آتش بازی پرسپولیس در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، ماشین سازی در تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با ۵ گل به نفع شاگردان گل محمدی تمام شد. ماشین سازی از دقیقه ۳۸ با اخراج منصور باقری ۱۰ نفره شد. شهریار مغانلو در دقیقه ۱۳ و ۹۰، مهدی عبدی در دقایق ۲۴

کد خبر : 80096
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
آتش بازی پرسپولیس در تبریز



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، ماشین سازی در تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با ۵ گل به نفع شاگردان گل محمدی تمام شد. ماشین سازی از دقیقه ۳۸ با اخراج منصور باقری ۱۰ نفره شد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱۳ و ۹۰، مهدی عبدی در دقایق ۲۴ و ۵۱ و احمد نوراللهی در دقیقه ۴۳ برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس با این برد ۶۱ امتیازی شد و تفاضل گل خود را هم بهبود بخشید و همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدرجدول باقی ماند. ماشین سازی که هفته گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرده با این شکست همچنان ۱۴ امتیازی باقی ماند.

نیمه اول

بازی بسیار هجومی آغاز شد و در دقایق ابتدایی، محمدامین اسدی دروازه حامد لک و احمد نوراللهی دروازه محمدامین رضایی را تهدید کردند. در دقیقه ۱۲، ارسال وحید نعمتی از سمت راست روی سر امین اسدی نشست که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

بعد از ناکامی ماشین سازی در گشودن دروازه لک، پرسپولیس از حالت دفاع به حمله تغییر وضعیت داد و ارسال مهدی عبدی به داخل محوطه جریمه در دقیقه ۱۳ با ضربه سر شهریار مغانلو به گل تبدیل شد و شاگردان گل محمدی با یک گل پیش افتادند.

باز هم پرسپولیس در موقعیت تهاجمی حاضر شد و در دقیقه ۱۵ سانتر امید عالیشاه با ضربه سر از سوی مهدی عبدی همراه شد که محمد امین رضایی توپ را به زحمت دفع کرد و در ادامه نیز شوت مغانلو به تور کنار دروازه خورد.

مهدی عبدی که در ابتدای مسابقه گل‌سازی کرده بود، روی اشتباه منصور باقری با دروازه بان حریف تک به تک شد و در دقیقه ۲۴ توپ را از میان پاهای او به داخل دروازه فرستاد و بازی را ۲ بر صفر به سود سرخپوشان کرد.

بعد از برخوردی که سیامک نعمتی از ناحیه صورت با پای مهاجم ماشین سازی داشت، قادر به ادامه این دیدار نشد و مهدی شیری از دقیقه ۳۸ جای او را در زمین گرفت. منصور باقری نیز بعد از دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد تا ماشین سازی وارد مخمصه بزرگی شود.

پرسپولیس گل سوم را هم قبل از اتمام نیمه اول به ثمر رساند. احمد نوراللهی با شوت رو پا و محکم خود از داخل محوطه جریمه دروازه ماشین سازی را گشود.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۱ روی عطش بالای سرخپوشان برای گلزنی، مهدی عبدی دومین گل خودش و چهارمین گل تیمش را وارد دروازه ماشین سازی کرد.

در دقیقه ۶۰ مهدی ترابی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه ایستگاهی این بازیکن با برخورد به بازیکن حریف، با اختلاف اندک نسبت به دروازه به کرنر رفت.

در دقیقه ۶۸، ارسال سعید آقایی و دوباره دفع ناقص رضایی که عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوتش تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۹۰ شهریار مغانلو پنجمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و آخرین تیر سرخپوشان را به پیکر تیم سقوط کرده و ۱۰ نفره ماشین سازی زد تا سرخپوشان دست پر از تبریز به تهران باز گردند. 

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.