آشنایی با مدرسه South Delta در کانادا و نحوه ثبت نام

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ ثبت: 01/12/22 نویسنده: متخصص اپلای مهندس یکتا مدرسه دلتا جنوبی (South Delta) در بریتیش کلمبیا (کلمبیای برتیانیای) در کشور کانادا واقع شده‌است. در این مدرسه دخترانه و پسرانه حدود 1500 دانش‌آموز در سنین 13 تا 17 سال در حال تحصیل هستند. در سال 1970 در منطقه دلتای ونکوور این

کد خبر : 332852
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
آشنایی با مدرسه South Delta در کانادا و نحوه ثبت نام


مدت زمان مطالعه:

5 دقیقه

تاریخ ثبت:

01/12/22

نویسنده:

متخصص اپلای مهندس یکتا

مدرسه دلتا جنوبی (South Delta) در بریتیش کلمبیا (کلمبیای برتیانیای) در کشور کانادا واقع شده‌است. در این مدرسه دخترانه و پسرانه حدود 1500 دانش‌آموز در سنین 13 تا 17 سال در حال تحصیل هستند. در سال 1970 در منطقه دلتای ونکوور این مرکز آموزشی تاسیس شد و مباحث آن بر اساس زبان فرانسوی برای پایه‌های درسی مختلف بنا نهاده شد. 110 نفر به عنوان کادری مجرب در مدرسه دلتا در حال ارائه خدمت به دانش‌آموزان هستند. بسیاری از دانش‌آموزان خارجی به منظور ثبت‌نام در این مدرسه به کانادا مهاجرت می‌کنند.

مدرسه به صورت خصوصی و روزانه اداره می‌شود. در نتیجه امکان اسکان دانش‎آموزان خارجی در فضا و ساختمان مدرسه وجود ندارد. به همین دلیل والدین باید مکانی را در نزدیک‌ترین محل به مدرسه به منظور اقامت فرزند خود در نظر بگیرند. برای آشنایی با نحوه ثبت‌نام در این مدرسه در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ثبت‌نام در مدرسه South Delta کانادا

مدارس بین‌المللی هرکدام دارای قوانین خاص خود برای پذیرش دانش‌آموزان هستند. به طور معمول باید قبل از هرچیز مدارک هویتی و تحصیلی از طریق سایت بارگذاری شوند. در این صورت مدرسه می‌تواند با درخواست موافقت کند. نحوه ثبت‌نام در مدرسه South Delta کانادا نیز با دیگر مدارس تفاوت چندانی ندارد. در سایت مدرسه دلتای جنوبی کانادا اطلاعات جامعی در مورد نحوه ثبت‌نام شرح داده‌شده است. بهتر است مدارک آپلود شده کامل باشند تا مدت زمان مراحل اخذ اپلای دانش‌آموزی کانادا کمتر شود.

همانطور که می‌دانید برای ثبت‌نام در این مدارس باید زمان را در نظر بگیرید. عدم تکمیل بودن مدارک می‌تواند موجب طولانی شدن روند اخذ پذیرش و ویزای دانش‌آموزی کانادا شود. این کشور مقصد اصلی بسیاری از مهاجرین است و به دلیل بالا بودن تعداد متقاضی، طبیعتا مدت زمان بیشتری برای بررسی مدارک نیاز است. در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره تحصیلی تخصصی تیم اسکورایز در حوزه ثبت‌نام در این مدرسه بهره‌مند شوید.

برنامه درسی مدرسه دلتای جنوبی کانادا

همانطور که گفته شد مدرسه South Delta کانادا در رده مراکز آموزشی با مباحث فرانسوی محسوب می‌شود. از یک جدول زمانی متناوب برای ارائه برنامه تحصیلی در این مرکز آموزشی استفاده شده‌است. کلاس‌ها از ساعت 8:30 تا 14:50 از دوشنبه تا جمعه برگذار می‌شوند. هر دانش‌آموز باید مدت زمان 1054 ساعت را در کلاس درس حضور پیدا کند. دروسی مانند شیمی، فیزیک، روانشناسی، علوم محیطی، ادبیات انگلیسی و … در این مدرسه به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

امکان آموزش زبان فرانسوی و اسپانیایی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته برای دانش‌آموزان وجود دارد. برنامه‌های آموزشی شغلی و کارآموزی نیز در بخشی از برنامه درسی مدرسه گنجانده‌شده‌اند. با توجه به خصوصی بودن مرکز آموزشی، در کنار برنامه درسی منظم آموزشی، امکان استفاده از امکانات رفاهی و ورزشی نیز وجود دارد. در ادامه بیشتر با این امکانات آشنا خواهیم‌شد.

امکانات مدرسه South Delta کانادا

امکانات مدارس خصوصی که بودجه آنها از طریق دریافت شهریه تامین می‌شود با مدارس دولتی قابل قیاس نیست. مدرسه South Delta کانادا نیز به عنوان یک مرکز آموزشی خصوصی و بین‌المللی دارای امکانات فراوانی است. به عنوان مثال در کافه‌ها و رستوران‌ این مرکز آموزشی امکان سرو ناهار و مخلفات فراهم شده‌است. غذاهای سالم و متناسب با نیاز بدنی دانش‌آموزان در این رستوران‌ ارائه می‌شوند. در مورد خدمات درمانی مدرسه، یک کادر پزشکی مجرب به منظور معاینه، تجویز دارو و خدمات بهداشتی برای سلامتی و ارزیابی دانش‌آموز وجود دارند. وجود مشاوران آموزشی یکی دیگر از امکانات تحصیلی مدرسه دلتای جنوبی کانادا محسوب می‌شود.

علاوه بر موارد ذکرشده یک آزمایشگاه مدرن، کتابخانه، سایت IT، سالن کنفرانس بزرگ و … نیز در این مدرسه گنجاینده‌شده‌اند. امکانات ورزشی مانند باشگاه، استخر، زمین فوتبال، هاکی، بسکتبال، بدمینتون، والیبال و دو و میدانی برای دانش‌آموزان فراهم است.

مشاوره تحصیلی در مورد مدرسه دلتای کانادا

مدرسه South Delta کانادا یکی از مقاصد اصلی بسیاری از دانش‌آموزان خارجی است. مراحل ثبت‌نام در این مدارس دارای پروسه پیچیده و طولانی می‌باشد. از این رو باید در این راستا از مشاوره تحصیلی استفاده شود. تیم اسکورایز در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار خواهدداد. مطمئنا مطالب موجود در فضای مجازی به صورت کلی بیان می‌شوند و راهکارهای اصلی تنها با دریافت مشاوره تخصصی، قابل اخذ هستند. از این رو پیشنهاد می‌شود به منظور کوتاه‌تر شدن پروسه اپلای تحصیل در مدارس کانادا، دریافت ویزا و ثبت‌نام در مدرسه دلتای کانادا، حتما از یک مشاوره بهره‌مند شوید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.