آشنایی با مدرسه سنت جولیان در اروپا

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ ثبت: 01/11/03 مدرسه بین المللی سنت جولیان (st. julian’s school) یکی از مراکز آموزشی مشهور اروپا محسوب می شود. این مدرسه در سال 1932 در لیسبون پرتغال تأسیس شد. بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در بهترین مدارس بین‌المللی اروپا تحصیل کند. در این صورت مدرسه سنت جولیان

کد خبر : 310531
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
آشنایی با مدرسه سنت جولیان در اروپا


مدت زمان مطالعه:

5 دقیقه

تاریخ ثبت:

01/11/03

مدرسه بین المللی سنت جولیان (st. julian’s school) یکی از مراکز آموزشی مشهور اروپا محسوب می شود. این مدرسه در سال 1932 در لیسبون پرتغال تأسیس شد. بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در بهترین مدارس بین‌المللی اروپا تحصیل کند. در این صورت مدرسه سنت جولیان انتخاب مناسبی برای این افراد است. در این مرکز آموزشی امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان فراهم شده‌است. تحصیل در خارج از کشور یکی از رویاهای دانش‌آموزان ایرانی است که موجبات پیشرفت و ترقی آن‌ها را در مراحل بعدی به وجود خواهدآورد. به همین دلیل آشنایی با مدارس مطرح در کشورهای اروپایی می تواند منجر به یک انتخاب بهتر شود.

مدرسه st. Julian در یک ساختمان قدیمی در کارکاولوس (carcavelos) قرار دارد. استفاده از روش تدریس خاص، این مدرسه را در بین مدارس اروپایی بی رقیب کرده است. به منظور تحصیل در مدارس پرتغال می توان برای این مرکز آموزشی درخواست خود را ارسال کرد. اخذ اپلای دانش‌آموزی از این مدرسه می تواند منجر به دریافت ویزا شود. البته والدین باید از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشند تا فرزندشان بتواند در این مدرسه تحصیل کند؛ زیرا تحصیل در مدرسه سنت جولیان، با پرداخت شهریه همراه است. در مدارس شبانه روزی مانند سنت جولیان، امکان اسکان دانش‌آموز نیز ممکن است فراهم می‌شود.

شرایط پذیرش در مدرسه سنت جولیان

به منظور تحصیل در مدرسه سنت جولیان، دانش‌آموزان از سنین 3 تا 18 سال می‌توانند در مقطع مورد نظر ثبت‌نام شوند. تعداد دانش‌آموزان در این مرکز آموزشی بیش از 1100 نفر است که از کشورهای مختلف در این مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند. به همین دلیل دانش‌آموزان می‌توانند به زبان انگلیسی در کنار فرهنگ‌های مختلف، تحصیل کنند. یکی از شرایط تحصیل در مدرسه سنت جولیان، اخذ اپلای دانش‌آموزی است. با دریافت پذیرش از این مدرسه، دانش‌آموز می‌تواند در مقطع مورد نظر تحصیل کند. در صورتی که والدین در کشور پرتغال ساکن هستند، می توانند فرزند خود را در مقطع ابتدایی در این مدرسه ثبت‌نام کنند. دانش‌آموزان بین‌المللی نیز می‌توانند در این مدرسه در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان به تحصیل مشغول شوند.

برای تحصیل در مدارس اروپایی باید بعد از اخذ پذیرش، نسبت به دریافت ویزای دانش‌آموزی اقدام شود. مدارک هویتی، کارنامه، ریز نمرات و برگه تمکن مالی برای این کار باید ارائه شوند. بعد از اخذ ویزای تحصیلی، امکان دریافت ویزای همراه توسط والدین نیز وجود دارد.

مدرسه سنت جولیان دارای یک اتحادیه است که در سال 1938 افتتاح شد. هدف از تاسیس آن ارائه یک برنامه آموزشی استاندارد در این مدرسه بود. در انجمن مدرسه سنت جولیان در اروپا، 30 الی 50 نفر عضویت دارند که هر ساله تغییر می‌کنند. به منظور دستیابی به اهداف آموزشی مدرسه، این انجمن فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. به منظور تحصیل در مدرسه سنت جولیان باید آشنایی کاملی با شیوه اداره و شرایط تحصیل در این مدرسه، داشته باشیم.

سیستم آموزشی مدرسه سنت جولیان در اروپا

مدرسه سنت جولیان به عنوان یک مرکز آموزشی بین‌المللی در پرتغال دارای یک سیستم آموزشی منحصر به فرد است. با توجه به مقطعی که دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کند، 3 نوع برنامه درسی متفاوت ارائه می‌شود. روش تدریس و برنامه آموزشی در این مدرسه برگرفته از سیستم محلی پرتغال و برنامه‌های بین‌المللی برای آموزش به زبان انگلیسی است. ارائه دیپلم بین‌المللی IB در انتهای مقطع دبیرستان راهی برای ورود به دانشگاه‌های برتر در اروپا است.

همانطور که می‌دانید اغلب دانش‌آموزان بین‌المللی تمایل دارند که حتما مقطع دبیرستان را در مدارس خارج از کشور بگذرانند. در این صورت آینده تحصیلی و شغلی آن‌ها تضمین‌شده خواهدبود؛ زیرا با ثبت‌نام در مدارس اروپایی و اخذ مدرک دیپلم، امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر فراهم خواهدشد. از این رو بسیاری از دانش‌آموزان برای تحصیل در مدارس اروپا مانند سنت جولیان، درخواست خود را ارائه می‌دهند.

اهداف مدرسه سنت جولیان

هر مرکز آموزشی در اروپا که به صورت خصوصی و بین‌المللی امکانات آموزشی و رفاهی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد، دارای اهداف خاص خود است. مدرسه سنت جولیان در پرتغال نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل این مرکز آموزشی یکی از مشهورترین مدارس اروپایی برای تحصیل در مقاطع مختلف است. اهداف مدرسه سنت جولیان عبارتند از:

  • ایجاد تعادل بین فعالیت‌های درسی، فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان
  • ارائه پتانسیل‌های همه جانبه درسی برای دانش‎آموزان
  • تربیت دانش‌آموز به عنوان یک فرد مسئولیت‌پذیر
  • برانگیخته کردن حس کنجکاوی دانش‌آموزان برای افزایش اشتیاق به یادگیری در طول زندگی
  • تربیت دانش‌آموزان متعهد
  • پرورش دانش‌آموزان به منظور احترام به فرهنگ‌های مختلف
  • تاکید روی مسئولیت‌های اجتماعی در برابر محیط زیست
  • استفاده از روش تدریس مطابق با نظام آموزشی استاندارد

موارد ذکرشده بخشی از اهداف آموزشی و تربیتی مدرسه سنت جولیان در پرتغال هستند. به طور حتم در این مرکز آموزشی سعی می‌شود که علاوه بر آموزش دانش‌آموزان نخبه، به سایر امورات اجتماعی و فرهنگی نیز توجه شود. از این رو برنامه‌های متعدد غیر درسی و فعالیت های اجتماعی نیز در کنار یک برنامه آموزشی مدون، در این مدرسه اجرا می‌شوند. این موضوع موجب شده‌است که مدرسه سنت جولیان در اروپا یکی از مقاصد مهم مهاجرت دانش‌آموزان بین‌المللی برای تحصیل باشد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.