانات آموزشی در این مرکز هنر و طراحی، این شهریه از دانشجو به صورت سالانه دریافت می‌شود. طبیعتا در مراکز دولتی این نوع امکانات آموزشی و رفاهی وجود ندارد. در کالج کلمبوس میزان شهریه در مقطع BE/Btech با طول دوره 4 ساله در حدود 33952.08 دلار آمریکا است. ممکن است در مراکز آموزشی مختلف میزان شهریه با توجه به مقطع آموزشی متفاوت باشد. در این صورت باید قبل از انتخاب مرکز آموزشی دارای تمکن مالی مناسب باشید و به میزان شهریه دقت کنید.

شرایط پذیرش در دانشگاه کلمبوس آمریکا

به منظور ثبت‌نام در کالج کلمبوس باید قبل از هر چیز شرایط پذیرش را دارا باشید. همچنین برای اخذ مدرک BE/Btech باید SAT قابل قبول باشد. برای اخذ پذیرش باید مدرک آیلتس ارائه شود. زیرا عدم تسلط به زبان، موجب می‌شود که شما نتوانید در این مرکز آموزشی ثبت نام کنید. از این رو باید مدرک IELTS 6 ارائه شود تا امکان ثبت‌نام فراهم شود. همچنین مدرک تافل نیز به منظور اخذ پذیرش در این کالج ارائه می‌شود.

مشاوره جهت ثبت‌نام در کالج کلمبوس در آمریکا

همانطور که می‌دانید مراحل پذیرش، اخذ ویزا و ثبت‌نام در کالج‌های بین‌المللی دارای روندی طولانی است. یک اشتباه در طی کردن مراحل می‌تواند موجب از دست رفتن فرصت‌ها شود. از این رو توصیه می‌شود که به منظور ثبت‌نام در کالج بین‌المللی کلمبوس در آمریکا قبل از هرچیز نسبت به اخذ مشاوره اقدام شود. اسکورایز در این زمینه اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون مشکل مراحل مختلف جهت ثبت‌نام در این کالج را طی کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.